Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Nah ez jó kérdés!A kor önmagában nem minden, meg a belecsavart kilóméter sem.Én már láttam nagyon csúnyán leélt 97-es és igen szép állapotu 94-es banditot is.Nah igen én is godnolkodtam rajta, most lehet megéri mert az euro ára lent van.Viszont kalkuláld bele az árba az oda-visszautat a regadót meg az utánfutót ha bérelned kell.Meg külfödön én még kevesebb újabb banditot találtam ami meg volt azért meg nem érte volna meg kimenni....
Nekem is volt 4-5 motor ami közül erre sett a választásom.Elötte elmentem a Red Baronba ott volt szinte mindegyikből amik aktuális célpontok lettek volna.Felütlem rájuk láttma élőben őket körbejártam alaposan átgodoltam, aztán így dönöttem a bandit mellett /ha másodszor csinálnám is így döntenék/...
Ha kell még vlamai infó szólj nyugodtan!

További jó ekresgélést!
Igazad van és tényleg jobb félni mintm egijedni.De sztem megoldhatatlan hogy ezeket az alaktrészeket teljesen megovjuka víztől.Én spec tuti neki mennéka gyértónak ha 2 csepp víztől rozsdásodna a lánc vagy a fogaskerék-és asszem lennének segítőim is
Én vettem Motul tisztítót,kipróbáltam.Háát.. ráfújtam,de csak csöpögött le a fekete lé,de nem nagyon tisztult.Rá kell menni fogkefével,meg közbe fújni,mert elpárolog.A lengővilláról viszont úgy lehozta a ragacsos dzsuvát hogy csak na.Persze egy rongyot fújta be,azzal dörzsöltem. Szerintem kicsit drága mulatság.
én meg 1x kipróbálom majd ezt a tisztítóspray-t..nehogy már egyoldalú legyek...
Kösz mindenkinek a hasznos infót, lehet hogy a petróleumnál maradok, a vízes letisztítás nem nagyon tetszik (én még úgy tanultam, ha nem akarom hogy valami ami fémből készült megrozsdásondjon azt víztől óvni kell - de lehet hogy én tudom rosszul, és a lánc, meg a lánckerék amúgy sem rozsdásodna be, biztosan valami ötvözet).
A petróleum meg olcsó is, ráadásul ha minden koszt lehoz, akkor tökéletes lesz nekem az is.
tényleg lehet alap de: yosinak van E betűje?
Köszi a választ!
Sasoltam már hirdetéseket, pont azért kérdeztem rá. A hirdetésekben 500e környékén van ugyan bandit 400, de régebbiek. Úgy néztem hogy a jobb és "újabb" banditok olyan 600nál kezdődnek... ezért kérdeztem, hogy sztetek érdemes-e öregebbet (~"93 körülit) venni. Említetted a külföldi hirdetéseket. Ha külföldre (Ausztriába, esetleg Németo.)mennék ki nézni 400as banditot ilyen árban megérné kint venni? Gondolom a papírok kinti mocira jóval drágábbak lennének, és az a 20-50e ft gondolom esetleg amit tudnék rajta fogni nem egy nagy összeg, ha esetleg lehet rajta fogni...
Más moci csak a kawának van a zzr 400 amit néztem, de az nekem nagyon "ormótlannak" tűnik szemből, nagyon nagynak néz ki...
vkinek egy korrekt állapotú 600as banidja eladóban, Baranya vagy Pest megyében? hmm, lehet tudnék rá érdeklődőt...
nu teljes körű ellátást kapsz..aztán majd a tapasztaltabbak kiegészítik, addíg is:

A lánctisztitás egy nagyon egyszerü művelet, le se kellene irni, de mivel az egyszerüség mellett nagyon fontos is ezért mégis megteszem.
lánctisztitás feco módra:
hozzávalók:
-0.5""-os ecset
-kis mü.a. edény
-0,3 l petroleum, vagy kerozin
-kevésbé szennyezett rongy
-esteleg az inyenceknek kompresszor, fúvató pisztollyal
-láncspray

elkészités:
1. tedd a motort középállványra
2. tölts petroleumot a müa. edénybe
3. a lánc alsó ágán középen kezdd a tisztitást az ecsettel és petroleummal, úgy, hogy a szennyezett petroleum az edénybe vissza tudjon csepegni(elvégre a környezet védelem, na meg a takarékosság is fontos)
4. a tisztitást addig végezd amig körbe nem érsz a láncon
5. a hátsó lánckereket is tisztitsd le
6. vedd szemügyre a lánc tisztaságát, és ha szükséges ismételd meg a müveletet tiszta petroleummal.(biztosan legalább kétszer át kell tisztitanod, ha nem háromszor)
7. ha végeztél, a láncot töröld le rongyal esetleg óvatosan kompresszorral fújasd ki
8. takaritsd fel a betonra folyt petroleumot!
9. pár óra múlva, amikor a lánc teljesen megszáradt vékonyan fújd be láncspray-vel(természetesen a lánc belsö felét,a hátsó lánckerék elött)
10. ha a láncspray megszáradt adhatsz neki mégegy nagyon vékony réteget, és ne feledkezz el a hevederek kenéséröl sem(külsö-belsö egyaránt)
11. töröld le a kerékre és a gumira csepegett petroleumot
12. várd meg mig a spray teljesen megszárad kb. 30 perc , menj a mocival pár km-t
13. a kerékre kicsapódott felesleges kenöanyagot töröld le, ne csúfitsa a szép Banditádat!
fontos:
-ne használj a tisztitáshoz drótkefét, magasnyomású tisztitót, vagy vegyszereket mert a gumigyürüket hamar tönkreteszik.

Bocs attól akitől idéztem de nem tudom kicsoda....
Ez jó megoldás
Vagy: petróleum+fogkefe, utána víz, rongy, spré.
Köszi a tanácsokat.
Hát, olyan ismerős, aki nagyobb motorokon/ról tapasztaltabb nincs a közelben. De majd szerzek. :)
jah, én csináltam petroleummal..teljessen jol leszedi a mocskot és kíméli a láncot..kell egy jó rongy ami nem szöszölős + kisecset..ennyi...utána mehet a lánspray..asszem 1l petr 6xx-Ft vettem...
Nah az engem is érdekelne ez a megoldás valszeg olcsobb az enyémnél
Mondok egy másik alternatívát, ezt is kipróbálhatod: Veszel egy flaska petroleumot, ez ha csak lántisztításra használod ezer évig elég lesz, fogsz kis ecsetet és szépen megcucálod a láncot lánkereket...gyönyörűen oldja a koszt... ezt megcsinálod 2x -alig 1-3 dc petroleum, nem kell áztatni az ecseet benne- és egy rongyal áthuzod a láncot ezzel megvan tisztítva ....és a víz el van felejtve....utána jöhet a lánspray...van egy leírás vhol olvastam...este lehet berakom ide...
Szia!

Üdv a körben!Előszőr is sok balesetmentes kilómétert!
Álltalában a láncsprék mellé lehet kapni azonos tipusu lánctisztító sprét is amire rá van írva a pontos használat.Igaz nekem más márkáju a lánctisztitóm és más a láncsprém de nem volt gondom.
Enyém az úgy müködik hogy ráfujod egyeneltesen a cuccot vársz vele egy bő 15 percet a makacsabb koszt levakarod erősebb kefével/de ne drótkefe legyen/ aztán bővizzel lemosod aztán megkinálod még egy kis tisztitóval és lemosod aztán utána megvárod míg megszárad a lánc és lehet olajozni.Én amugy az S100-as lánctisztítót használom..
Mindenek elött alaposan járd körbe a gépet a külseje igen sokmindent elárul a gépnek/lábtartó, váz kipuff telószimeringek környéke stb/.Aztán ha az oks akkro indítsátok be, arra figyelj hogy a motor indítás elött mindíg hideg legyen, aztán indítás után figyeld az alapjáratot és a kipukkantót ha nagyon és sokáig füstöl akkor gond van.Meg ha huzol neki egy kis gáz akkor a fordulatszámnak egyből nőnie kell és ha elengeded azonnla csökkennie kell.Figyeld a gumik kopásást is.Ha a tulaj engedi menj vele egy probakört ha nem akkor kérd meg hogy vigyen vele egyet. meg nem árt ha van melletted egy tapasztalt haver is.
Sziasztok Banditák !

Csatlakozom én is a fórumhoz, mert van egy pár dolog, amiben segítséget kérnék.
Csak nemrég lettem motoros, még igaz hogy hátravan a rutin, meg a forgalom, de majd meglesz. A fontosabb az, hogy minnél jobban akarom karbantartani a gépet, hogy sokáig használhassam.
A lánc olajozását akarom megoldani, de nem mindent jegyeztem meg, amit mondtak a motorosboltban, inkább itt kérdezlek meg titeket.
Hogyan és mivel is kell csinálni?
Vettem Castrol láncspray-t, de az árus azt mondta, hogy először a portól, piszoktól ki kell takarítani ......-val, majd vízzel lemosni (csodálkozom rajta), száradni hagyni, utánna feltenni középálványra, majd 1-be kapcsolni (ha jól értettem), és alulról a lánc tetejére, és hátul a fogaskerékhez befújni. Eloszlik rajta az anyag, de álni kell hagyni kb. 1-2 óráig (elpárolog róla a felesleges genny, adalékanyag, marad a tiszta olaj), utánna irány harány.

Mivel kell letisztítani, és hogyan kell csinálni.
Előre is köszi.
Igazából én 250-es Bandit-ot vagy ZZR-t néztem ki magamnak.
Jónak tűnik az az XV 125-ös, de annál picit nagyobbat, a 400-as GSX-nél meg kisebbet szeretnék.

Meg tudnátok mondani, hogy ilyen használtmotor vásárlásánál, mit, hogyan, miként érdemes megnézni, megvizsgálni, esetleg átnézőszervízt csinálni?
Tudom h magyar, de a sok magyar közül csak a Bódisnak van E-je.
Jaja Finster is magyar,de én spec nem tudtam hogy nincs E minősítése.Igaz a honlapon sem említi..
Finster is magyar vazze...
Én Bp-i vagyok.
Zöldi, te most bp-i vagy, vagy soproni? :)

Mert én elvileg bp-i vagyok, de mostanság Sopronban tengődöm főleg...
A Yoshi kb olyan mély, mint a Bódis, csak reszelősebb, szaggatottabb a hangja. Ha azt nézed, h a Yoshi 110e, a Bódis meg 65e és E jeles mindkettő, akkor nem hiszem h megérné Yoshit venni.
Azt kalkuláld bele, h alul gyengébb lesz a verda.
Ja, és 5 forintot nem adnék olyan kipufogókért, ami nem látott fékpadot és nincs E tanúsítványa. Ha ideér a TÜV, akkor mi lesz? Tele lesz a szemétdob finster,reptor mastek és társaival?
Vegyetek Bódist! Támogassuk a magyar ipart!
Tegnap láttam egy Bódis véget egy GSR-en. Eszméletlen igényes a kidolgozása.
Szia!
Nézz körbe a hasznaltmotorok.hu-n vagy esetleg külföldi használtmocis oldallakon 500-ért már kapsz 400as banditot érdemes ráhaslani az apróhirdetéskere Eredményes keresgélést!

A saját sufnis kipukkantókkal aza baj hogy ha külföldre mész és a zsaruk nagyon rávannak kattanva az eu-s /lassan már a tököm eldobom a köcsög eu-s szabványoktól/ minősítésre akkor csunyán megbüntethetik az embert!Idehaza még nem nézik annyira-tudtommal.