De érdekes, szürke a blokkja...a gsx750-nek meg fekete. A baronban én is láttam pár ilyet régebben, csak tetű drágán adták. Nem értem, miért nem nem forgalmazták itthon. A 750 s4 pont ideális...
Igen van 750-es japánból hozott a Red-Baronnál vettem a blokk ugyanaz mint a GSX-750 vagy az Inazu-
máé nagyon meg vagyok elégedve vele mert alacsony fordulaton is jól húz de ha kell pörög is mint egy
állat sport dobbal/raptor/ a hangja is nagyon dögös.Egyébként garantáltan 19000 km van benne de az
új motor az új.
Szevasztok!Olvasom a hozzászolásokat és egyre jobban vacilálok.Nekem egy 750-es Banditom van nagyon
meg vagyok vele elégedve/úgy megy mint a 600-as csak nyomatékossabb/.Van egy kis félretett pén-
zem és mielőtt az asszzony eltapsolná uj konyhabutorra vagy lakásfestésre tervbe van az 1250-es.Sokan
viszont azt mondják megbánom.Uj konstrukció nem kiforott,inkább 1400-es stb.Ha valakinek van tapasz-
talata az új vassal ment már vele nagyon megköszönném ha leirná! Itt a közelünkben /FullGas.Boglár/ még
nincs.Pesten már van?A motortkiállitáson láttam élőben de nekem a régi is nagyon tetszik.Mégegyszer köszi az erő legyen veletek!
Én is csatlakoznék az ÚJ MOCIT VEGYÉL ha lehet csapathoz!
A Suzukinál kb 10 %ot álltban lehet alkudni......
A thm. sokkal kedvezőbb mint használt mocik esetében!
Az első pár 1000km meghatározó minden moci életében!
Ki tudgya mit csináltak vele az alatt?
Az uj motor nagy garancia a jövőhőz s a biztonságos motorozáshoz! A HASZNÁLT az lutri!
Az enyém 1 éves volt a napokban s imádom!
Mostanra döntöttem,hogy kicsit felextrázom-Raptordob,xenon,turaplekó,pmr,hasidom,stb.....
T
avaj 15000-et mentem idén már 3000-et most megyek 18e szervizre...Megvagyok elégedve!
Az én piztárcámhoz van méretzve gyárilag!(:-))))))
Hát én kb úgy vezetek, h mindenhol 5-ben. kb 50-60 tól. Pikk-pakk felgangolok, megyek... Vissza még egyszer nem váltottam, mert kellett volna a kraft. Országúton 100körül szoktam menni, ha komákkal motorozok, akkor többel, mert a tempót senki nem bírja
Előzéskor kicsi gáz, ha jönnek szembe akkor nagyobb. Így nem csoda, h pl a hátsó gumimon alig van kopás
Én végleges vasnak vettem, vigyázok rá, ahogy tudok.
(azért autópályán néha megküldöm, nehogy má" ellustuljon)
Érvek a használt bandit mellett: egy 2-3 éves banditot már kapsz 1.2M amit anyi idő alatt lehetettlen agyonütni, és ugyan azt tudja mint az új. Az új moci is csak addig új míg megnem látod rajta az első karcot (minden csoda három napig tart) tapasztalatból tudom .Őszintén írom, ÉN megbántam hogy újat vettem soha nem fogok mégegyszer, a horror árú szervizekről nem is beszélve (pár óra hesszelgetés és úgy elkérnek 25-30 ezret mint a huzat ,persze a semmire).Egy éves volt a banditom(8000km) mikor ilyenre átfaragtam az egészet.Nem azért mert pereceltem vele ,mivel fele ennyiből visszatudtam volna alakítani gyárira, hanem mert nekem így tetszik K6 ide K7 oda:) Persze annak idején én is azért vettem újat hogy :ezt én járatom be és nem barmolta előttem senki, de már 26000 km van benne hiba nélkül pedig volt kínálva és tudom hogy még egyszer ennyi van benne "hiba nélkül". Na ez jó hosszú lett:)
Neked még nem kapart el egyszer sem? Ha kicsit nagyobb gázzal indulok, rögtön elforog. Hirtelen gázra én leesek hátul. Neked nem torpan meg egy picit? Nekem a karbi szinkron volt fosadék. Azóta bivalyul megy. Pl felüljáróra 5.-ben 40-nel simán felvisz. Még 210-nél is mocskosul megindul. Nálam legalábbis tényleg igaz, hogy "felrakom ötbe oszt jóvan".
Előzésnél nyomatékból előzök, mert 70-nél 2.-ban, 110-nél 3.-ban csak a ford.szmérő mozog, meg csúszik oldalra a hátulja. Tényleg nagyon óvatos vagy. Mondjuk én úgy előzök, hogy kibújok, egy picit elkezdem húzni és egyenesben aztán odarántom. Vidit azt csináltam, de 15 perc 500MB. Az ide nem megy fel.
Ezért jó az 1.2-es. mert kezes bárány, de 4000 felett már tombol!
Mindenesetre azért van egy-két apróság a K7-n, ami nekem jobban tetszik, pl.: kipuf vég kialakítás.
Azért időm van még gondolkodni, amig az elmített "akadály" el nem hárul, mert az ára még hiányzik a költségvetésből. Meg ha jól tudom K7 még nem kapható Mo.-on (nekem Egerben ezt mondták!).
A 650 semmiben.
Az 1200 már egész sokban. A profilomban láthatsz egy K5-öst, a K6 már az új dizájn, kicsit más geometria st. Viszont kopasz K5-öt már csak használtan kapsz, az gyorsan elfogyott. Nem hiába:)))))))
A K6-K7 optikailag ugyanaz, csak a K7 már teljesen más blokk.
Megvan a lehetőséged, h azt vegyél, amit akarsz, ugyanis ahogy néztem, a hollósnál még vannak új K5-ös fejidomos gépek is- mint az Imié volt- K6-ból még Dunát lehet rekeszteni, annyi van, kopasz is, idomos is, és az is léghűtős, meg ugye a K7. Fritz jól mondja, eszonyat nagyot fogsz bukni 2-3 év múlva, ha el akarod adni a 650-est. Én pl nagyon óvatos duhaj vagyok, de szeretem a kraftot alapjárattól, így az 1.2 még egyszer sem forgatta el a kerekét alattam, egykerekezni csak egy 5 centiset sikerült véletlenül
Ha esetleg szélvédelmet is akarsz, akkor pláne érdemesebb K5-ös idomost vadászni, mert a K6 idomja nekem inkább tűnik ízléses dísznek. Mentem ilyennel, gyakorlatilag nem fog semmit.(189cm vagyok)
A K6-nak viszont egy fokkal kényelmesebb az üléshelyzete.
Sztem regisztrálj a hollósnál, nemsokára lesz tesztnapjuk, ott kipróbálhatod mindet.
(remélem idén lesz K7 gixxer )
Nekem a fejidom nélküli kellene, de az kis idom viszont tetszik ami a lámpa felett van és a két óra közé is benyúlik. A K7-n ez is változott ?
A lámpa miben változott? Nem kerek maradt?
Érvek a használt Bandit mellett:fogjál ki egy olyat,amilyen az enyém volt.Ha jól választasz,nem fogsz csalódni,és pénzed is marad,1,2 millióért vannak jók,persze az enyém volt a legjobb.:)))))))))))))))
Köszönöm-köszönöm. Mindenki véleményét köszönöm és ezután is szívesen várom.
Érvek a használt Bandit mellett:
- olcsóbb (mrámint a vételár, hogy összességében mi olcsóbb az csak pár év használat után derül ki)
- talán könnyebben megtudnék vállni a Viragotól, ha egy kereskedőtől hoznék ki motort (a beszámítás mindig jobban tetszik nekik, mint a kp-s felvásárlás
- a jól bevált léghűtéses motor, már bizonyára kinőtte gyerek-betegségeit
- a használt talán mindig egy kicsit zsákbamacska
Érvek az úl Bandit mellett:
- az új az új
- azért mert az eddigi Banditok léghűtésesek voltak, azért nem ez az első vizes blokkja a Suzukinak
- tudom a motor előéletét, én járatom be
Továbbra is kiváncsi vagyok a véleményetekre, immár a felállított "pro és kontra listámmal" kapcsolatban is!
Lehet hogy soknak tűnik hirtelen, de nehezebben unsz meg 1200ccm-t. Meg mire kezded érezni, hogy veszi a gázt, hogy szeret legkényelmesebben fordulni, eltelik 1 év. Én GS500-ról ültem 1.2-esre. Még most is tanulgatom egy év után. Pl 1-esben nem merek nagy gázzal indulni, mert vagy elkapar, vagy...
Egy 650-est újonnan nem vennék, mert ha ráunsz 2 év múlva, sokat buksz, ha eladod.
Én most lehet eladom, tervben van egy anglia munka 2-3 évre. Óriási döntés. Álmaim motorja, és lehet elválunk. Bele fogok pusztulni, de kint 4* ennyit keresek. Utánna már 1000-es gixeren gondolkozom. 7 hónap alatt meglenne az új ára, ha minden bejön, ha nem, 9-10. Ez is óriási ugrás. 116 paci után 170-180. Figyelni-figyelni-figyelni. Csak így lehet. Ha eleinte alapjárat környékén jársz, csak 6.-ban húzol finom gázt, nem lehet probléma. Jól gondold meg. Az árkülönbség nevetséges, de a különbség óriási.
Na. Ez jó hosszú lett.
Nekem a 650s Bandit jobban tetszik :):) Én beleszerettem első látásra....IMádom, nagyon jó...és a hangja...mhh...
máé nagyon meg vagyok elégedve vele mert alacsony fordulaton is jól húz de ha kell pörög is mint egy
állat sport dobbal/raptor/ a hangja is nagyon dögös.Egyébként garantáltan 19000 km van benne de az
új motor az új.
Vagy elírtad, vagy Én vagyok ennyire hülye,és nem tudtam Róla,h 750-es is létezik....
meg vagyok vele elégedve/úgy megy mint a 600-as csak nyomatékossabb/.Van egy kis félretett pén-
zem és mielőtt az asszzony eltapsolná uj konyhabutorra vagy lakásfestésre tervbe van az 1250-es.Sokan
viszont azt mondják megbánom.Uj konstrukció nem kiforott,inkább 1400-es stb.Ha valakinek van tapasz-
talata az új vassal ment már vele nagyon megköszönném ha leirná! Itt a közelünkben /FullGas.Boglár/ még
nincs.Pesten már van?A motortkiállitáson láttam élőben de nekem a régi is nagyon tetszik.Mégegyszer köszi az erő legyen veletek!
Én is csatlakoznék az ÚJ MOCIT VEGYÉL ha lehet csapathoz!
A Suzukinál kb 10 %ot álltban lehet alkudni......
A thm. sokkal kedvezőbb mint használt mocik esetében!
Az első pár 1000km meghatározó minden moci életében!
Ki tudgya mit csináltak vele az alatt?
Az uj motor nagy garancia a jövőhőz s a biztonságos motorozáshoz! A HASZNÁLT az lutri!
Az enyém 1 éves volt a napokban s imádom!
Mostanra döntöttem,hogy kicsit felextrázom-Raptordob,xenon,turaplekó,pmr,hasidom,stb.....
T
avaj 15000-et mentem idén már 3000-et most megyek 18e szervizre...Megvagyok elégedve!
Az én piztárcámhoz van méretzve gyárilag!(:-))))))
Előzéskor kicsi gáz, ha jönnek szembe akkor nagyobb. Így nem csoda, h pl a hátsó gumimon alig van kopás
Én végleges vasnak vettem, vigyázok rá, ahogy tudok.
(azért autópályán néha megküldöm, nehogy má" ellustuljon)
Előzésnél nyomatékból előzök, mert 70-nél 2.-ban, 110-nél 3.-ban csak a ford.szmérő mozog, meg csúszik oldalra a hátulja. Tényleg nagyon óvatos vagy. Mondjuk én úgy előzök, hogy kibújok, egy picit elkezdem húzni és egyenesben aztán odarántom. Vidit azt csináltam, de 15 perc 500MB. Az ide nem megy fel.
Ezért jó az 1.2-es. mert kezes bárány, de 4000 felett már tombol!
Mindenesetre azért van egy-két apróság a K7-n, ami nekem jobban tetszik, pl.: kipuf vég kialakítás.
Azért időm van még gondolkodni, amig az elmített "akadály" el nem hárul, mert az ára még hiányzik a költségvetésből. Meg ha jól tudom K7 még nem kapható Mo.-on (nekem Egerben ezt mondták!).
Az 1200 már egész sokban. A profilomban láthatsz egy K5-öst, a K6 már az új dizájn, kicsit más geometria st. Viszont kopasz K5-öt már csak használtan kapsz, az gyorsan elfogyott. Nem hiába:)))))))
A K5 és a K6 miben különbözik egymástól?
Engem a fejodom nélküli érdekel csak !
Köszi.
Megvan a lehetőséged, h azt vegyél, amit akarsz, ugyanis ahogy néztem, a hollósnál még vannak új K5-ös fejidomos gépek is- mint az Imié volt- K6-ból még Dunát lehet rekeszteni, annyi van, kopasz is, idomos is, és az is léghűtős, meg ugye a K7. Fritz jól mondja, eszonyat nagyot fogsz bukni 2-3 év múlva, ha el akarod adni a 650-est. Én pl nagyon óvatos duhaj vagyok, de szeretem a kraftot alapjárattól, így az 1.2 még egyszer sem forgatta el a kerekét alattam, egykerekezni csak egy 5 centiset sikerült véletlenül
Ha esetleg szélvédelmet is akarsz, akkor pláne érdemesebb K5-ös idomost vadászni, mert a K6 idomja nekem inkább tűnik ízléses dísznek. Mentem ilyennel, gyakorlatilag nem fog semmit.(189cm vagyok)
A K6-nak viszont egy fokkal kényelmesebb az üléshelyzete.
Sztem regisztrálj a hollósnál, nemsokára lesz tesztnapjuk, ott kipróbálhatod mindet.
(remélem idén lesz K7 gixxer )
A lámpa miben változott? Nem kerek maradt?
Érvek a használt Bandit mellett:
- olcsóbb (mrámint a vételár, hogy összességében mi olcsóbb az csak pár év használat után derül ki)
- talán könnyebben megtudnék vállni a Viragotól, ha egy kereskedőtől hoznék ki motort (a beszámítás mindig jobban tetszik nekik, mint a kp-s felvásárlás
- a jól bevált léghűtéses motor, már bizonyára kinőtte gyerek-betegségeit
- a használt talán mindig egy kicsit zsákbamacska
Érvek az úl Bandit mellett:
- az új az új
- azért mert az eddigi Banditok léghűtésesek voltak, azért nem ez az első vizes blokkja a Suzukinak
- tudom a motor előéletét, én járatom be
Továbbra is kiváncsi vagyok a véleményetekre, immár a felállított "pro és kontra listámmal" kapcsolatban is!
Köszi.
Egy 650-est újonnan nem vennék, mert ha ráunsz 2 év múlva, sokat buksz, ha eladod.
Én most lehet eladom, tervben van egy anglia munka 2-3 évre. Óriási döntés. Álmaim motorja, és lehet elválunk. Bele fogok pusztulni, de kint 4* ennyit keresek. Utánna már 1000-es gixeren gondolkozom. 7 hónap alatt meglenne az új ára, ha minden bejön, ha nem, 9-10. Ez is óriási ugrás. 116 paci után 170-180. Figyelni-figyelni-figyelni. Csak így lehet. Ha eleinte alapjárat környékén jársz, csak 6.-ban húzol finom gázt, nem lehet probléma. Jól gondold meg. Az árkülönbség nevetséges, de a különbség óriási.
Na. Ez jó hosszú lett.
Ha tudnátok segíteni és ezzel csatlakozhatnék a Banditosok táborához nagyon örülnék!