Remélem nem. Régebben még alkottak egy-egy szebb járgányt, de mostanában inkább másolnak innen-onnan. Jól bevált cuccokkal díszítenek. Én nem nézek ki belőlük egy ilyen vasat. Egy brit bandából inkább, bár a nevük nem akar beugrani.
Most találtam meg ezt a fórumot, és ha nem baj csatlakozom....
Néhányan ismerik a nevemet az indexes bandit fórumról. Egy K5-ös 650-es fekete kereklámpás bandit boldog tulaja vagyok, ha tehetem rajta csüngök. Sajnos kevés szabad időm van, mindössze 8500 km-t sikerült a motorba tenni eddig, ebből 500-at idén.
Igazából a régi banditok is minimum 110Le, 110Nm. Előszedtem egy régi revüt, abban is 112Le volt széria dobbal. És igazából ez tűnik reálisnak, nem a 98, mivel spordobbal szinte mindenkinek 120Le feletti teljesítmény jön, és egy dob nem hozhat 20%-os növekedést.
Ahogy mondtátok, idéntől gyakorlatilag megszűnik a normális, otthon szerelős klasszikus motorgyártás. Injektor, vízhűtés, máshol elekromos gáz....brrrrrr.
A nyomaték ezek szerint rendben van! Mondhatnám bőségtál!
Csak tudnám miért nem lehett egy kicsivel jobban kihegyezni a gépet? Csak kicsivel!
Ez a 115, lóerőben is jöhetette volna!
ja ééérdekes....
Meg nekem hiányoznak a gyönyörű hűtőbordácskái is.
Én pl. azok miatt (is) szerettem anno bele.
Szebb se lett (szerintem), karcsúbb se lett sokkal, és még gyengébb is-tényleg már csak a nyomaték segíthet (abban viszont kiváncsi vagyok, h pl. mit tudna a "régi" első szériához képest).
Szóval még egy buktára is lehet sansz, bár valamelyik kereskedő azt mondta, h májusig el van adva az összes új szállítmány...
Én nem tudom, nekem ez a klasszikus gépek korának végét jelenti.
Na, jól betette a kaput az új vizes Big Banditnak az EURO 3-as norma teljesítése.
Kapott plusz 75 köbcentit és a végeredmény: -1 lóerő a régi léghűtéseshez képest!
Ez több mint nevetséges…
Kíváncsi leszek nyomatékban mit tud.
Kár érte!
ezt nem értem!
amugy bontóban találtam hegesztettet, 20ropiért ami kicsit vicces,mert mint kiderült az uj ára 21ezer. amugy sajnos ez annyira kikopott, hogy hegeszteni már nem lehetne.
az indexek 8ezer ft per pár, a tükör meg a nagyvas.hu n van elég jó árban.
Kicsit izés................
Én is egy Bandit büszke tulajdonosa vagyok!
Imádom!
Összekéne hoznzi vmi Bandit gurulást...persze ha újra jóidő lesz :):)
Most találtam meg ezt a fórumot, és ha nem baj csatlakozom....
Néhányan ismerik a nevemet az indexes bandit fórumról. Egy K5-ös 650-es fekete kereklámpás bandit boldog tulaja vagyok, ha tehetem rajta csüngök. Sajnos kevés szabad időm van, mindössze 8500 km-t sikerült a motorba tenni eddig, ebből 500-at idén.
Ahogy mondtátok, idéntől gyakorlatilag megszűnik a normális, otthon szerelős klasszikus motorgyártás. Injektor, vízhűtés, máshol elekromos gáz....brrrrrr.
De a hűtőbordák akkor is hiányoznak....
Csak tudnám miért nem lehett egy kicsivel jobban kihegyezni a gépet? Csak kicsivel!
Ez a 115, lóerőben is jöhetette volna!
Meg nekem hiányoznak a gyönyörű hűtőbordácskái is.
Én pl. azok miatt (is) szerettem anno bele.
Szebb se lett (szerintem), karcsúbb se lett sokkal, és még gyengébb is-tényleg már csak a nyomaték segíthet (abban viszont kiváncsi vagyok, h pl. mit tudna a "régi" első szériához képest).
Szóval még egy buktára is lehet sansz, bár valamelyik kereskedő azt mondta, h májusig el van adva az összes új szállítmány...
Én nem tudom, nekem ez a klasszikus gépek korának végét jelenti.
Kapott plusz 75 köbcentit és a végeredmény: -1 lóerő a régi léghűtéseshez képest!
Ez több mint nevetséges…
Kíváncsi leszek nyomatékban mit tud.
Kár érte!
amugy bontóban találtam hegesztettet, 20ropiért ami kicsit vicces,mert mint kiderült az uj ára 21ezer. amugy sajnos ez annyira kikopott, hogy hegeszteni már nem lehetne.
az indexek 8ezer ft per pár, a tükör meg a nagyvas.hu n van elég jó árban.
vki látott már gf250et? a bandit elődje.