Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs oylan hogy nem lehetne... Biztos vagyok benne, én személy szerint fel tudnám rakni úgy hogy még jól is nézzen ki. De én kereklámpás párti vagyok, és ezb egy kis plexivel a világ legszebb gépét eredményezi : amúgy, nemigen tudsz oylan fejidomot szerválni. Bontók tömkelegében vadászok a lábtartókonzolokra.... a 99 es 400 as banditomhoz, és seholsincs. Ha valaki tudna már emgyek is érte...
Nincs valakinek egy 400-as banditáról videója, vagy hangfelvétele?
Tibi már csak 1 kérdés vetődik föl, ki adja neked a 600asáról a fejidomot?
amúgy inkább túraplexit szoktak tenni rá...
de ha már így kérdezed (nem vagyok egy nagy szerelő) de szerintem nem lehetne megcsinálni.
emberek lehet hogy érettségik után (jövőhéten) Briant Bandit-os kollégával csinálunk tankcam videót autópályán, két 250es Bandit részvételével bár ez még a jövő zenéje, de azért beharangoztam előre, hogy ha esetleg összejön, akkor ne érjen senkit váratlanul ez a kuriózum videó
Sziasztok
Lenne egy két kérdésem a bandittal kapcsolatban...
Én egy 400 as kezdő nagymotort szeretnék majd venni... RF-400, ZZR-400, és egy 400-as bandit ami szóba jöhet....
A bandittal egy a bajom, hogy körlámpás... na most az lenne a kérdésem, hogy egy 600 as banditról a fejidomot rálehetne-e rakni a 400-asra valahogy? Nem tudom gondolkozott-e valaki ezzel a témával, vagy esetleg valaki emgcsinállta-e már...
Ne mondjátok, hogy vegyek egy 600-as banditot ha a fejidom kell, mert csak AK-s jogsim van egyenlőre és ehez a jogsihoz keresek 25kw-os mocikat...
Előre is köszi a válaszotokat!
Üdvözlettel: Tibi
nekem volt 250-esem is, most 400-asom van. A végsebesség, 170 tiltáson a 250-nél, a 400 nál 185 GPs-el, bár nem tiltott le,csak már nem volt szívem belehúzni a pirosba, meg szeintem már ő sem akarta.
De nem halál mind1,nem soxor nyújtod ennyire. Akit meg csak az érdekel,mennyivel megy egy motor...
Miért akartok ilyen kis túramotorokkal 800al menni?
Szerintem semmi gond nincs a végsebességgel, és az megint más kérdés, hogy mennyit csal az óra...
Ne akarjatok már elkeseríteni hogy ezek a banditok nem mennek többet 170-nél.
A 45-lovas változatok se?
Ha kajak így van akkor lehet még se a motorom a szar hanem ennyit tud :S
Eddig végig azt hittem a motor a szar és már veszekedek a szerelővel hogy csináljon már neki valamit, mert az istennek se tudom 170 fölé húzni.
Így is 160 után a gyorsulásnak eléggé döglött szaga van :D
Hát srcok ennél többet vártam volna tölle, mert haverom a CBR 250-el ment a minap 190-et és még nem koppon
gatya, tudtam hogy csak CBR-t kelett volna vennem :D
(sorry, csak vicceltem )
Ha a kereklámpásra szeretnél valami plexit, az nem nagy pénz, felszerelni se nagy ügy. Apukám a gsx1400-asára is vett régebben iylen kis túraplexit, vannak univerzálisak. 15 ezerért már igen nagyot, és jót kapsz. Apának FFABRI márkájú volt. Most én is kapok majd a banditára, teszek majd fel képet ha megvan. Apa aztmondja az baj ezekkel az univerzálisokkal, hogy rángatja a szél mert nem lehet rendesen rögzíteni őket. Ami Neki most van a gsx en, az a gyári, amit külön lehet rendelni csak, az fel van fogatva rendesen, bár egy festett idom része is van, ami nagyon megdrágítja a dolgot... Állítólag 160-170 nél olyan stabil hogy kapaszkodni lehet bele.. Szerintem jobb motoros boltokban helyből van pár féle univerzális. Be kell érnünk ezzel, mert a gyáriak nagyon drágák sajnos...
nagy kalappal
nekem is kéne tanulni, de én a szerencsére bízom magam
Szép motorod van!
Csak ésszel!
Én most lépek aludni, mert holnap államvizsgázom!
üdv
hát most még a benzint számolom, de hétvégén érettségi, és utána remélem lesz melóm, meg pénz benzinre..."német autópálya" adott, Szegedtől a határig kb 15km ingyenes...lehet megpróbálom a telómat rögzíteni valahogy, és fölvenni majd
Akkor ne is motorozz ha benzint számolod centiliterre ....
a kis negyedliteres nem egy nagy fogyasztású gép eleve.
Az ,meg hogy koppon mész vele 2km-t nem fogja kiszívni a tankot...
De csak ésszel, és "német autópályán"!
jó ötlet bár ha ezt megcsinálom akkor oylan minusz 2liter benyával kell számolnom
próbáld meg úgy majd, hogy huzasd végig leszabályzásig a fokozatokat...csak az 5 vége után tedd a 6ikat.
én hallottam már nem egy két 170es Vmax ról, negyedliteres banditától.
Az enyém is 165körül van óra szerint, egyszer sikerült a "német" autópályán 169el mennem, de az kissé leejtős volt. (nem a gödöllői dombon)
hát az én 250esem 150-155 után már nem nagyon akart gyorsulni, pedig a fordulatszám még nem volt oylan magas, 12-13ezer... na de majd kipróbálom mégegyszer-kétszer csak oylankor decistül nyeli a benzint
Miért mit vársz? majd 250et megy...
A hivatalos végsebessége 184 v 187. Óra szerint olyan 190-195. ettől többet nemhinném ,hogy mennének.
értem... cask azt hallottam hogy a 250es megy 170-et... akkor a 400as meg 180-190et?:S na mind1 csősztök
180-190 szerintem
Hello!
meg tudná nekem mondani valaki hogy egy 400as Bandit kb mennyit megy?
Sziasztok
Nem tud valaki jo turaplexit 1200 s K6 hoz?
Előre is köszi.
Hát a hőfokmérő megoldható... Léghűtéses motoron is megoldják sokan, egyszerű, itt is annyi, hogy a hengerfejre valahova rögzíted a mérőgombát. De a benzinszintet nagyon körülményes lenne megoldani. szerintem annyit nem érne az egész!
Üdv!
A 650-es Bandit tulajoktól szeretném megkérdezni, hogy milyen a benyomásuk a motorról különböző téren (használat, megbízhatóság, fenntartás, teljesítmény)?
Csak kíváncsiságból...