Én benne lennék de szintén Szeged vagy környékén amennyiben megoldható.
Szoval szerintem 3-an már tuti vagyunk :D
Jah igen, akkor ezekszerint ha veszek egy fasza műszerfalat egy 92-es 250-es banditára akkor nincs hova bekötni a benzinmérőt meg a hőfokmérőt?
Mert egy icipicit át szeretném alakítani........
Itt látszik is, csqak kicsit koszos emg hiányos a műszerfalam... atank alján van egy csatlakozó, 2 vezeték megy bele, az a benzinszintmérő valószínűleg. ahyog láttam nincs iylen a régebbi típuson.
Hát a Simsonom féktárcsáját ne itt beszéljük meg, de msn en: holdmayer@maffia.hu és ott elmondok akármit Műszerfal a banditára emg el van döntve! https://bolt.egumotors.hu/inde... szterintem nagggyon jól néz ki, meg midnenféle funkciója van. Még a tankszintjelző is, és bontóba is ekörül lenne, és az a használt, ráadásul akkor midnenkinek olyan van Aki látta a simsonomat az tudja hogy engem nem zavar ha nem átlagos a mocim, jobb ha csak nekem van oylan, és nem jön szembe minden 200 méteren
Az én motorommal 120at szoktam jönni tartósan autópályán. Egy a 72%a a max sebeségemnek. 8000rpm ,jó fogyasztás mellett.
Szerintem ha megfelelő időben cserélsz olajat, a levegőszűrő állapotára odafigyelsz, a lánc állapotára meg hatványozottan ,az állandó magas sebesség miatt, akkor nem hinném hogy gondod lenne a pályázástól.Ezek a gépek erre is vannak tervezve, nem fog alattad fog szétrobbani.
Az állandó magas fordulat jó hűtéssel társul, szóval még mindig sokkal kímélőbb üzemmód, mint városban ghost rider módjára veretni!
Plexit mindenképpen szerelj!
Azt szokták mondani, hogy az utazósebesség a max sebesség 2/3-a. A 600-as megy kb 210-et, tehát hosszú távon a 140-et szereti. Ez meg még éppen autópálya sebesség.
Sziasztok!
Néhány kérdésem lenne, aki ért hozzá légyszi segítsen.
Szóval e 2004-es (lég-olaj hűtéses) 600-as banditom van. Úgy alakult, hogy mostanában sokat kell autópályáznom. A baj ezzel, hogy szerintem autópályatempóhoz relatív magas fordulatszámra van szükség szerintem, és én nem szeretném széthajtani.
A kérdés tehát, hogy nem káros-e a motornak ha hosszú távon akár 8-9 ezret forog a kb 10-11 ezres maximális fordulatszámhoz képest?! Egyáltalán meg van-e határozva, mekkora az a fordulatszám ami hosszú távon is még egészséges egy motornak? (pl. a maximális fordulatszám 80%-a)
Tisztában vagyok vele, hogy ez a motor nem a legjobb választás autópályára, és nem egy pörgős sportmotor, éppen ezért kérdezem...mert vigyázni akarok rá
A válszt előre is köszi!
Vigyázzatok magatokra!
hja sok bontó van .Én csak amikor 400as bandihoz kerestem bal oldali deknit, egy helyen találtam. 20lett volna hegesztve! nah a carmoban (suzuki) ugyanezt ujonnan! ,tömítéssel 23ért hozták.
el lehet gondolkodni
csáó
Rendben van ,gurulhatunk majd sokat, csak legyen meg a géped! Rövidebb -hosszabb túrákat, délutáni motorozásokba szívesen benne vagyok, örült városi száguldozásokban nem vagyok partner!
Amúgy itt valahol a sportmotor.hu n elérsz, de ha aktuális lesz, akkor dobj majd egy mailt.
levmiklos@gmail.com
Jaja, jelenleg nekem is bicaj km óra van. A lámpa már megvan, vissza lett minden szépen húzva. lábtartók ideiglenesen csődarabokból megoldva amúgy nem is vészes. Egy komplett festést fog kapni, meg a www.egumotors.hu-n vannak jó műszerfalak, ki is néztem egy oylan gsxr dizájnosat. csak az a baj hogy 52 ezer ft akkor a gumik is eléggé csereérettek, repedezettek nagyon, meg a lánc is...
Elég jó áron volt, úgyhogy szerintem még a végén jól fogok kijönni vele.
Nézzétek meg a képet, már szerintem egész jól néz ki :)
mostmár leszek majd msn-en, csak most 2-3napig szar volt a gépem...
nekem amúgy korlátlan a jogsim, de 351ccm-től fölfelé már 40ezer ft körül lenne a biztosítás, ezért döntöttem 250es mellett
Hello evenx! Látom te is nyíregyi vagy! Júli elején nekem is meglesz a bandikám, ha minden jól megy. Nyáron majd gurulhatunk valamerre ha benne vagy! Egybknt merrefelé lax (ha nem titok)?
Hi!
A használtautó.hu-n van fenn egy 400as bandit bontásra. http://www.hasznaltauto.hu/ker...
Ez a link, ha működik, ha nem , keress rá.
Mielőbbi jobbulást a bandikádnak!
csűűű.Lesz vele munkád, de inkább anyagilag lesz fárasztó. Rem jó áron vetted! A tankot próbáld meg megcsinálni, ha kell 5 kiló gitt, mert annak is csak a festése 10-15E ft (metálba persze)
A műszerfal...huhh az is baxott húzós.Egyik haverom fjr jamira kért ajánlatot a yamahánál, és vmi 100körül jött volna le. Lett helyette bicikli óra
A nagyvas.hu n találsz dolgokat, amire szükséged van!
nézd meg a profilomban a képem, én 188al így nézek ki egy 250esen. döntsd el ,hogy vicces vagyok -e.
Amúgy nekem kényelmes, azt ,meg hogy mit gondolnak az emberek rólam lexarom. Én jól érzem magam ,ez a lényeg!
Hello.
Hát nem tudom hogy vicces lennél e rajta de én is 190 vagyok (igaz hozzád képest az kicsi :) ) és szerintem nem olyan gáz.Tanulómotornak tökéletes illetve ha nem akarsz nagy fenntartási költségű motort akkor is.De ha korlátlanod van és van motoros tapasztalatod akkor szerintem ne add 1000CCM alá ha a magasság annyira zavar.
Egyébként én csak ajánlani tudom.
Szevasztok! Egy hete vettem egy 400 as banditot, 1999 es, és kicsit törött volt, emiatt keresek hozzá pár alkatrészt, vagy bontó címet, ahol foglalkoznak vele. amik kellenének: bal oldali első hátsó lábtartók, szivatókar, a kuplungkonzol amibe a tükröt is csavarozod, műszerfal, tank. Ha valakineke setleg lenne otthon elfekvőben az is érdekel!
Szoval szerintem 3-an már tuti vagyunk :D
Jah igen, akkor ezekszerint ha veszek egy fasza műszerfalat egy 92-es 250-es banditára akkor nincs hova bekötni a benzinmérőt meg a hőfokmérőt?
Mert egy icipicit át szeretném alakítani........