Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

:-)

Egyezik a vélemény:-)



Amugy igaz.....
Én most jöttem be:-)
Pöccre indult a gép...........a robogót meg rugdostam vagy 3 percig:-)
Egy dolog baszarinccccsa nagyon a csöröm:-) hogy ezek a marha japók miért úgy tették fel a KM órát, hogy ha sztenderen pörög a kerék akkor is számlálja a KM-eket?
Most belehajtottam álló helyzetbe 5km-ert:-))) Ha ez igy megy tovább akkor tavaszra qurvára túllépem a szervízhatárt:-))))

ÉS..................
Én is kivettem az akkut, de most egy időre nagyon hideg napokat mondanak.
Nah ezekszerint nem csak én vagyok ezen a véleményen...Blue is osztja Ráadásul amit mond annak igen nagy létjogosultsága van! Ezek a gépek komoly korban vannak már és nagy többségük Japán piacokról származik kituggya mennyi km-el és kituggya mennyi hibával. Sajnos tapasztalatból mondom én is,hogy nagyon bele lehet nyúlni a szarba!
Erre nagyon jó példa a mostani.....
Ha bemertem volna vállalni akkor biza 1250-es lenne, hiszen tartós, nem pörög.....stb, csak majréztam (és majrézok is) egy 500-as után egy 1250-esre ülni.....ezért most van egy 650-es....és majd ezután lesz talán egyszer nagyobb....
Hali Kajt!
Elvileg a Bandit fórumon ezt a motort kéne dícsérni,de én egyenlőre a Te paramétereiddel csak ledumálni tudlak róla. A 250-es kategóriát is kipróbáltam már ebből a sornégyesből...hát ahhoz hogy az menjen szarrá kell pörgetni. A 400-as egy fokkal jobb,az már viszonylag erőteljesebben megindul alacsonyabbról is. De mondjuk ilyen testmagassággal én nem vennék Banditot...legalábbis nem 250-est vagy 400-ast. Az én mocimat láthatod az adatlapomon...én 186 centi magas vagyok,de már így is brutál kényelmetlen kb. 150 km után. Ráadásul én is nemrég szembesültem azzal a problémával amiről igen sokan panaszkodnak ezen típus esetén...hogy hidegben baszik elindulni!
A pozitív oldala a mocinak,hogy nagyon jól kezelhető még ha csak kisebb motorról is ülsz át erre. Szóval azzal sztem nincs gond.
És erősen kapaszkodj meg...a biztosítás horribilis összeg a 400-asra. Évi 37 ezer forint! A 250-re olyan 8-9 ezer forint körül van éves szinten.
Úgyhogy az én személyes véleményem az,hogy inkább nézz körül még a piacon és valami más verdára tedd a voksodat. Hasonló kategóriákban ottvan a Kawasaki ZZR 400/250,Yamaha XJR/XJ, Suzuki GS 500 stb...a Kawasaki ZZR400-asról tudom mondani,hogy azt már kipróbáltam és nekem fényévekkel kényelmesebb volt,mint ez a motor! De persze a többiről is utána tudsz érdeklődni az adott fórumokban.
Remélem nem keltettem nagy ellenszenvet a Bandit fanok szívében! (megjegyzem,hogy nagyobb Banditokat sokkal jobban szeretem )
Üdv
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Most ugye hülyülsz?

Nem....ezt nem bunkóságból kérdezem!

2-3 év múlva eszed ágába se jusson ilyen mocit venni.
Én már ma se vennék.

Eze a gépek lazán is számítva MINIMUM 10-15 évesek.
Ugyebár ugymond belépő nagymotorok, vagyis főleg a rakoncátlan 17-22 évesek használják akik meg ugye megakarják mutatni hogy Ők a Janik (tisztelet a kivételnek aki vigyáz a vasára)
Ha NAGYON GYÜJTÖTT pénzből veszel gépet, akkor ugye nem 1-2 évre veszed. Ebben az esetben viszont nem érdemes ilyet venned - hiszen költened kell rá, sok belpiacos van amihez eleve már alkatrészgondok is vannak, öregek, széthajtottak......és ugye nagyon hamar "kicsi" lesz.

Neked alapban egy 500-ast ajánlok......GS, ER, CBF.....ennél lejebb ne add! Vagy egy jó állapotú, használt 600-as.
Ha lett volna eszem, és nem félek, akkor magamat is sok szopástól kimélem meg ha az első 125-ösöm után rögtön egy 600ast veszek. De ugye "féltem" és ezért csak egy másikat vettem, majd a GS-t......
Ha bevállalós lettem volna akkor most a BANDITnak lenne a több mint fele kifizetve már.....


Szóval lehet hogy szépeken írnak róla, jók is a motorok parányi %-a, de amelyik moci JÓ és megvenném....annak már ára is van......és egy kicsit kell csak hozzádobni hogy nagyobbat vegyél.
Sziasztok!
21 évesen úgy érzem eljött az ideje, hogy tegyek valamit az ügy érdekében, ami már évek óta bennem van. Azaz szeretnék egy Banditát, 250 vagy 400. Utánaolvastam fórumokon, teszteken mindkettőnek és ha elém raknák mindkettőt, hirtelen nem tudnék talán dönteni (vagyis igen, mert pénzfüggő is :) ) A ti véleményetekre lennék kíváncsi. Az szól a 400 ellen,hogy első "nagymotor" lenne, mert eddig Simsonon tanultam és tesó 125 Vespa-ján hancúrkodtam ezidáig, tehát nem lenne-e nagy váltás? Bár személy szerint a jogsi megszerzése közben is át tudnék szokni könnyen. Illetve még meg tudnátok mondani, hogy a kötelező biztosítás kb. mekkora egy 250 és egy 400 motorra, friss jogsival?
Ja igen, szerintetek nagyon hátrány, hogy 196 vagyok?
Nagyon várom már, még annak ellenére is, hogy nem most lesz rá lehetőségem, hanem 2 vagy rossz esetben 3 év múlva jön össze a pénz, mert csak nyáron tudok dolgozni az egyetem miatt.
Előre is köszönöm a véleményeket és balesetmentes kilómétereket kívánok nektek!
csak a munkahelyen nyomtam a netet, de ott letiltotta a filter tobbek kozott ezt az oldalt is , igy mar nem tudok belefolyni a okoskodasokba, otthonom nem fertoztem meg a nettel, igy csak ha a baratnomnel vagzok angliaba, vagy nemetben akkor csuszok fel neha...
ezert az ekezet nelkuli betuk es felreutesek...

Viszont az ota igen eredmenyes vagyok a munkahelyemen! Neha ott is le tudok tenni egy komolyabb fejlesztest az asztalra.
(bocs ha mar nem valaszolok)
Udv
Istvan
Ja ja a nyomdaiparban, azt nevezzük hidaknak, vagy tartópontoknak
Hol jártál eddig? Már azt hittem elköltöztél vagy dobtad a motorozást

Azert latom elobb utobb ossze"hoztok" valamit. A 3-as mar nekem sem tetszik, de mikor megterveztem, kicsit mas dolgok vezereltek, mint benneteket.
A masik mintak lehet hogy mutatosak, de toredekere csokkentik a huto aktiv feluletet! Es itt valik el az altalam tervezett dolog a levelnehezek cicomatol. En ugyanis csak 1mm-es finomsagu rozsamentes halonak csinaltam keretet, hogy azt rogzitsem, mert az vedi a hutot...viszont latom nem aproztatok el a lemezvastagsagot...es jutott hangsuly boven a design-ek.
Arra azert ugzeljetek, hogy a papir mindet elbir, de a lemezen ki fognak esni szigetek, betuk es kulonfele alakzatok besejebol , ha nem kotitek vissza a nem kivagando lemezreszekhez apro fulekkel.
Na akkkor hajra , had lassuk mit bir majd el az elet!
( ugyan senkinek nem hianyoztam, de mar nem tudom latogatni az oldalt, csak a www.gsx1400.hu -t)

Udv.

Istvan
250-es banditra keresek tankot.
Ha valaki tud szóljon.
Jaja...nem egyszerú ez így...de azét mindenkinek köszi a helpet...megpróbálok mindent
Ez a táv szerelgetés, és ötletelgetés elég nehézkes de ha mind úgy van ahogy írtad akkor elöbb-utobb elfog indulni.Nézz át mindent újra egy kis Wd-40 a csatlakozokra a gyertya pipákba stb és hogy minden a helyén van-e.
A páralecsapódás szinte kizárt,mert amikor elraktam,akkor még nem volt annyira hideg (10 fok körül) és akkor csordultig töltöttem a tankot.
Még egy tipp ha a motorod tankja nem volt teljese teletankolva és még hideg helyen is volt a benzin feletti részben folyamatosan kicsapódik a pára , ami utána a benzinbe csepeg vissza. Ezáltal a benzined felvizesedik,ez pont elég ahoz,hogy ne induljon. A régi benyát valahogy szívdki a tankból és próbálkozz friss benzinnel, vagy önts hozzá denaturáltszeszt, ez összekeveri a vizet a benyával. A blokk locsolgatását melegvízzel inkább ne vedd komolyan, még a végén jól be is ázik, akkor aztán Tavaszik nincs berregés.
Sztem itt a hőfokkal lesz a gubanc. Még agyalok rajta,hogy hova tudnám besuvasztani,ahol legalább ilyen 15 fok van.
Hát legalább neked összejött Amúgy kiszedtem sokszor a gyertyát indítózás után és nedvesek,szóval a benzinellátással nincs gond...meg hát amikor utoljára letettem akkor is teljesen hibátlanul működött. Szikra is van mindegyik hengerbe,megnéztem...az egyik jól meg is b*szott,hogy rohadna meg
Az ok.,hogy van benzin a tankba de kap is a motor belőle. Milyenek a gyertyák amikor indítózás után kiveszed? Tiszta trutyi vagy száraz?
Szikra van?
Először ezeket nézd meg és ezek rendben akkor lehet tovább keresgélni.Ötletek lesznek dögivel csak ezeket tisztázzuk
Nemtudom hogy állsz, de nekem sikerült a pacit beindítani az imént. Autó aksi, mert a mocié kuka, pozitiv a pozitívra, negatív testelve a blokkon, szívató, majd indítózás többször. Nem pöccent be úgy mint nyáron, volt hogy pöfögött kicsit és leállt, de sikerült beindítani, aztán járattam egy kicsit, betettem sebességbe is hogy ne üresben járjon. Sok sikert
Sziasztok!

HA esetleg vkit érdekelne ez a 250-400-as Bandikára való farokidom,akkor szívesen cserélek vele 7000Ft-ra
Javítva,már csak fényezni kell.
Jupijéééé... sikerult felraknom képeket a mocijaimrol 1. Jawa 250 /1959/ 2. Bandit 1200S /2003/ Amúgy kellemes unnepeket minden mocisnak!
Benzin az van a motorban,mert csurig tele a tank A motort amúgy próbáltam tolni kettesben,egy kis hátra előre toszigálás után egész normálisan megy. Majd valahogy megpróbálom tényleg felmelegíteni,mert ez így nem állapot. Nagyon remélem,hogy nem most akar kicseszni velem,mert karácsonyra beújítottam tanktáskát,meg plexi vétele is tervbe volt véve...de ha így rosszalkodik,akkor nem jár neki semmi ajándék
Na hasonlót kaptál ezek szerint miközben Én írtam serényen:-)

A forró vízzel az a jó, hogy nem ég le a mocid közben:-))))
Szeva!

Nekem a GS csinált hasonlót.....csak hidegben

Esetemben
1., szar volt az akku....
2., 20w50-es olaj volt benne....


A fél éves bandika meg nyáron csinált ilyet hogy csak pörgött.......épp indultunk lengyelbe:-)
Ott pára volt a hiba, mert öninditóztam, majd véletlenül meghúztam a gázkart......A videón is rajta van:-)



Az Én tippem:-)
Tedd be a mocit 6-ba
Középállvány
Probáld meg tekerni a hátsó kereket (6-ban már nincs akkora motorfék)
Ha QURVA nehezen megy akkor fogja az olaj, vagy valahol egy kis víz, ami most lefagyott...

Forró vízet a kopaszra:-) (a hengerfalra amugy:-)
Szivató rá, PRI be.....és proba......


Ha előtte nem volt semmi, akor csak olyan hiba lehet ami a hidegtől van.



Na meg legidiótább kérdés:-)
BENZIN VAN BENNE? he he he:-)
Mert ÉÁn tavasszal jártam úgy, hogy a TZR.emet mindig meg-megjárattam télen (2002).....majd tavasszal az istenért nem akart elindulni.
Azt kiderült:-)
A sok járatásban eljárattam vele 12l benyát:-) (igaz akkor még VOLT TÉL......)
Köszke az infót. Lehet hogy majd megpróbálom valahogy felmelegíteni,vagy máglyát rakok alatta Hátha sikerül valahogy. De már kezd fogytán lenni a lelkesedés