Az a helyzet,hogy gépészmérnöki vérrel utálom,ha valami kicseszik velem. Szétbontanám az egészet a retekbe,ha nem lenne ilyen nyomoronc hideg,mert fűtött hely,ahova be tudnám tenni nem nagyon akad. A szétfűrészelés csupán az iszonyatos dühöm kitöltése céljából hasznos Amúgy próbáltam én mindenhogy indítani,de a probléma nem most kezdődött. Kicsit sűrű időszakom volt,aztán bevallom kiment a fejemből a gép egy pár hétre...jöttek a hidegek és gondoltam megjáratom kicsit. Előtoltam,szivató semmi,gáz semmi,csak szépen az átfolyós állásra nyomtam a csapot,bementem meginni egy kávét,kimentem indít és szikráját nem mutatta,hogy lelkesedne a dologért. Betolni meg köszönömszépen Ha mellette futok,akkor az a retek kerék beblokkol amint sebességbe teszem...ha meg fater tolja meg,ő meg nincs a legjobb erőben és kifullad 5 sec után. Volt már 1-2 motorom és azok beindításával semmi probléma nem volt,szal nem a technikával van a baj. Csak akkor viszont nem értem,hogy miért makacsolta meg ennyire magát,amikor ilyen 10-15 fokokban első pöccintésre már ment is.
Rég volt már beindítva?
Mert nekem mikor még a 250-es volt,az csinált olyanokat,hogy két hét állás után csak úgy indult,ha a csapot szabad folyásra tettem vártam vele öt percet és aztán góóó.
De többektől hallottam már ezt.
Igaz nem mindegyiken van PRI állás a csapon,akkor egy kicsit nehezebb,de pár kör tolás után akkor is be szokott indulni.És a gázt még csak véletlen se húzd rá,mert akkor bezabál.
És ha tolásra sem indul,akkor 4 csomag cukor az ajánlatom.
Nem szégyen az, ha az ember nem ért mindenhez Szoval szerintem egy szerelő biztos hamar megtalálja a hibát- azért vannak. Ha nem szégyelje magát
Egyébként miért kell szétfürészelni ,hogy a meh bevegye?
Hát srácok...a motorom megdöglött. Ma kipróbáltam bika erős akksival,megint kiszedtem a gyertyákat biztonság kedvéért,utána vissza.Köszörül köszörül,de meg se röffen. Nagyon felb**ta az agyamat.Ha bárkinek van valami építő jellegű ötlete (nem olyan,hogy darabold össze körfűrésszel azt a MÉH telepre,mert az már nekem is eszembe jutott ),akkor ki vele,ne tartogassa!
Platinum VS protektor. Bedörzsizem oszt kifényesítem. Szeretem, mert nem lesz homályos.Ezt használom a fényezésre és a blokkra is. Ha az üvegen kened szét, az sem lesz foltos,és minden alkatrész sokáig vízlepergető lesz.
Elég egy évben 2X.
1X valamikor 2 éve beleszeretttem az egyik TV shop reklámba, oszt a családom megvette nekem.
Szerencsére a az akcióban dupla adagot adtak,úgyhogy sztem még van 2 évre való úgy, hogy az autót is ezzel kenem.
Tavasszal szoktam, mikor már nem várható sós út, meg késő ősszel, hogy bírja a telet!
Nálunk eddig kb. 0,5 cm hó esett összesen, de közel annyi sót is szétszórtak az utakon, ahogy észrevettem.
Úgyhogy a motorbefőtt el van rakva télire. Így viszont maradt egy csomó szabadidőm sajnos, vagy szerencsére?
Ez súlyos munkaórák eredménye! (mostanában ráértem)
Minden alkatrész csili-vili, leömlők, plexi polírozva, fényezés,műanyagok leápolva.
Királyság!
Megfogadtam, a téli időben csak száraz úton indulok el!
Nem akar beindulni ez a szájbalökött motor Multkor feltöltöttem az akksit,akkor tök süket,mert már szarrá szívta magát. Ma meg szétszedem,gyertyák ki,kicsit kiszellőztetés...erre indítanám és mostanra meg az akksi fingott meg. Murphy bácsi megint a környéken ólálkodik Ha holnap/holnapután se indul be,akkor eladom egy zacskó gumicukorért.
Először is Boldog Karácsonyt kívánok Neked és természetesen minden olvtársnak is.
A középső minta a nyerő, úgy gondolom. Nem szeretem a túl cirádás dolgokat. Ez középút. Feltűnő, ám nem hivalkodó. Talán még a felirat alapját is egyszerű téglalappá változtatnám (a hegyes részek nélkül), de emiatt ne dolgozz vele plusszban.
Kutya válaszolta meg a kérdésemet.