Nálam ugyanez a helyzet azzal a különbséggel,hogy kordurában tökéletes a 130-140 km/h.190 cm vagyok,96kg-val nyomom a rugókat!
Viszont megfigyeltem ha fent van a Lidl-s tanktáska akkor 150-160-at is bírom de csak 100km-es szakaszokban.
Ha nemcsak motorozás közben szokott zsibbadni a keze, hanem egyéb más tevékenység közben is előfordul amikor tartósan egy bizonyos szögben tartja a kezét, akkor beszéljen a háziorvosával erről. Nekem pl motorozás közben bőven elég, ha 10-20 mp-re felváltott kézzel elengedem a kormányt és picit lógatom a karom. Ez akkor sűrűbben fordul elő, ha a gúnyám alá aláöltözök vastagabban, mert akkor jobban szorít a bőrruha. Rontja a keringést ez az állapot ugyanis.
Csak egy kis adalék a témához: Létezik egy olyan állapot (betegség?), amelyben az illető, ha tartósan egy bizonyos szögben tartja a karját, vagy az egész karja, vagy az ujjai el fognak zsibbadni (nekem pl 3 ujjam szokott, a hüvelyk, a mutató és a matató). Ebben a helyzetben ugyanis a kart ellátó véna egy ponton megtörik és ezáltal beszűkül. Nem tudom, hogy ezen egy kormánycsere mennyire képes segíteni ha erről az állapotról van szó a barátod esetében. Ennek a kórságnak a neve TOS, vagyis Thoracic Outlet Syndroma. Lehet, hogy a barátodon kormánycsere helyett csak egy sima TOS gyógytorna is segítene.
egy ismerősöm problémáját közvetítem hátha lesz itt valaki aki tud érdemben válaszolni
"Nézegetek valami túrakormányt a Banditára, hogy hosszabb túrákon se zsibbadjon be a kezem. Van valakinek tapasztalata hogy milyet érdemes venni? Illetve már előre látom a bajokat, hogy a bowdenek nem fognak felérni a magasabb kormányhoz, stb.. Ha valakinek van már tapasztalata vétel, szerelés, az megoszthatná!"
Sziasztok! Gábor vagyok Pécsről, végzettségem szerint autószerelő. Pár napja van egy 250-es gépmadaram! Jogsim még nincs rá de folyamatban van! A motorba vettem új gyertyákat kipucoltam a karbikat. 2 napig tökéletesen indult. Most semmi... Szikra van benzin van.
Indítózásnál a feszültség leesik 10.5voltig. Próbáltam töltövel indítani... semmi. A megőrülés határa kerülget! Ha nem jutok dűlőre megy vissza az eladónak! Ja! Indítózás után ha 10 másodpercig még rajta van a gyújtás néha olyat durran, hogy majd leszakad a kipufogó.
A motor változó szelepvezérlésű és Ngk cr9e gyertyát vettem bele. Köszönöm előre is a segítséget!
Bocs, hogy beledumálok. A http://www.suzuki-motor.hu/ oldalon a a motoros kiegészők/túra/Bandit 1250S-nél a második oldalon megtalálod. Amúgy 114.131.- az ára és tudtommal bármelyik Suzuki kereskedésben megtudod rendelni ezen az áron.
Szép a motorod főleg ezzel az oldalidommal! Evvel kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy az idomot mennyiért vetted, s hogy hol? Válaszodat előre is köszi!
Ez csak rajtad múlik, meg a sisakodon meg a ruhádon(és ez nem vicc). Én 188 vagyok, nekem a 140 egész nap elviselhető, persze csak akkor, ha autópályázni kell és bőrruha van rajtam. A kordurámba annyira kapaszkodik a szél, hogy ott inkább a 120 a fent említett határ. A régi sisakomban 100km-t egyfolytában nem bírtam ki 120-szal, úgy éreztem leszakad a fejem. A mostaniban abszolút semmi bajom, nem az a szűk keresztmetszet.
Érdeklődnék Tőletek, hogy a K8 650 N-nel (csupasz) mennyi lehet az utazósebesség, amin még a menetszelet el lehet viselni?
Teszteltétek már mennyit tud végre egy ilyen gép? ( nem azért kérdezem mert speedbike-ot akarok csak úgy érdekel a tapasztalatotok)
Az R1-est Én is összetettem 2004 telén.....kőkemény pár napom volt.......(ha jól emlékszem 7 vagy 8)
Utána a moci bír kb fél évet és totálkárosra törte a sárkány:-)
Na ja, Ő tényleg nagy ász. Amúgy megígérte nekem, hogy átnézi januárban az 1250 olajozási rendszerét, hogy megfejtést találjon a rejtélyesen kimúló 6. fokozatra.
Ha oldalról nézed a mocit akkor nem látsz át a fejidom és az oldalidom között az általad említett résen, ugyanis az oldalidom a fejidom alsó pereme mögé van befűzve. Nem tudom mennyire érthető ez így, esetleg megpróbálhatom neked estére lefotózni.
Viszont megfigyeltem ha fent van a Lidl-s tanktáska akkor 150-160-at is bírom de csak 100km-es szakaszokban.
"Nézegetek valami túrakormányt a Banditára, hogy hosszabb túrákon se zsibbadjon be a kezem. Van valakinek tapasztalata hogy milyet érdemes venni? Illetve már előre látom a bajokat, hogy a bowdenek nem fognak felérni a magasabb kormányhoz, stb.. Ha valakinek van már tapasztalata vétel, szerelés, az megoszthatná!"
250es banditrol van szó
Indítózásnál a feszültség leesik 10.5voltig. Próbáltam töltövel indítani... semmi. A megőrülés határa kerülget! Ha nem jutok dűlőre megy vissza az eladónak! Ja! Indítózás után ha 10 másodpercig még rajta van a gyújtás néha olyat durran, hogy majd leszakad a kipufogó.
A motor változó szelepvezérlésű és Ngk cr9e gyertyát vettem bele. Köszönöm előre is a segítséget!
Köszi az infót!
Üdv
Bocs, hogy beledumálok. A http://www.suzuki-motor.hu/ oldalon a a motoros kiegészők/túra/Bandit 1250S-nél a második oldalon megtalálod. Amúgy 114.131.- az ára és tudtommal bármelyik Suzuki kereskedésben megtudod rendelni ezen az áron.
Üdv.: Tibi
Szép a motorod főleg ezzel az oldalidommal! Evvel kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy az idomot mennyiért vetted, s hogy hol? Válaszodat előre is köszi!
Érdeklődnék Tőletek, hogy a K8 650 N-nel (csupasz) mennyi lehet az utazósebesség, amin még a menetszelet el lehet viselni?
Teszteltétek már mennyit tud végre egy ilyen gép? ( nem azért kérdezem mert speedbike-ot akarok csak úgy érdekel a tapasztalatotok)
Üdv.:
Mike
http://www.yamaha-motor.co.jp/...
Itt van pár fajta
Az R1-est Én is összetettem 2004 telén.....kőkemény pár napom volt.......(ha jól emlékszem 7 vagy 8)
Utána a moci bír kb fél évet és totálkárosra törte a sárkány:-)
Ha nem probléma felvettelek msn-re.
na majd jövö héten már kitolhatom valszeg a szalonból...akkor jol megnézem
nem fontos ide...az adatlapomon van az email cimem oda mehet nyugodtan....köszi előre is