Nem azt mondtam, de szerintem te kevered a polirozás fogalmát. Amit K.István irt annak van értelme.Akkor kap a króm szár egy új réteget.
De maga csak a polírozás nem oldja meg az apró barázdákat. Sőt hiszen az mégjobban lehozza a króm réteget.Mivel nagyon apró szemcsék CSISZOLJÁK a felületet. Szerinted akkor ez jó megoldás? Mégjobban elvékonyítani? Még ha század vagy tized milliméterekről is beszélünk. Ez nem autó fényezés hogy eltüntetem a karcokat és szép lesz.
Akkor felültem az 1250-el a szopórollerre...
Ennek a plorozásbak és utána egy spéci bevonatnak van értelme. De ezt kihagyom, mivel itt nincs aki megcsinálná.
Első körben szimmering csere újra.
Második körben a gyári króm szár kuka és kicserélem egy JMP krómszárra, új perselyekkel stb
Ha ez se segit akkor kap egy K8-as Hayabusa első villát. A Bandit fékje és futóműve úgy is harmat gyenge.
Bevallom arra a következtetésre nem jutottam volna el, hogy a c síkozás a szimering miatt lenne...pedig lehet nem is olyan hülyeség...Ìgy én is csak azt javaslom, hogy elöször próbáld meg másik szimeringgel összeszerelni...
Kb egy hónapja éppen otthon vizsgáztattam a 1400-est, mikor szóba elegyedtem egy sráccal, aki elmesélte, hogy ö bizony kivette az 1250-es szárait. A gépmühelyben elpolirozták rajta azt a pár mikorn krómréteget, és utána kapott egy titák nitrid, vagy titán karbid szerü bevonatot, mint amivel a szerszámokat vonják be...azóta semmi baja vele...(ez beavatkozás németben történt-otthon nem tudom, hogy volna ilyen szerszámkészítö mühely ahol ilyet csinálnának.)
Kis szövegértési go dok:
- GSX-R-ben ment tönkre majdnem évente.
- Bandit-tal kapcsolatban még nem léptem tovább
- króm szárakat az polirozza akinek nincs pénze, illetve csak halogatja a probléma megoldását. A polirozás felületkezelés. Nem szépséghibát kell eltüntetni, hanem az olaj kijutásának megszüntetését.
Szeretném én is, hogy ne kelljen 15.000 km után mi dig cserélnem a dolgokat. De sajna ez nem KTM
Olcsóbb lett volna ha elküldöd egy szakemberhez aki felpolírozza a szárakat.
Az én motoromban(ktm) 50ezer km-re gyári szimering van, 2x cseréltem benne olajat már...
Eddig Athenát raktam a GSX-R-be mindíg. De ezek a fasza szlovák utak elintézték majdnem minden évben. Mondom most a Banditban kipróbálom a Saito-t (japán lehet tovább bírja,igaz Louisbol rendeltem) hát de befürödtem vele.
Kipróbálom akkor a szimmering cserét. Aztán ha az se használ marad a komplett renováció.
Köszi a segítséget.
cseréld , volt már hogy gyárit is cseréltem 1 hónapon belül valamiért elfosta magát , legtöbbször Athena szimeringet rakok de jó a centauro, all balls van még valami a betűs svájci a tourmax kicsit gagyin nézett ki amit raktam de azzal se volt baj
Üdv. A köröm nem akad meg bennük, de a tű hegyével érezhető apró torpanás a karcolásnál. Csak akkor látszódnak ha egy bizonyos szög alatt világitom meg egy erős lámpával a szárakat. A perselyek nem voltak sérülve. Szépen elmostam mindent és összerakáskor pedig olajjal sikosítottam mindent. Szerinted próbáljam meg csak a szimmerinvet újra kicserélni? Mert most megint könnyezik a villaszár.
ez a csíkozódás érződik a krómszáron mondjuk körömmel ? vagy csak csíkok ? mert ha nem érződik (nem döccen stb) nem foglalkoznék vele idővel megszűnik , gondolom nem sérültek a perselyek ki-beszereléskor
Üdv újra. Ahogy irtad a GSX 1400 problémát, úgy jött elő nekem is. A villa becsikozódott...Szopás...
Noh már most. Szerinted cseréljem le egy JMP krómszárra a sérült oldalát (új alsó felső csúszócsapágy, új olaj, új szimmering, új porvédő) vagy basszak rá és szerezzek egy bontott villát?
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. A hátsó kerék felett lévő idomot, amin a rendszámtábla tartó is található, minek nevezik? Hogyan tudnék rákeresni?
Sajnos, ahol a farokidomba csatlakozik, elvan törve, így cserére szorul.
Előre is köszönöm a választ!
De maga csak a polírozás nem oldja meg az apró barázdákat. Sőt hiszen az mégjobban lehozza a króm réteget.Mivel nagyon apró szemcsék CSISZOLJÁK a felületet. Szerinted akkor ez jó megoldás? Mégjobban elvékonyítani? Még ha század vagy tized milliméterekről is beszélünk. Ez nem autó fényezés hogy eltüntetem a karcokat és szép lesz.
Ennek a plorozásbak és utána egy spéci bevonatnak van értelme. De ezt kihagyom, mivel itt nincs aki megcsinálná.
Első körben szimmering csere újra.
Második körben a gyári króm szár kuka és kicserélem egy JMP krómszárra, új perselyekkel stb
Ha ez se segit akkor kap egy K8-as Hayabusa első villát. A Bandit fékje és futóműve úgy is harmat gyenge.
Kb egy hónapja éppen otthon vizsgáztattam a 1400-est, mikor szóba elegyedtem egy sráccal, aki elmesélte, hogy ö bizony kivette az 1250-es szárait. A gépmühelyben elpolirozták rajta azt a pár mikorn krómréteget, és utána kapott egy titák nitrid, vagy titán karbid szerü bevonatot, mint amivel a szerszámokat vonják be...azóta semmi baja vele...(ez beavatkozás németben történt-otthon nem tudom, hogy volna ilyen szerszámkészítö mühely ahol ilyet csinálnának.)
- GSX-R-ben ment tönkre majdnem évente.
- Bandit-tal kapcsolatban még nem léptem tovább
- króm szárakat az polirozza akinek nincs pénze, illetve csak halogatja a probléma megoldását. A polirozás felületkezelés. Nem szépséghibát kell eltüntetni, hanem az olaj kijutásának megszüntetését.
Szeretném én is, hogy ne kelljen 15.000 km után mi dig cserélnem a dolgokat. De sajna ez nem KTM
Az én motoromban(ktm) 50ezer km-re gyári szimering van, 2x cseréltem benne olajat már...
Kipróbálom akkor a szimmering cserét. Aztán ha az se használ marad a komplett renováció.
Köszi a segítséget.
Noh már most. Szerinted cseréljem le egy JMP krómszárra a sérült oldalát (új alsó felső csúszócsapágy, új olaj, új szimmering, új porvédő) vagy basszak rá és szerezzek egy bontott villát?
Egy kérdésem lenne. A hátsó kerék felett lévő idomot, amin a rendszámtábla tartó is található, minek nevezik? Hogyan tudnék rákeresni?
Sajnos, ahol a farokidomba csatlakozik, elvan törve, így cserére szorul.
Előre is köszönöm a választ!