Mégegy érdekesség: Haver rákapott a pályára (azt mondta a blogom adta a végső lökést, elmorzsoltam egy könnycseppet) . Hirtelen lett is szabadideje, járt idén sokat. Az utolsó kakucsi napról tett fel videót. Banyek, mint azok a maláj/thai képek a belvárosokról. Ez a mozdulni nem lehet. Tény, volt, hogy pl csütörtök délelőtt 3an voltunk, de hála a hringen levő minősíthetetlen g******snek a hangnyomással, rengetegen kezdenek lenniba kispályákon. Idéntől az eringen a létszám miatt csoportbontás van, ami amúgy sosem volt, nem volt rá szükség. Szóval bárkinek van befektetni való 150-200 milliója, nyugodtan terítsen ki egy kilométer kanyargó aszfaltcsíkot, menni fogunk!!
De ha szar lesz, ne engem szidj :) Tomi barátom csinált egy Cr-t Fazerból. Minden cucc kínai ebayes volt hozzá, voltak meglepően szép kidolgozású, minőségi darabok, és voltak, amik kicsomagolás után egy sóhaj kíséretében mentek a kukába. De ugye ezt képről meg nem mondod.
Kigyorsitason is van meg mit morzsolni, lefektetve nem merek nyelet húzni, pedig elvileg lehetne. De igyen, a fektavok a kovetkezo evi projekt :) Bar meg hatha 1-2 belefer. Elvezni mar marhara elvezem
Blogoltam....
Alakul,kigyorsitas jo,befele kell gyorsulnod,sztem tul hamar lefekszel,probalj minel beljebb fekezni egeszen a kigyorsitasi pontig vagy vmi ilyesmi,de a palyazashoz nem ertek....
légyszíves ne egyszerűsítsd le! motorkerékpárra szerelt, gyúlékony , jármű működtetéséhez szükséges folyadék tárolására alkalmas egyedi formájú tartály mely zárható, szellőzést biztosító nyílással van ellátva amin keresztül biztosított eme eszköz feltöltése szabványos töltőpisztollyal ... de lehet kihagytam valamit
Van benne valami, mert a Tank, az egy "tüzelőanyag" tartály, nem tudom pl a 80 mm-es páncéltörőből mennyi van benne, és azt sem mennyivel tud menni a lánctalpain max!
Ezen egyébként minden egyes elem típusbizonyítványos. Egyedül a lánckerekek miatt kell majd izgulnom. Ámbár ha átmegy, akkor is könnyen lehetséges, hogy pár kör után remegő kézzel és önként fogom visszatenni a 16/42-t...
Akkor, hogy érthetö legyen. Eddig volt nagy alkotói szabadság, azt csinált mindenki a jarmüveivel szinte amit akart. Ahogy nézem , olvasom, ennek drákói szigorral kivánnak végetvetni. Nyilván néhány esetben teljesen érhetö a dolog, de részemröl hiányolom a szankciókból az józan paraszti belátást azt a fajta müszaki hozzáállást amit pl a németek is csinálnak. Van típusbizonyítván, mehetsz isten hirével, ha nincs még akkor is van esélyed a müszaki megfeleltetésre....
De vissza az eredeti témához. Az áttétel módosítás velejárója az elhaladási zaj megváltozása, manapság ezért meg komolyabban büntetnek , mint szinte bármi másért. Az hogy a pályán mivel lesz optimális az eröforrás, az nem tartozik a közuti közlekedés szabályozása alá, még akkor sem, ha sokan a közuton versenyeznek... Szóval kb az a kategória. mint a nyitott kipufogó rendszer. (Itt zárójelben jegyzem meg, hogy a szabadelvü "versebyzöket" elküldeném pl Bangkok-ba, ahol szinte nincs olyan jármü amin gyári hangtompito rendszer lenne, és komolyan mondom, hogy többenrendö halláskárosodást lehet szenvedni, csak még az út mellet a taxira, buszra várunk.)
Bandit-áttétele lehet hosszú, nem véletlen nem buzeráltam a gixeren a +3 fogat...
Ahhoz kéne végre felnöni, hogy a közuti közlkedésben rész vevö jármüvek nem az alkotói szabadság kibontakoztatására valók, ha mégis valaki nem tudna töle szabadulni, akkor végezze el a müszaki egyetemet, és csapodjon valamelyik mérnöki irodához...
(Nyilván ha nem adok rá okot, hogy harsona bazári motorral jelenek meg a müszakin, akkor dudán és féken kivük szinte semmit nem néznek meg, de itt nem hülyék gyülekezete a müszaki állomás, hanem tapasztalt mérnökök akik akár maguk is motoroznak, versenyeznek...)
A gyári áttétel a legtöbb motoron teljesen szar, -1 fogból elöl kb bármelyik típus profitál. Pl cb500, gyári áttétellel 80 alatt nem viszi a 6-ot. -1-gyel 50tól gyorsít. Vagy a nagy bandi is, mi töknek megy 170-et kettőben? Leáttételezve meg legalább gyorsul rendesen. Komolyan a németek számolgatják a fogaskereket? Pl leveszik az első deklit műszakin?
Hello. Köszi az infókat. A csúszócsapágyak elég jó állapotban voltak. 30 ezer van a motorban. Kicserélem mégegyszer. Ha baj lesz max kap egy gsxr villát úgy is szarrá a fékje és a futóműve a banditoknak...
Nekem eddig o szerelte. 2 eve tortent egy baki (amit vagy o vagy a segedje kovetett el). Eljott a motorert, elvitte es vissza is hozta. Ez tobb mint 200 km es nem fogadott el semmit erte. Az eredeti javitast fizettem, a baki helyre hozasa nem kerult semmibe. Legkozelebb is oda viszem.
Labtarto csak f4 et talatam,szoval mokolni kell.Stb.
De jo teli moka.
A legnagyobb falat ma meglett.
Olcso idomok.
Vehető,ilyen hobbiegereszesre kispalyan?
Alakul,kigyorsitas jo,befele kell gyorsulnod,sztem tul hamar lefekszel,probalj minel beljebb fekezni egeszen a kigyorsitasi pontig vagy vmi ilyesmi,de a palyazashoz nem ertek....
Na nem ezekből:
De vissza az eredeti témához. Az áttétel módosítás velejárója az elhaladási zaj megváltozása, manapság ezért meg komolyabban büntetnek , mint szinte bármi másért. Az hogy a pályán mivel lesz optimális az eröforrás, az nem tartozik a közuti közlekedés szabályozása alá, még akkor sem, ha sokan a közuton versenyeznek... Szóval kb az a kategória. mint a nyitott kipufogó rendszer. (Itt zárójelben jegyzem meg, hogy a szabadelvü "versebyzöket" elküldeném pl Bangkok-ba, ahol szinte nincs olyan jármü amin gyári hangtompito rendszer lenne, és komolyan mondom, hogy többenrendö halláskárosodást lehet szenvedni, csak még az út mellet a taxira, buszra várunk.)
Bandit-áttétele lehet hosszú, nem véletlen nem buzeráltam a gixeren a +3 fogat...
Ahhoz kéne végre felnöni, hogy a közuti közlkedésben rész vevö jármüvek nem az alkotói szabadság kibontakoztatására valók, ha mégis valaki nem tudna töle szabadulni, akkor végezze el a müszaki egyetemet, és csapodjon valamelyik mérnöki irodához...
(Nyilván ha nem adok rá okot, hogy harsona bazári motorral jelenek meg a müszakin, akkor dudán és féken kivük szinte semmit nem néznek meg, de itt nem hülyék gyülekezete a müszaki állomás, hanem tapasztalt mérnökök akik akár maguk is motoroznak, versenyeznek...)
Gratula hozzá, most akkor lefeded 3 év alatt az összes fajta motort? :DD:D:D