szerintem ne egyszerűsítsd le mikor beránt akkor kell neki nagyobb áram aztán kissebbel is tudja tartani egy egyszerű pwm szabályzóval levinni a kitöltési tényezőt 70 % ra bekapcsolás után és megoldja a melegedési problémát vagy hűtőradiátort tenni rá termosztátos processzorventilátorral esetleg peltier elemeket is be lehet iktatni ha valaki igazán igényes
Amugy 0,22A pirit rajta, ez nem olyan mint a Csabué, nem izgat, had melegedjen :D kap egy kis biztosítót hogy baj ne legyen és ennyi. Nem tudom mennyi a minimum amivel stabilan nyitva maradna.
Mondjuk akkor se igazán értem mi szükség rá. Injektoros gépekben lennie kell AC-nak, ami biztosítja a megfelelő nyomást, akkor meg minek külön szelep? Na mind1, majd valaki felhomályosít.
Simán rákötöttem az akkura 2 3 perc és már forró is,most fogom a szelepet rákötöm akku töltőre és hagyom .
Ha nem pukkad el ill.olvad szét akkor maradhat de ez nem biztos
sehol se lenne szabad ingadozzon a feszültség autóban meg pláne , a régebbi banditokban se ahol olyan a generátor mint az autókban a tiedben lehet kissebb a feszültség alapjáraton de menet közben nem , a stabilizátor meg nem dolgozik normálisan ha nincs legalább 4-5 volt különbség mivel sose lesz akkora különbség esik rajta egy kis feszültség és kb annyi a mágnesszelep kevesebbet vesz fel kevésbé melegszik de azt el lehet érni egy nagyobb terhelhetőségű ellenállással vagy 2 dióda sorba kötve és mindjárt 1,4 voltal kevesebbet kap kissebb a meghibásodás meg a méret is persze ha meghibásodik a stabi akkor sincs semmi esetleg ha megszakad de különben kérdeztem már miért nem használtok vákumos robogóba való benzincsapot ? kissebb nem kell áram neki elméletileg előnyösebb lenne
Nem tudom, nem szoktam tapizni. Ez szerintem üzemszerű, mert autóba való. Ott is ingadozik a feszültség, ahogy a fesszab dolgozik. Dán Misit zavarta, tett egy 12V stabilizaló IC-t 500 Ft-ért elé. 2014 óta így használom.
Ott a linken a magasabb érték főtengelyen mért érték ,de mérik a keréken is onnan látni,hogy a Tehén sokat veszít a BMW meg a Honda nem.Írják pontosan,diagramm is van.
Az nem,viszont az lopja el a legtöbb Le-t ,pazarol,a BMW-alig lop többet mint a láncos Honda,érdekes,meg az is,hogy a 95LE-s Honda 103,3 LE-s a 125LE-s Bmw meg 113??
Hetvegen kiprobaltam az MT07-et. Finom de lagy futomu,konnyu kezelhetoseg,nagyon finom es nyomatekos blokk,jol adagolhato nyomatekkal,sokkal gyorsabb jargany mint gondoltam. 190-es magassaghoz pici,combbal nem tudok a tankra simitani. Bridgestone s21r pedig egy jo gumi.... Ar ertek aranyban nagyon sok motort ad a yamaha.....mindenkepp probaljatok ki egyet!
Amugy 0,22A pirit rajta, ez nem olyan mint a Csabué, nem izgat, had melegedjen :D kap egy kis biztosítót hogy baj ne legyen és ennyi. Nem tudom mennyi a minimum amivel stabilan nyitva maradna.
Ha nem pukkad el ill.olvad szét akkor maradhat de ez nem biztos
Ment viber üzi
BMW R1200GS (zöld görbék): 113,3 LE 7128 ford / perc, 13,3 kgm át 5462 fordulat / perc
Honda Africa Twin (piros görbék): 103,3 lóerő 7809 fordulat / perc, 10,8 kgm át 5858 fordulat / perc
Yamaha Super Ténéré ZE (kék görbék): 114,8 lóerő 7119 fordulat / perc, 13,1 kgm át 5804 fordulat / perc
Teljesítmény és nyomaték visszatért a kerék:
BMW R1200GS (zöld görbék): 104,4 LE 7128 ford / perc, 12,2 kgm át 5462 fordulat / perc
Honda Africa Twin (piros görbék): 94,7 lóerő 7809 fordulat / perc, 9,9 kgm át 5858 fordulat / perc
Yamaha Super Ténéré ZE (kék görbék): 101,9 lóerő 7119 fordulat / perc, 11,7 kgm át 5804 fordulat / perc