"...van akinek tényleg semmi baja a gépével (főleg az újakkal) más meg szopik (és költ) ezerrel..." Pont úgy, mint minden más márka esetében.
Csendben megjegyezném, hogy csak azok írnak, akiknek bajuk van. Akinek semmi gondja, az nem fogja beírni a fórumba.
9 éves a nagy Banditom. 61e km van benne. Egy hibája volt mindössze: tönkrement a gyári önindító. A motor belső palástjára ragasztott állandó mágnesek leváltak. De ez az egyetlen hiba is vélhetőleg valami szerencsétlen dolog lehetett, mert soha senkinek ilyen nem volt a csoportban. 9 éve csak tankolom, megyek és cserélem a cserélni valókat. Az önindítón kívül nulla szervízigény.
Egy szerelo nemis,csak a szerlőbálványok.
Amugy egy tizeves motorra hulye aki a hivatalos csatornakon szerz be motyot es markaszervizben csinaltatja.
Vagy nem elengedi a gepet es elbontja.
A szerencsétlen Hornet tehet legkevésbé arról, hogy pancser volt az előző szerelője. A nagy SV kuplungja meg köztudottan sz*r. (Még én is tudom, pedig csak bele-bele olvasgotok a topikjukba).
Nekem minden japómmal volt bajom. A horneten na ezt figyeljétek, beleejtette a szelephezagoló lapkát a motorba az előttem szerelő ember és bekerült a generátorhoz, megette a tekercset. Védem magamat mert megvan az összes lapka amit kiszedtem hezagolaskor a motorból és cseréltem. Az sv-nek a kuplungja egy rakás szar, széttört a rugó benne. Apu tdm850ese főtengely cserés volt(itt a sok km és valoszinu egy eldőlés közrejátszott)
A 900as tdm-mel semmi baj sem volt, de abban most van 30000km, te a kormányt át kellett alakítani hogy kényelmes legyen... Az smt hibátlan a most már 12000km-rel
Haverom 1200gs légolajosa hibátlan de abban sincs még 30000km ha jól emlékszem.
Pont ma játszottam az enyémmel kiszedtem a lambdaszondát, sai-t kikapcsoltam na meg megakarom próbálni hogy a 106lóerős térképpel mit tud illetve remélem megy le a fogyasztása, nem a pénz miatt hanem mert zavar hogy 250km-nél már halálfejek is villognak hogy tankoljak.
A Te motorod mar mindenben más mint az enyém, 1190ig kb passzol minden de a 1290 olyan mintha mindent átalakítottak volna.
A bmw-nek minőségérzetben van hatalmas előnye. Az xtz-n elkezdtem nézni a részleteket és inkább otthagytam... elég csak a vázat megnézni. De az új 09tracer, na az egy hatalmas visszaesés, azt hittem az lesz a következő motorom de ilyen gagyi kopogós műanyagos motorért én pénzt nem adok, combbal össze lehet nyomni a tankon a burkolatot... szégyen ez az én szememben.
Ott sem a szomszéd volt a hülye.
Csendben megjegyezném, hogy csak azok írnak, akiknek bajuk van. Akinek semmi gondja, az nem fogja beírni a fórumba.
Túlgyúrtad magad, hagyd abba a gimnasztikát
Amugy egy tizeves motorra hulye aki a hivatalos csatornakon szerz be motyot es markaszervizben csinaltatja.
Vagy nem elengedi a gepet es elbontja.
A 10 éves ABS-hibás motor javítása 7-800 ezerért nem lehetett vicces dolog....
Gondoltam.
A 900as tdm-mel semmi baj sem volt, de abban most van 30000km, te a kormányt át kellett alakítani hogy kényelmes legyen... Az smt hibátlan a most már 12000km-rel
Haverom 1200gs légolajosa hibátlan de abban sincs még 30000km ha jól emlékszem.
Kevesett futott motort kell venni
A Te motorod mar mindenben más mint az enyém, 1190ig kb passzol minden de a 1290 olyan mintha mindent átalakítottak volna.