Szerintem a belpiacosokkal egy igazi baj van ami hozza a többit......már vagy 15-20 éve az vesz ilyet akinek nincs pénze (nekem is volt GPZ és Katana 400, a GPZ egy katasztrófa volt) és elkezdte maga mókolni ami hatványozódott az évek során a tákolások terén, és ha valaki véletlenül kevés anyagiakkal rendelkezve megvett egy ilyet ami ugyan kívülről jól nézhetett ki, de a belsejét még az se tudta milyen aki csinálta, no meg aki ma vesz ilyet annak végképp értelmetlen lenn rákölteni akár egy kisebb javításra is 1-2 százezret hisz talán még annyiért sem vette a gépet. 1 6-7 kiklós gépre még rákölt az ember 12 kilót, de többet már arra sem nagyon, de egy olcsóra végképp nem....ezért nem "foglalkozik" vele szerelő legfeljebb az akinek ez hobbi.
az a baj hogy a gyárialkatrész katalógusokban sincsenek benne és így nem is rendelhetőek.... utángyártott meg még az európai modellekhez is szegényes egy belpiacoshoz még hengerfejtömítés is rizikós dolog .... 400 kis hondához mert nem pergett ki már dugót akartak öntetni összegyűjtött borsodis dobozokból aztán áthozták hozzám és gyújtáselektronika csere után megoldódott az ügy de hatalmas mákja volt hogy passzolt hozzá egy másik típus bigyója
Most neked reagálok először is amit itt ti vesztek láncot . Dugót gyűrűt fuvokat tormax . Prox stb. Az mind. Taiwani gyárakban Kínában. Vagy indiaban készül ..ezt itt a pinks teriti ...mindenki tőle vesz meg mindent. A német piacot részben. Japán. És nyugat európai után gyártók látják el. A minőség jobb mint a pinks cucai. Ez érthető de egy Japán belpiacos hoz nem gyártanak. Után gyártott alkatrészeket .. na ezért drága. ... Pl egy busahoz. Did fekete. V lánc. 17500 piros. 24000 pinks ....morse 28000 ....gyári 45000 ..ennyi elég is volt sok a javítani való motor
Csak megjegyzem ..egy Japán belpiacos gép legyen bármilyen márka. Sokkal finomabb technika sokkal nagyobb rutin és tudás kell a javításhoz .. egyáltalán nem szopas egy 250. - 400 Bandit. Csak ugye ez a sok hozzá értő OKJ szerelocske. Tudása. Egy nagy nulla egyszerűbb. Le fizazni az elmúlt. 10 évben kb. 150 db belpiacos motort tetem rendbe ..na ennyi
Az a baj, hogy ez már nem csak piszka.......komoly irodalma van itt is a belpiacos öreg kisköbös gépeknek, ahhoz, hogy ne szopjon vele ordasat a júzer elképesztő mázli kell.
.....egy 6-7 kilós gépre ....1-2 kilót.
Oszt mikor vettem 2 adag allapotot akkor jól állapotos lettem.