Én a McCoi-t úgy állítottam be, hogy 8km-ként nyomott egy adaggal. Az mondjuk több, volt mint egy csepp, de nem volt sok. Így mindig lájtos grafitszürke volt a lánc és soha nem ment sem gumira, sem sehova és a két decis tartály 6e km-nél többet ment el. Állítom, hogy a legjobb láncolajozó a piacon.
Elvileg bármilyen kenőanyag jó, ami nem ragacsos, mivel pl. a zsír is megfogja a port, koszt és később attól ragad be az egész cucc. A WD40 jó, de a sima petróleum is jó, mivel a WD40 gyakorlatilag petróleum
Nekem egy bajom volt vele, kb a futásteljesítménny felétől kezdbe zavaróan leromlik a bekormányozhatósága. Mikor 2mm köré csökken a profil, akkor meg úgy driftelsz vele, ahogy akarsz. ( Ez a állapot nem tart mondjuk soká, mert én cserélem kopásjelzőnél, vagy ha őgy jön ki, még előtte.)
Segítséget kérnék a 2006 Banditnál a baloldali dekninél van 4db csatlakozó. Ki tudna segíteni hogy melyik csatlakozóban találok működő motor esetén + 12V. Vagy egy villamos kapcsolási rajzot a motorról
Ugyanezt mondtam. A road szeria tapad, a power es a 2ct egy szar, a power pure jó, de ha közeledik a kopásjelző az is csúszik, a pure utóaival nincs tapasztaltom de azt mondjak azok vegig jol tapadnak.
Jó közröhely tárgya lettem a gyógyszertárban a 20forintos tűvel amiért fizettem 50forintot és a nő utánam futott a 30forintal
Köszönettel: feco11