Nos, megváltam hű társamtól,a GSX-től. És mivel motorozokmost? Na mivel? Egy 800-as Marauderrel. Nem megy, nem kanyarodik, gyenge a fék, mégis imádom. Jobban élvezem, mint talán a GSX-et bármikor. Tatásan klattyogok vele. Nem érzem 50-nél a kínt, hogy menni kéne, lakott területen 30-cal pöfögök és nézelődök, lakotton kívül 80-90-nel, és piszok jó. Vettem nyitott bukót, levágott ujjú bőrkesztyűt, és felülök akár egy pólóban és térdnadrágban Hát ennyit motorokról, ízlésekről és élményekről... Na,és most jöhet a kőzápor...
No, mindjárt én is hozzászólok az "élménymotor" témához. Amíg bepötyögöm, addig szorgalmi feladat mindenkinek, hogy gyűjtsetek egy-egy talicska követ, mert miután leírtam, kezdődhet a nyilvános kövezés...
Én meg a lehetetlent keresem (ha lesz még egyáltalán másik motorom a jó öreg GS500 után): egy ALACSONY és könnyű túraendurót, de mégis kényelmes lábtartóval, puha, széles üléssel.
A jelenlegi motorkínálatból még leginkább a Honda CB500X hajaz rá, de az még nekem megfizethetetlenül drága sajnos. Hétvégi 3 napos túrámon beesett némi rettenetesen rossz, kátyús út és egy kevés földút meg murva is, a motor is szenvedett tőle, én meg főleg. Áthidaló megoldásként valami fél-enduro gumit keresnék a GS méretében, de nem igazán találok (11/70-R17; 130/70-R17). A murván, porban a Pilot Street Radial csúszik mint állat....
Én is, olyan Yoss félét csak ahogy írtam az lehet, hogy meg tudnám venni, de fenntartani már nem ezért nincs olyanom, még a bugyis nagy tájgere borzongat, de egyenlőre még nem, marad a sövö.
A ktm-nek sok váza tört az enduroban meg krosszban, de ha megnézzük a versenyeket akkor általában a ktm-ek vannak elöl, na meg miert a ktm a legkeresettebb terepmotor ?
Az is fura hogy az elmult fél évben veled együtt 4ember váltott japánról ktm-re, 950sm2db, 690sm és Te. Mindenki áradozik, ma találkoztam az egyik 950nel, egyszerűen ki van kelve magából hogy milyen jó vele motorozni. Fura...
Ez igaz,és érdekes mégsem az XTZ-n tört el a segédváz,pedig tizedét sem kapta mint az XTZ ,de az tény,hogy jobb vezetni minr az XTZ-t,de a KTM-et még jobb
Akkor legyen így, hát nincs mit beszélni erről tovább :D motorozzatok a tömegmotorokkal, a minőséget meg hagyjátok meg nekünk, így legalább csak többet ér a motorom így is fél év alatt nagyjából fél milliót emelkedett az ára... jó szar befektetés volt ez a ktm
Nem azt mondtam hogy gyenge hanem hogy gagyi. Kidolgozatlan, azt sugalja hogy az egy gyenge valami. Ebben van előnye a bmw-nek, ahoz hozzáérsz és azt érzed hogy na itt nem spóroltak semmin, ellenben a yamahán szinte mindenhol a spórolas érződik. Pedig a japok közül ezen a téren talán a yamaha a legjobb.
Én nem védem az XTZ vázát,nekem már nincs,de 7év dakar világbaknokság és Peterhansel tapasztalatai alapján készítették el.ez benne van az xtz kezelésiben is,szinte mindent kibír.Nem rég David Fretigné vmi világversenyen elindult az 1200-essel ,elnyűhetetlen azt nyilatkozta.Asszem egyik nevet sem kell bemutatnom.Nem fogom megkeresni a videót,de még itt is nyilatkozik róla,pedig nem is azt teszteli.:http://www.youtube.com/results...
Szal van aminek szép a váza van aminek meg elnyűhetetlen,tankot levéve láttad már a vázat???Brutál.:
Tiszteletben tartva az álláspontodat, annyit szeretnék megjegyezni, hogy amikor azt állítod, hogy az európai motor az élménymotor, akkor nem tényt közölsz, hanem véleményt alkotsz. A tény csupán annyi, hogy ezt állítod. Hasonlóképpen az Xtz vázáról alkotott véleményed. Nem lehet tény, hogy valami csúnya. Csupán egy vélemény.
Mit is várhatnék olyan emberektől akinek a motorját szanaszét fikázod, alpári stílusban beszélsz a motorokról és sok esetben a tulajról is?! Nyugodtan megoszthatod, utálhatnak is, kötekedhetnek is, de ha téged Istenítenek az az ők bajuk. Sajnálatos dolog hogy ebben az országban ezzel a stílussal érvényesülni lehet.
A jelenlegi motorkínálatból még leginkább a Honda CB500X hajaz rá, de az még nekem megfizethetetlenül drága sajnos. Hétvégi 3 napos túrámon beesett némi rettenetesen rossz, kátyús út és egy kevés földút meg murva is, a motor is szenvedett tőle, én meg főleg. Áthidaló megoldásként valami fél-enduro gumit keresnék a GS méretében, de nem igazán találok (11/70-R17; 130/70-R17). A murván, porban a Pilot Street Radial csúszik mint állat....
Hamar mindenkepp akkor egy 800 xcx.
Az is fura hogy az elmult fél évben veled együtt 4ember váltott japánról ktm-re, 950sm2db, 690sm és Te. Mindenki áradozik, ma találkoztam az egyik 950nel, egyszerűen ki van kelve magából hogy milyen jó vele motorozni. Fura...
Szal van aminek szép a váza van aminek meg elnyűhetetlen,tankot levéve láttad már a vázat???Brutál.: