Sziasztok! Valaki tudja-e hogy Bandit gsf 600s 1998-as évjárat benzin csap hogy van zárt állapotban?Mert a service manuálban nem egyértelmű nincs a csapon off felirat.
Neked nem is kell.Ez a szép benne.
hobbi,elhatározás stb.
Már az építés része is hobbi.
Lehet racionális érv hogy egy 3,6 millás motort nem szivesen látnék a kakucsi porban,de a legegyszerűbb érv a kihívás hogy meg e tudom csinálni.
De ezt minek?! Az évi 1-2pályanap miatt ha egyáltalán lesz annyi ? Ezt még mindig nem tudom megérteni. Nem akarok hülyeséget mondani hogy mennyiért de lehet bérelni pályamotort, nem horror összegért.
Nem vágyom a kákra ülésre,jó nekem ez az idomos tejbetök.
Majd télen lomolok egy bármilyen honda (láttam 2008-as 1000rr idomost) pályaidomot ami olcsó,a cserélhető csöves csutka már ki van nézve és azzal megvagyok,talán a műszerfalat lecserélem valamire mert akkor mintha elférne egy komolyabb felső fék.
Mindez a másik projekt függvénye.
Ne mosolyog ezen ha neked ez jön be én elfogadom csak érdekes a csere mivoltja. Bár én teljesen más szemszőgöket vesszek figyelembe a motorozási szokásaim miatt. Úgy vagyok ezzel, ha egy jobb motort próbálok mint a sajátom akkor arra azt mondom, hogy jobb naaaa. Ha rosszabbat és nem jön be azzal nem szeretnék motorozni. Kívánok hozzá nagyon sok balesetmentes kilométert.
Magyarul: nyugodtan hidd csak el, hogy bejöhet valakinek az, ami neked nem, illetve léteznek a világon emberek, akik nem pontosan úgy gondolkodnak, mint te, esetleg teljesen más, vagy csak szerteágazóbb az ízlésük.
Te, ültél már ilyen K6-8 gsxr-en? Ja, azt nem mondtam, hogy idom az nem nagyon van tervben? :D Láttam a múltkor egy ilyen cbr-ből faragott csupaszt, nagyon tetszetős volt, azon mondjuk maradt a csőkormány.
Egyáltalán nem vagyok sértődős. De azért - ha te se sértődöl meg - hozzáfűznék egy-két dolgot a véleményedhez, mert időnként már szinte ijesztő, hogy mennyire szűklátókörűen gondolkodnak az emberek.
Először is nem kell, hogy "alkalmas" legyen semmire sem, mert ez nem málhahordó öszvér, hanem élvezeti cikk. Elég, ha arra alkalmas, hogy nekem örömet szerezzen. Az meg, hogy eldöntötted, nekem mi jön be, illetve mi szerez örömet, az meg már egyenesen a megmosolyogtató kategória.
Igazi bográcsos motor...Vagy még jó egy hamburger túrára másra alkalmatlan. Kész izom motor, a kanyarba úgy kelet beerőszakolni, hogy forduljon már el. Annak a motornak csak az egyenes futás való, kanyarodni egy kínszenvedés vele. Egy nap cseréltem a haverral egy túrán rémálmomba nem kívánom vissza azt a napot... Viszont ide átszaladni 3 km-re a szomszéd faluba egy jó kis falunapra átszaladni esetleg. Ne haragudj de nem hiszem el hogy a GSX F-után ez neked bejön. Ha az adatlapodon az életkorod jó akkor meg pláne. Remélem nem sértődöl meg érte.
Az enyém se. De rendben is van ez így. Ha mindannyiunknak ugyanaz az egy dolog tetszene, akkor azzal telne az életünk, hogy azért az egyért verekszünk... 2
Én pl ha építek mgamnak egy minimalista pályagépet, azon csőkormány lesz, mert egyszerűen az a pozíció, ahogy egy sportgépen ülni kell, nekem
teljességgel idegen. Az F3 cbr- meg gondolom előtte- az még teljesen jó. De ezek a maiak, ezek nem. De nincs gond, szépen szivárognak le a naked osztályba a futóművek-fékek.
1. kész
2. kuss
3. kapja be mindenki
4. különben is elég legyen
hobbi,elhatározás stb.
Már az építés része is hobbi.
Lehet racionális érv hogy egy 3,6 millás motort nem szivesen látnék a kakucsi porban,de a legegyszerűbb érv a kihívás hogy meg e tudom csinálni.
Majd télen lomolok egy bármilyen honda (láttam 2008-as 1000rr idomost) pályaidomot ami olcsó,a cserélhető csöves csutka már ki van nézve és azzal megvagyok,talán a műszerfalat lecserélem valamire mert akkor mintha elférne egy komolyabb felső fék.
Mindez a másik projekt függvénye.
Először is nem kell, hogy "alkalmas" legyen semmire sem, mert ez nem málhahordó öszvér, hanem élvezeti cikk. Elég, ha arra alkalmas, hogy nekem örömet szerezzen. Az meg, hogy eldöntötted, nekem mi jön be, illetve mi szerez örömet, az meg már egyenesen a megmosolyogtató kategória.
Nem vészes a csutka,nem mindig fér el az idomtól.
És 3 hónap után nagyon fura volt a csőkormányra visszaszokni.
teljességgel idegen. Az F3 cbr- meg gondolom előtte- az még teljesen jó. De ezek a maiak, ezek nem. De nincs gond, szépen szivárognak le a naked osztályba a futóművek-fékek.