No, ennek az írásnak minden bötűjével egyetértek. Semmi sem fekete, vagy fehér. Pláne nem lehet megmondani, hogy mi a legjobb. Max. azt tudhatja az éppen beszélő/író, hogy neki mi a legjobb. Viszont az én szerény véleményem szerint még azt se tudhatja, mer' ahhoz az összeset ki kéne próbálnia...
Aki kiprobalja a japanokat utana az europaiakat es megnezik az arakat, innen nem tud kulonbseget tenni akkor nem is kell vele tovabb beszelni... a dl es a versys azert a penzert baromi jo motor de egy xtz áráért lehet venni egy gs-t, na ott drasztikus a kulonbseg a bmw javára. Az se mindegy melyik mennyibe kerul...
"túradobozban"
a három doboz 300k nem azt mondom ,hogy nem menne, de egyenlőre ezt kell feldolgoznom agyilag,hogy meg tettem, ki van fizetve!!!!,nem a bank-é
Ne tudd meg mekkora mennyiségű nde japo géppel szaladgálnak kinn az emberek az alpokban.Leutoljára számolgattam picit,az haggyán hogy a bmw teljes gyártási mennyisége az alpokra koncentrált de egy hét alatt egy db banditot láttam csak.Ez ledöbbentett picit.
Amúgy ezzel járok bótba meg fagyizni.Azé van felcuccolva mert villantanom kell a meki előtt valamivel.
Jaja, en is boltba jarosnak hasznalom csak az apriliat. Vagyis nem, az az EXC 525om :-D, a zsemleknek meg a kenyernek is van hely:-)
Pont errol jut eszembe, kb 15eve mindenki hulyenek nezett hogy miert KTMezek. Mindenki japcsi gepekkel kinlodott, de hat a futomu sehol se volt. Aztan amikor ment valaki a 300exc vel akkor aztan ment a gondolkodas rendesen. Par honap mulva persze csereltek a gepeket. Hasonlo a helyzet most a husqvarnaval es a betaval. Most kell venni ezeket. Jo gepek. Csakhat most a narancs kod szallt le es nem latnak az emberek. Hasonloan, mint az utcai motoroknal a japanok. Jo motorok, meg van koztuk ami adja a feelinget, de ahhoz azert kell alakitgatni rajtuk. Europai parti vagyok na. Gondolom ez lejott
Sziasztok! Némi segítségre lenne szükségem,a motortblokkot tisztítva tegnap ezt vettem észre a karburátor felett jobb oldalt. Milyen csatlakozó ez? Valahonnan lecsúszott? Köszi a segítséget!
Nagyban függ attól, hogy ki mire használja a motort. Aki soha nem megy el otthonától mondjuk 300km-nél messzebbre, annak van a legjobb dolga mert bármilyen motort választhat, abszolút rámehet akár a látványra, akár a vezethetőségre, feelingre, vagy tetszés szerint bármire, mert ha meg is áll a vas, ilyen távolságból még nem kerül egy vagyonba a hazaszállítás, vagy a szerelés országon belül.
Én viszont másra is használom, pl minden évben elmegyek a 2-3 legjobb cimborámmal egy hétre valahová messzebbre. És ha muszáj lenne, megtehetném hogy Erdélyből vagy olaszból trélerrel hozassam haza a gépet, vagy hogy mondjuk Németo.-ban szereltessem meg, ha megáll, de a túrára félretett pénzt nem erre szeretném költeni, hanem motorozásra.
Ezért nagyjából úgy van ahogy írod: nekem a megbízhatóság fontos, annyi kivétellel, hogy nem ragaszkodom a japóhoz. Nekem bármilyen gyártmányú motor megfelelne amivel kényelmesen le tudok menni pl Rómába meg vissza, meghibásodás nélkül. Viszont azért a pénzért amit motorra szánok, csak japók közül kapok ilyet. Ennyi a történet.
A „vezetési élmény” hát ja, kinek mi. Az 1.4-es is nyújt egyfajta élményt, amit valószínűleg a 750SS nem tud. Az meg egy másfajta élményt ad, amit az enyém nem tud. Nincs olyan motor ami mindenben egyformán jó, muszáj eldönteni hogy mit akar az ember. Én elsősorban és legfőképpen megbízhatóságot akarok, másodsorban kényelmes vezethetőséget, minden mást csak ezek után.
Amit írsz, hogy sokan japóról átülnek ezekre az emlegetett márkákra, az létező dolog. De hogy japóval meg Bélával többen járnak a Nordkappra mint olaszokkal, az is létező dolog.
Visszatérve a konkrét cikkre, azt is egy sikerélmény lehet, amikor kocsival leviszik a motort, ott mennek pár száz km-t, majd kocsival visszahozzák és közben nem áll meg a gép, ezt nem vitatom. De közben van olyan ismerősöm aki agyoncuccolt motorral, 2 személlyel ment olaszon keresztül Tunéziába. És mikor hazajött, nem az volt az első hogy „képzeld milyen király, nem állt meg a motor Afrikában” mert ugye ez fel sem merült. Nem írok típust, mert tökmindegy. Szóval csak annyit akarok kihozni az egészből, hogy a „megbízható” meg „vezetési élmény” elég relatív, mindenkinek mást jelent. És mivel másra használjuk a motort, más a fontossági sorrend.
Ha meg kinyögted a vételi sokkot eladod és dobozolsz.
https://www.louis.de/artikel/m...
https://www.louis.de/artikel/l...
a három doboz 300k nem azt mondom ,hogy nem menne, de egyenlőre ezt kell feldolgoznom agyilag,hogy meg tettem, ki van fizetve!!!!,nem a bank-é
de nekik se tudtam mondani többet mint itt ,jelenleg
Ha megtollasodom lesz még hosszabb útra egy motech blaze.
Amúgy ezzel járok bótba meg fagyizni.Azé van felcuccolva mert villantanom kell a meki előtt valamivel.
Pont errol jut eszembe, kb 15eve mindenki hulyenek nezett hogy miert KTMezek. Mindenki japcsi gepekkel kinlodott, de hat a futomu sehol se volt. Aztan amikor ment valaki a 300exc vel akkor aztan ment a gondolkodas rendesen. Par honap mulva persze csereltek a gepeket. Hasonlo a helyzet most a husqvarnaval es a betaval. Most kell venni ezeket. Jo gepek. Csakhat most a narancs kod szallt le es nem latnak az emberek. Hasonloan, mint az utcai motoroknal a japanok. Jo motorok, meg van koztuk ami adja a feelinget, de ahhoz azert kell alakitgatni rajtuk. Europai parti vagyok na. Gondolom ez lejott
Van e vegul kabatod?
Jottem egy ilyen utan valahol Mariazell kornyeken,hibatlanul kanyargott vele az ember,amugy is egyre tobbet latok belole.
Én viszont másra is használom, pl minden évben elmegyek a 2-3 legjobb cimborámmal egy hétre valahová messzebbre. És ha muszáj lenne, megtehetném hogy Erdélyből vagy olaszból trélerrel hozassam haza a gépet, vagy hogy mondjuk Németo.-ban szereltessem meg, ha megáll, de a túrára félretett pénzt nem erre szeretném költeni, hanem motorozásra.
Ezért nagyjából úgy van ahogy írod: nekem a megbízhatóság fontos, annyi kivétellel, hogy nem ragaszkodom a japóhoz. Nekem bármilyen gyártmányú motor megfelelne amivel kényelmesen le tudok menni pl Rómába meg vissza, meghibásodás nélkül. Viszont azért a pénzért amit motorra szánok, csak japók közül kapok ilyet. Ennyi a történet.
A „vezetési élmény” hát ja, kinek mi. Az 1.4-es is nyújt egyfajta élményt, amit valószínűleg a 750SS nem tud. Az meg egy másfajta élményt ad, amit az enyém nem tud. Nincs olyan motor ami mindenben egyformán jó, muszáj eldönteni hogy mit akar az ember. Én elsősorban és legfőképpen megbízhatóságot akarok, másodsorban kényelmes vezethetőséget, minden mást csak ezek után.
Amit írsz, hogy sokan japóról átülnek ezekre az emlegetett márkákra, az létező dolog. De hogy japóval meg Bélával többen járnak a Nordkappra mint olaszokkal, az is létező dolog.
Visszatérve a konkrét cikkre, azt is egy sikerélmény lehet, amikor kocsival leviszik a motort, ott mennek pár száz km-t, majd kocsival visszahozzák és közben nem áll meg a gép, ezt nem vitatom. De közben van olyan ismerősöm aki agyoncuccolt motorral, 2 személlyel ment olaszon keresztül Tunéziába. És mikor hazajött, nem az volt az első hogy „képzeld milyen király, nem állt meg a motor Afrikában” mert ugye ez fel sem merült. Nem írok típust, mert tökmindegy. Szóval csak annyit akarok kihozni az egészből, hogy a „megbízható” meg „vezetési élmény” elég relatív, mindenkinek mást jelent. És mivel másra használjuk a motort, más a fontossági sorrend.