Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én meg szereztem forma 1-es sisakot. Azon vagyok, hogy a hideg sört hogy lehetne bekötni.
Felszivtam magam.Olajzo beraktam,fej úgyszintén,vákuumot kell adni meg elvezetni az olajfák ez,de annyi a plasztik és olyan meleg van hogy valamikor folytatom.
vagy vegyél ilyet.

sőt van olyan is amit android telefonról lehet menetközben programozni

http://pro-oiler.nl/shop/index...

bocsi, nekem csak biciglim van (értsd a múlt héten láttam egy Camping bicajt, Riga motorral hajtva)
Van a vákumos: nagy gáz nagy vákum több olaj - mindegy, hogy egyesben vagy hatodikban húzol nagy gázt. Még a sebesség se számít, csak a légsűrőházban lévő vákum.

és van az elektronikus.

https://www.scottoiler.com/uk/...

fontosabb olajzó rendszerek:
néhány márkához van tipus specifikus szett (ami főként csak az olajzó fej rögzítésére terjed ki)
https://www.scottoiler.com/uk/...
https://www.scottoiler.com/uk/...

de lényegében mindegy mit kötsz eléje
Na az olyat, aki ilyet csinál, ütném még a mentőben is, hogy rohadjon meg. Csak az a baj, hogy szinte lehetetlen tetten érni őket.
ja van egy tekerő az egyik végén nyári melegben kicsit vissza kell venni télen ráadni persze ez mindre igaz ami nem állítja saját magát
Van egy ktm adventure csoport, tavasszal volt találkozó de leginkább 950-990adventurek voltak, én voltam az smt-vel és még egy srac egy 10xx-szel.
A reces tekerő az egyik vegen,bolond biztos.
Mennyiséget,hogy lehet ezen állítani,vagy mi állítja?
Hát ez gáz,nemrég volt itt egy teherautó,csöpögött a tankja,alul lyukas volt ,mondom neki csöpög a gázolaj,azt mondja valahol leért és kilyukadt,majd megy haza,de még pár fuvart meg kell csinálnia ma.... .Kb 5-6 éve a Mátrában a felmenő sáv egyik kanyarban teljes szélességben fel volt olajozva...két motoros szállt el,még jó hogy nekem integettek,hogy lassítsak.Persze ismeretlen tettes,a tűzoltók szerint gázolaj és fáradt olaj keverék,mind a két moci rendesen sérült,szerencsére a pilóták alig.
Nekem a saját olaja borzalmasan csíkozta a gumit.
Lomiztam stihl ásványit,az sűrűbb,szálat húz,csak nem fog má kicseszni velem.
nekem is scottoilerem van szerintem jó , a fejet átraktam hogy fentről csepegjen a lengővilla csatlakozásnál kb, egyszerűen lehet állítgatni a mennyiséget , a saját olaját használom a kéket
Olafolton csúsztam el nemrég. Sisak áll része szépen le is koppant. Ennyi a történet.

http://youtu.be/vjr4yp5QqzY
Este kicsomagolom a scott minit ami van nekem.Ha nem lennék ennyire lusta állat már fenn lenne a cbr-en.
Bocs,hogy ide,más ne figyeljen,a mi gyártmányunknak nincs talija MO-n??Találtam egy halott forumot.
Szotyinak van ilyen v-system, egy ismerosomnek is van, ő nagyon szereti. Louisban van louis edition az 100euro azthiszem de kevesebb cucc jar hozza.
Rájöttem mi a röhögés tárgya
Vagy ez:
http://www.pdoiler.co.uk/
ezt könnyebb beállítani és nem lényeg a hőmérséklet sem...erről legalább már van tapasztalat,na nem nekem.
DDD
Ezzel szemezek én is. Vedd meg hogy tudjuk milyen :D kicsit olcsóbb talán a nem ktm-es
Pedig nem is olcsó....
Gagyi?
Sziasztok,mivel már lezajlott a sisakmizéria(nagyon köszi mindenkinek a segítséget) és nagyon leült a topic,ezért segítségeteket kérném.Valaki erről a márkáról tud valami infót mennyire jó?:
http://www.ebay.de/itm/KTM-Edi...