Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor az áram mégiscsak úgy van, mivel forrása nincs, ahonnan áramlana. Döntsd már el, mit akarsz
Megint lehet, hogy tévedek, de pl. a napelemek (félvezető) nem áramforrások véletlenül? Ott semmiféle kapocsfeszültség nincs, ha jól tudom. Ismétlem, nem értek hozzá lehet, hogy tévedek.
24V, 10A. Ez mondjuk egy kapcsoló üzemű táp adatai. Tehát 24V-os egyenfesz mellett maximum 10A-t képes LEADNI, ha úgy tetszik "generálni".
Ebben a témában miért nem villogtatod a határtalan tudásod? Végzett motorkerékpárszerelő vagy, biztos tanultatok erről is.
Az akkumulátor feszültséget tárol , a generátorban feszültség indukálódik , áramforrás nincs .
Engedd el
Ha nincs fogyasztó akkor a töltés nem tud eljutni az egyik sarkától a másikig. Ez eléggé nyilvánvaló. Szövegértelmezés alapfok.
De eddig folyton állítottad, hogy nem áramforrás sem az akku sem a generátor, akkor most mégis mi van? Mégiscsak jön valahonnan az áram? Akkor pedig annak forrása is kell legyen, az pedig az áramforrás. Nahát, csak megérkeztünk?
Az egyik saroktól el kell jusson a másikig ahhoz kell a fogyasztó , amíg ez nincs , áram sincs ! Tudod Tesla !
Nem csak úgy van . A generátor tekercseiben feszültség indukálódik , állandó mágnes , vagy gerjesztett tekercses forgórész álltal létrehozott mágneses térben . A járművet elindítva kialakul az áramkör a rákapcsolt fogyasztók ellenállása miatt , ilyenkor a fesszab redukálja a max feszültséget , a tirisztoros vagy tranzisztoros áramgenerátor kapcsolás figyeli a töltő áramot is .Nem minden esetben , van ahol csak a névleges feszültség a mérvadó , pl. régebbi akksi töltők !
Az áram: Elektromos töltés áramlása az áramforrás pozitív sarkától a negatív sarkáig. Ennyi. Pont. A többi mese.
Azért ez igy butaság, az izzóban nincs feszültség ami hajtaná az áramot. Az akksiban viszont van feszültség van elektrontöbblet, van honnan hova szaladjon az áram, tehát az akai a forrás vagy generátor...
"figyeli a beállított , méretezett töltő áramot ." Ami csak úgy van. A semmiből. Azt nem állítja elő semmi. Sem a generátor, sem az akku, semmi. Mert olyan nincs hogy áramforrás, meg generátor, meg ilyesmi. Ezek csak azért vannak, hogy az egységsugarú júzert összekuszálják, de majd te jössz és tartod a fáklyát az éj sötétjében. Mesélj még.
Egyébként meg: szerteszéjjel. Szívesen.
Jól írtad le ! Az áramhoz ép úgy kell a fogyasztó mint a tápfeszültség , hisz áram egyik nélkül sincs jelen , így a fogyasztót is nevezhetjük az áram forrásának .
Szerintem meg a te szegénységi bizonyítványodat színezgeted , magyarul kened a szart szerte széllyel !
Szarul hangzik de megint csak Ohm törvénye alapján akár a feszültség akár az ellenállás változása befolaásolja az eredő árqmot . A fesszabnál maradva az előbbit változtatva figyeli a beállított , méretezett töltő áramot .
A z750s egy fantasztikus motor lenne, ha
-lenne benne rendes futómű, de sajnos nagyon nincs. A rugó kiaszott kemény, a csillapítás meg olyan "elmegy"
- felférne rá egy átlag méretű utas kényelmesen.
A blokk számomra zseniális, a fék is jó, rendes kormányt meg úgyis tenni kell az összes japán nakedra, fejidomosra,
Ezt a hülyeséget. Ezt már tiltani kéne komolyan. A fizika nem ezotéria. A generátor nem termel áramot. Persze, miért is tenné? Az áram az csak úgy megjelenik az áramkörben, mert a fogyasztó úgy kívánja. Kapcsolási áramkör!!! Ezt meg honnan vetted? Te komolyan, ezt ne erőltesd egyrészt aki nem síkhülye, azt csak felbaszod agyilag, aki meg igen, az képes rá és megjegyzi, netán tovább is adja, aminek aztán messzemenő következményei lesznek. Szerintem inkább kamionozz továbbra is, ahhoz biztos jobban értesz. Itt egy valaki van, aki viaskodik az pedig te vagy. Belső démonjaiddal
Nem kötözködni akartam, tényleg kíváncsi voltam. Tudom, hogy mi az áramgenerátor feladata, de hogy hogyan működik...
Kész az áramköröd, van benne kapcsoló, izzó, és egy feszültségforrás ami legyen egy motor akksi. Bekapcsolod a kapcsolót, folyik az áram. Akkor már áramforrásnak is nevezhetjük, nem ? Oké hogy a feszültség miatt folyik az áram, de innentől nevezhetnénk áramforrásnak is, nem ?
Az áramgenerátor nem hoz létre áramot , mint neve után gondolnád , ezek szabályzó ÁRAMKÖRök a fogyasztó által kialakult áramerősséget figyelik és beavatkoznak , módosítani tudják az áramerősséget pl. a feszültség változtatásával ilyen ezközök pl. a fesz.szabályozók a mocikon , a töltő áramot figyelve . Ne keverjük a kettőt , ezek már kapcsolási ÁRAMKÖRÖRök , Mi pedig még az alapokkal viaskodunk !
Ez pontosan így van :D mindenben igazad van.
Szerintem egyáltalán nem ismersz. Az meg hogy mekkora élményt ad szintén nem tudhatod, ha nem próbáltad.
A prémiumot meg apukádék szeretik, te meg kapod és azzal jampizol itt. Ha neked kellene előteremteni a rávalót másként viszonyulnál mindenhez.
Nem köszi, nem szeretném kipróbálni. Élményt nem ad, felesleges benzin és időpazarlás lenne. Az autódat sem akarom kipróbálni mert a prémiumot szeretem és ahogy eddig ismerlek nálatok az nem nagyon van