Ilyen ez az ország! Komoly gondok vannak a motocrossban, a supermotoban, a gyorsaságiban.
Érdemes elolvasni, hogy a rallye sem maradhat ki a marakodásból: Rallye Forrás: duen.hu
Minden problémánál a kulcsszó: PÉNZ!
Hali,
A promoteri jogok tulajdonosi, hozzájárulása nélkül nem rendezhetnél versenyt!
De tudod mit! Nyerd csak meg a lottót, és építs pályát, közel a változás!
Csak nézek nagyokat! Ilyen ez az egész a színfalak mögött?
Tehát ha jól értem, tegyük fel, hogy most megnyerném a lottót és építenék egy supermoto pályát kiszolgáló egységekkel meg ami kell csak úgy magamnak, mert akkor megtehetném!
Aztán mivel látom hogy van egy csomó jó szándékú, supermotozni szerető emberke (pl.ezen a fórumon) lápás-rendszámosok, amatőrök és profik akiknek szerveznék egy hétvégét meg magamnak, mert unatkozok egyedül nem lehet legális, mert olyan lobbi van mögötte ami ezt nem teszi lehetővé?!
És hiába fordulnék a szövetséghez, onnan se kapnék segítséget?
Tudod nem is akarok már lottó nyertes lenni!
Elnézést az irónikus hangvételért, de ezt én csak így tudtam kifejezni!
az is baj ugye a magyar sm versenyekkel hogy megszűnt a ktm junior kupa,meg valami husaberg kupát is szerettek volna csinálni de abbol se lett semmi:( kellene valami 85 kcm es verseny hogy legyen utánpótlás, 125 2t- 250 4t k versenye, illetve amatör,meg 450- feletti kategória.Ja meg a quadok. Én most nem tudom mi megy a supermotoban mert 2003. ban voltam arra utoljára de sokkal jobb a hangulat meg minden egy 3 órás robogó versenyen mint akkoriban egy sm versenynek...
Esetleg nézz szét vaterán. Kerék vagy felni keresőszóval a motorcuccok közt.4.5-ös suzuki hátsó van,vagy egy pár 17-es csak nem tunnyi a mérettyit.
A legeslegfontosabb az agy szélessége,hogy befér-e a villádba,mert azzal nem sokat lehet variálni.
Na megyek derkálok kicsit
Lehet versenyt rendezni! De az olyan mint a pákó: fekete!
És a tiltott versenyen elinduló MAMS licences versenyzőit szankcionálhatja a vezetés.
Ma Magyarországon a MAMS az egyedüli motorkerékpáros szövetség, ezen szervezet adja ki a pályalicecet, a versenyzői licencet, csak az ő képzett sportbíróit lehet alkalmazni hivatalosan.
Ha megteheted vess meg!Csak alkudd le 150-re.Én tavaly 140-ért adtam el ugyanígy 2db rexfelgen felnivel fűzött kereket,hátsó csak 4.25 volt tárcsákkal,lánccal.Meg adtam hozzá a fékadaptert is,ammi kb semmit nem ért mert puha alu volt és deformálódott.Azóta csak vazs!
Diarios de motocicleta: Notas de viaje por América Latina (A motoros naplója: úti jegyzetek Latin-Amerikáról)
Nekem ezért szimpatikus, az ügynökös dolgok már nem érdekelnek...
A mams nélkül miért nem lehet versenyt rendezni?
Adott a pálya. Van versenyző. Van nevezési díj (megfizethető áron)
Miért kell a mams?
Mi az ,hogy illegális verseny egy zárt pályán.
Hát kérlek szépen!
Azt hittem olcsóbb lesz,ha magam faragom át,de nem lett ezt előre kijelentem.
Első kerék 30e 2db tárcsával,ami nem hátrány.
Hátsó kerék 22e postaköltséggel.
Csapágyak,aszem vagy 8e volt a 4db.
Esztergályos és alu hegesztés(utóbbi baráti áron) 12e.
Lánckerék vaterás,fékadaptert magamnak csináltam.Lánc volt +ba.
Na itt már 70e fölött járunk és még gumi nincs a gépen.
A "nagy"fék ami nélkül nekem egy kalap szar volt az eleje(lehet csak egy igazán jó betét kellett volna bele) 32e körül jött ki.
Ennek tükrében én arra bíztatlak,hogy keress készen levőt és ne vacakolj vele.Ennyiért megkapod sztem.Én mindenképpen 150-nél nagyobb slicket akartam rá,ezért ragaszkodtam a 4.5-es felnihez,amiket felhívtam mind 3-3.5 volt.
Első zx6,hátsó zzr400,de a menesztő nem fér be sehogy,így nekem oda lett hegesztve egy alu korong,arra megy a lánckerék.
Remélem mindent leírtam
üdv
Ha jól emlékszem te mondtad tegnap hogy mondajm el ma mi lett a blokkal, nos az alsó tűgörgő... a hajtókar mozog vagy fél centit...
ugyhogy főtengó csere
Érdemes elolvasni, hogy a rallye sem maradhat ki a marakodásból: Rallye Forrás: duen.hu
Minden problémánál a kulcsszó: PÉNZ!