Nem vérre menő ez, de lássunk végre tisztán!
Addig amíg kulturáltan megvitatjuk benne vagyok, az anyázásba már nem.
Nem csinálok titkot abból sem, hogy az amatőröknek szeretnék mutatni egy bizonyos irányt.
Ez lehet úgy jön le, hogy bántom, bántjuk többen, a jelenlegi vezetést.
Nem rivalizálásról van itt szó, hanem arról, hogy vannak akik az előrelépést helyezik előnybe. Együtt mindannyian! Érted!?
Nemcsak egy ember szekerét tolva...mert ugye most ez a felállás.
Vannak többen akik visszajönnének, komolyak, nagy nevek, szponzorok, de sajnos van valaki akivel nem szeretnének, tudnak, együtt dolgozni.
És itt nem a jelenlegi vezetés szakmaiságát kérdőjelezem meg, nem a bajnok motorozási tudását, elért eredményeit becsmérlem. Hanem arra utalnék, hogy vannak olyan dolgok amiket az ember elveszít néha, becsület, szavahihetőség...Ezeket megvenni, megnyerni nem lehet.
Tudod te nagyon jól!
Ajánlom figyelmetekbe egy másik fórumba folyó beszélgetést, a volt MAMS elnök (Hermann Henrik) vezérletévl, ahol bár többnyire a motocross szakág a téma, de rávilágítanak arra, hogy miért tart itt a supermoto, ahol tart. Érdemes elolvasni...
Hali!
Idézek tőled: "Talán a megoldás egy köztes versenyrendező szervezet lenne: aki ugyan legitimitást szerezne, mégis elsődlegesen nem a profi felső réteg minél magasabb szintű fejlesztése, hanem a szolidabb anyagi helyzetben lévő, de tehetséges, és versenyezni akaró utánpótlás felkarolása, és minél NAGYOBB TÖMEGŰ versenyzési lehetőségének megteremtése lenne."
Látszik nem ismered a jelenlegi vezetést, bármilyen szervezkedés történik ebben az irányban, azonnal beindul a gépezet. Tiltott versennyé nyilvánítás stb.
Semmilyen kompromisszumra nem hajlandó sem a promoter, sem a szakágvezetés, sem a MAMS.
Ja és az már nem is furcsa, hogy a szakágvezető, csapatvezető, versenyrendező, zsűrielnök, mind-mind egy személy.
Már előttünk is sokan belefáradtak ebbe a szélmalomharcba, mégpedig azért amit GD írt, mindig talál annyi indulót, hogy az őt éppen eltartsa. ennyi lenne a lényege.
"Mert a MAMS féle szervezésre (is) szükség van"
Itt sem vagy "képben" sajnos!
Magyarországon a MAMS az egyetlen motorkerékpáros szövetség, ő adja ki a licenceket, nincs más alternatíva. Valamikor volt két szövetség MAMS és MMSZ, de ez egy másik történet.
Szóval, általában az élsportban valamelyik bajnokságra kapnak a versenyzők szponzor pénzt, nem pedig találkozókon való indulásra. Ha külföldre akarsz menni ott is csak a MAMS licec-t ismerik el, FIM és az UEM mellett.
Tehát ez ezért KELL! Nincs "is"...párhuzamosan nem lehet működni.
"És ha azon belül nem megoldható az utánpótlás tömegsporttá szervezése, akkor erről másnak kell gondoskodni."
Olvad el a MAMS és a supermoto szakág alapkiírását: mindkettő kiemleten hivatkozik az utánpótllás fontosságára!
De mit tesznek érte?
A média szerepe igen fontos. Lenne.
Az objektív tájékoztatást igényelné, nemcsak az első kiemelt, hanem az utolsó induló is.
Viszont a szerkesztett propaganda anyagokkal, öntömjénezéssel, az eredménynek felnagyításával nem jut előrébb senki. Látszólag egyvalaki igen.
Olvastam a Dunaföldvári quad beszámolót. Nagyon tetszett, kíváncsian várom a Kakucsi supermoto-ról szólót.
És persze legjobban a képeket várom.
Ha van kedved dumálhatunk még a sport jövőjéről...
persze megértelek én, csak ne legyen ennyire vérre menő ütközet itt a fórumon, anélkül, hogy jobban ismernénk egymást. tudod én nagyjából ismerem az érem mind2 oldalát. teljesen a Te véleményeden vagyok, csak látom azt, hogy Ők mit és miért nem látnak...szóval bonyolult!
éppen ezért kezdtem el a mai napon szervezni a Moto a GO-GO2-őt! hogy összejöhessünk, hogy beszélgethessünk, hogy motorozhassunk!
Lukító: Ebben nem adok igazad Neked most. Igenis beszélni kell róla...
A vitáért vállalom a felelősséget, mert az én kérdésem indította el.
Mindenki érzi, hogy lehetne ez az egész sokkal jobb is.
Én az amatőrök érdekei miatt szájalok. Hála ennek a topicnak, sok tehetséges motorost ismertem meg, akik előbb vagy utóbb szeretnék megméretni magukat.
Namármost a jelenlegi szakágvezetés működése alatt semmilyen előrelépést nem tud felmutatni, maximum lepusztította ezt a sportot.
Azért is kell beszélni róla, mert lehet valakit az is érdekel, hogy milyen lehetne a jövő, egy új szemléletű promoterrel....
De ha ez így jó akkor...már meg is beszéltük...
Minden párbeszéd kezdete nehéz, de ha nem beszélünk róla, attól még vannak problémák!
tényleg nem szeretnék sem védeni, sem felelősségre vonni az alábbi hsz-ek miatt, de szerintem ez a fórum nem a legtökéletesebb ehylszín arra hogy ilyen súlyú dolgokat meg lehessen vitatni. kérnék mindenkit, hogy személyes ismeret hiányában ne próbáljunk felületesen ítélkezni. természetesen mindenkinek megvan a privát véleménye, ami tiszteletben tartandó. mellette mindenkinek megvan a maga kis tapasztalata erről a szféráról. ennek ellenére nem bizots, hogy mindenki belát a színfalak mögé!
Max. néha indultam versenyen, ill. az összesről én készítettem a média-beszámolót. A legutóbbi fordulónál ( dunaföldvár) meg vagy három napot melóztam tökingyen, hogy normálisan, rendben lemenjen a rendezvény.
Miért is kérdezed, kedves adatlapot/bemutatkozást nélkülöző barátom ?
Addig amíg kulturáltan megvitatjuk benne vagyok, az anyázásba már nem.
Nem csinálok titkot abból sem, hogy az amatőröknek szeretnék mutatni egy bizonyos irányt.
Ez lehet úgy jön le, hogy bántom, bántjuk többen, a jelenlegi vezetést.
Nem rivalizálásról van itt szó, hanem arról, hogy vannak akik az előrelépést helyezik előnybe. Együtt mindannyian! Érted!?
Nemcsak egy ember szekerét tolva...mert ugye most ez a felállás.
Vannak többen akik visszajönnének, komolyak, nagy nevek, szponzorok, de sajnos van valaki akivel nem szeretnének, tudnak, együtt dolgozni.
És itt nem a jelenlegi vezetés szakmaiságát kérdőjelezem meg, nem a bajnok motorozási tudását, elért eredményeit becsmérlem. Hanem arra utalnék, hogy vannak olyan dolgok amiket az ember elveszít néha, becsület, szavahihetőség...Ezeket megvenni, megnyerni nem lehet.
Tudod te nagyon jól!
http://www.motoracing.hu/news....
Vasalt volt(már csak volt) a csizmám,azt hallottad.Lábtartó messze fönt...
Nagyon pozitív!
Idézek tőled: "Talán a megoldás egy köztes versenyrendező szervezet lenne: aki ugyan legitimitást szerezne, mégis elsődlegesen nem a profi felső réteg minél magasabb szintű fejlesztése, hanem a szolidabb anyagi helyzetben lévő, de tehetséges, és versenyezni akaró utánpótlás felkarolása, és minél NAGYOBB TÖMEGŰ versenyzési lehetőségének megteremtése lenne."
Látszik nem ismered a jelenlegi vezetést, bármilyen szervezkedés történik ebben az irányban, azonnal beindul a gépezet. Tiltott versennyé nyilvánítás stb.
Semmilyen kompromisszumra nem hajlandó sem a promoter, sem a szakágvezetés, sem a MAMS.
Ja és az már nem is furcsa, hogy a szakágvezető, csapatvezető, versenyrendező, zsűrielnök, mind-mind egy személy.
Már előttünk is sokan belefáradtak ebbe a szélmalomharcba, mégpedig azért amit GD írt, mindig talál annyi indulót, hogy az őt éppen eltartsa. ennyi lenne a lényege.
"Mert a MAMS féle szervezésre (is) szükség van"
Itt sem vagy "képben" sajnos!
Magyarországon a MAMS az egyetlen motorkerékpáros szövetség, ő adja ki a licenceket, nincs más alternatíva. Valamikor volt két szövetség MAMS és MMSZ, de ez egy másik történet.
Szóval, általában az élsportban valamelyik bajnokságra kapnak a versenyzők szponzor pénzt, nem pedig találkozókon való indulásra. Ha külföldre akarsz menni ott is csak a MAMS licec-t ismerik el, FIM és az UEM mellett.
Tehát ez ezért KELL! Nincs "is"...párhuzamosan nem lehet működni.
"És ha azon belül nem megoldható az utánpótlás tömegsporttá szervezése, akkor erről másnak kell gondoskodni."
Olvad el a MAMS és a supermoto szakág alapkiírását: mindkettő kiemleten hivatkozik az utánpótllás fontosságára!
De mit tesznek érte?
A média szerepe igen fontos. Lenne.
Az objektív tájékoztatást igényelné, nemcsak az első kiemelt, hanem az utolsó induló is.
Viszont a szerkesztett propaganda anyagokkal, öntömjénezéssel, az eredménynek felnagyításával nem jut előrébb senki. Látszólag egyvalaki igen.
Olvastam a Dunaföldvári quad beszámolót. Nagyon tetszett, kíváncsian várom a Kakucsi supermoto-ról szólót.
És persze legjobban a képeket várom.
Ha van kedved dumálhatunk még a sport jövőjéről...
Üdv: Atys
éppen ezért kezdtem el a mai napon szervezni a Moto a GO-GO2-őt! hogy összejöhessünk, hogy beszélgethessünk, hogy motorozhassunk!
nekem itt mindenki tesó velem itt senki sem tud összeveszni
A vitáért vállalom a felelősséget, mert az én kérdésem indította el.
Mindenki érzi, hogy lehetne ez az egész sokkal jobb is.
Én az amatőrök érdekei miatt szájalok. Hála ennek a topicnak, sok tehetséges motorost ismertem meg, akik előbb vagy utóbb szeretnék megméretni magukat.
Namármost a jelenlegi szakágvezetés működése alatt semmilyen előrelépést nem tud felmutatni, maximum lepusztította ezt a sportot.
Azért is kell beszélni róla, mert lehet valakit az is érdekel, hogy milyen lehetne a jövő, egy új szemléletű promoterrel....
De ha ez így jó akkor...már meg is beszéltük...
Minden párbeszéd kezdete nehéz, de ha nem beszélünk róla, attól még vannak problémák!
Köszönöm, picit tartok attól, hogy átakar verni........................
Vasárnapra valaki tervezi Visontát? Megbeszéltem a DR-Z-s sráccal, hogy oda jöjjön megmutatni a gépet. Ugye segítetek nekem!
Max. néha indultam versenyen, ill. az összesről én készítettem a média-beszámolót. A legutóbbi fordulónál ( dunaföldvár) meg vagy három napot melóztam tökingyen, hogy normálisan, rendben lemenjen a rendezvény.
Miért is kérdezed, kedves adatlapot/bemutatkozást nélkülöző barátom ?