Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, a a mai nap folyaman én is interurbán telefonbeszélgetést folytattam Dr Brown-al,és emlittette,hogy fel kellene gyúrni a telóidat,mert nem kicsivel túlléped a gyári telók képeségeit....

Ez a mi 2007es versenygépünkben lévő gyári rugók,mind az elsők és a hátsó is...
mert ott van a felirat a rajtszámán!
Hali Laczka!
Beszéltem ma Emett Úrral, és említette, hogy át tudnátok építeni az 525 futóművét!
Érdekelne, hogy így mennyire közelítené meg az SMR futoművét? Illetve, hogy ezek pontosan minek az alkatrészei voltak?
Az összes megoldás jól hangzik
... de inkább úgy döntöttem építek egy pályát fehérvárra!
Minden megvan hozzá, már csak az a 150 milla hiányzik....
De ha minden hónapban félreteszek egy kis lóvét, akkor a tervek szerint 174 év múlva el is készül De számításaim szerint egy kicsit több spórolással ezt le tudom csökkenteni 159 évre! Na ez már sokkal jobban hangzik, nem?
honnan veszed,hogy ő volt?
Dr.Emett Brown személyes jóbarátom. hétvégén is vele motoroztam
a fluxus kondenzátor jogvédett.....liszenszért fordulj Dr. Emett Brown-hoz


Amúgy meg szép napot mindenkinek!
több megoldás is létezik a problémára
1. elveszed egy olajsejk lányát.
2. motoros futó-edzésként letoljátok a mocit eddig, aztán motoros edzés, majd leveztő motoros futó-edzés hazáig.
3. egy fluxus kondenzátor beszerzése
4. megvesszük visontát (így nem kell pályadíjat fizetni, és ebből kijön a benzinetek!)
5. stb.stb.stb

mind egyszerű és kézenfekvő megoldás, csak választanod kell!
hát igen...
Visontát nehezebb lenne megunni, mert szerintem elég nehéz pálya... Legalább is Kakucshoz képest.
Ha egy kicsit közelebb lehetne hozni fehérvárhoz, akkor valószínű sokkal többet lennénk ott, mert az a 150 km (x2) egy kicsit sok, ráadásul ugy, hogy át kell mennünk pesten...
De az biztos, hogy Visontán többet lehet tanulni, mert technikás pálya.
jocoooo ezért kell visontára járni
Természetesen, Zoli nagyon rendes,még olyan idiótákat is felenged mint mi:) egyéb ügyekben, ami nemérinti jelentősen a pálya bevételét, naygon is egyedi elbírálást kaptunk tőle, és ezt értékelem is.
Azt is akceptálható álláspontnak tartom,hogy az a csoport megy többet, ahol szemszerűen többen vannak.
A szabályokat nem Zoli találta ki.
Én is azt mondtam,hogy csak a beengedő bácsinak van meglehetősen egyéni modora.
A szabályok,meg mások kissé mint máshol, és ezt az ember vagy elfogadja, vagy máshova megy.
Nyilván, ha szar lenne, nemlenne olyan tömeg mint amilyen van.

na, elnézést, mostmár tényleg eltakarodtam,bocsánat, hogy széjjel offoltam a topikot
A napokban megyek be a debreceni kereskedésükbe megkérdezni,hogy letudnak e vizsgáztatni 450-est folytással meg a szettet...
Azért szerintem nem ennyire gáz Kakucs. Én második éve járok oda, és az emlitett incidenst leszámítva (amivel ugye nem foglalkoztam, és nem idegesítettem fel rajta magam...) kívül csak jó élményeim vannak. Bár még nem akartam 'csak' délelött menni, és nem akartam 'másodmagammal' motorozni stb, stb...
A Zoli meg szerintem egy nagyon jó fej srác, én mindig felhívom mielött megyünk, és rettentően kézséges.
Egy 'bajom' van talán Kakuccsal, hogy egy kicsit kezd unalmassá válni a pálya... De erről senki nem tehet... max én...

Beb! De azért a tavalyi ottalvós buli nem volt rossz, nem? Pláne ha Ti is végig ott maradtatok volna...
Hívj fel 1 kTm kereskedést! Hívd fel a Bergeseket is, lehet van diffi az árban.
Cáfolom!
Odamentünk kakucsra 22-en(jól olvasod odavittem huszonkét embert, ami ugye 110 ezer forint)
Egy szombat reggelen(szándékosan szombaton,mert akkor mindenhol kevesebben vannak,és nem akartuk a nagyobb motorokat feltratani) Szóval egy szombat reggel odamentünk,és közölték, hogy nyente délelőtt, szó sem lehet róla, vegyünk eglsz napi jegyet. Hiába magyaráztam, hogy a csapat fele 200 km ről jött és nem erre számított, nem engedtek a 48 búl(akarom mondani az 5000 ből:)
Így a brigádnak az a része, aki ezt nem tartotta korrektnek szépen hazament, a másik fele meg maradt eglsz napra:) Zolit is Felhívtuk, de mindhiába, azt mondta "nem részesülhetünk külön elbírálásban"
Ugyan ez kecsón: odamentünk huszan, és simán mehettünk csak délelőtt,nemvolt gond.
hetkozben lehet csak delelott menni, ill ha megbeszeled akkor hetvegen sem csinalnak(meg a baseballsapkas urge sem) belole problemat - persze eloszor ugy csinal mintha gaz lenne de utanna megengedi ;)
egyebkent kecson sincsen csak delelott sot csak delutan sincsen ;)
Nem! 1 ember 2 motor: 1et fizet, 2 ember 1: motor kettot fizet(meg utaskent is) - de ez nem csak kakucson van igy.
Beb: sztem kerd el a palyatulaj szamat - o eleg korrekt hasonlo esetekben: tobbszor volt olyan hogy kivittem embert aki meg eleteben nem palyazott es ingyen mehetett negyed orat "probabol", ugy hogy elloben vele meg nem talalkoztam - odaszol telefonon a "palyafelugyelonek" es akkor nincsenek hasonlo esetekbol nezetelteresek.
Na bocs, hogy megint beleugatok(mingyá' eltakarodok:) de én azttapasztaltam,hogy kakucson mindn máshogy van, mint bárhol máshol.
Úgy kezdődik, hogynem tudsz CSAK délelőtre jegyet venni,mert ezt a dolgot nem ismerik.)ami ugyi azért van, hogy egész napra fizess, ha maradsz, ha nem:)
Viszont,ha két motorral mész, és EZT ELŐRE JELZED a mindenható bácsinak, akkor azt gond nélkül lehet, viszont AZONOS MOTORRAL nem mehet két különböző ember felváltva(egy belépőért)
Visontán ugye ezt is gond nélkül meg lehet tenni.
Viszont a mi társaságunknak,meg a visontai pályatulajjal gyűlt meg a bajunk(pedig jó kisfiuk voltunk, csak nemértettünk szót)
Na ezek után tudod ki fog Kakucsra menni pályázni - hogy én nem az biztos
Akkor mondom legközelebbre a forgatókönyvet: eső elkezd esni, ti szépen bedobjátok a vízre érzékeny cuccokat (ruhák, szerszámok) a kocsiba majd ti is beültök és szép kényelmesen uzsonnázni kezdtek...ha befejeztétek (és az eső még nem), isztok üdcsit, beszélgettek (ha elég sötétek a kocsin az üvegek, akár baszélgethettek is egyet majd ha már kellően ideges a pali és az eső is elállt, komótosan felcuccoljátok a motort az utánfutóra és hazamentek
Na, menni fog?
Kakucson van egy faszi, aki általában sapkában,és fukszokban de papucsban nyomja, neki fizetsz, ő igazgatja a menést, intézi a beosztást, és egyáltalán teljesen úgy viselkedik, mintha az övé lenne a pálya,de nem:)
Az igazi pályatulaj egy köpcös figura, annyira nem rámolja ott magát,(ellentétben a beengedő bácsival:)hogy komolyan nehéz megtalálni.

Az ilyen "ingyenlehet menni pár kört" című hallomásból szerzett infókat érdemes egyeztetni a helyi "atyaúristennel" mert van ahol HA ELŐRE SZÓLSZ,HOGY EZT SZERETNÉD akkor lehet.
Ahogy látom nem csak nekünk van problémánk az egyénnel
Sanjos ezt mi nem tudtuk megtenni, mert du.5-kor leszakadt az ég