Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen ez számomra is furcsa, de ez a rendszer akkor ez a rendszer. Ezzel nem is lett volna gond, de ha én ugyanannyit fizetek, mint bárki más akkor én miért nem mehetek ugyanannyit?
Szerintem az. Általában baseball sapka van rajta és nagyon szájbarágós!
Üdv!
Valaki megtudná mondani,hogy mennyi egy zsír új supermoto szett egy 2008-as KTM 450 exc-re?
És,hogy pontosan mit tartalmaz?
Gumit igaz nem?
Hali Beb!
Sejtem ki volt... Hát nem egy kedves fazon... Már minket is b*szogatott valamiért (nem emlékszem pontosan, hogy miért is), de ráhagytuk az embert...
Azért egy kicsit megszivattuk! Nagyon nehezen és lassan pakoltunk össze este, pedig ő már nagyon ment volna haza...
Ez komoly hogy ha ketten mentek egy motorral akkor 2x ki kell fizetni a pályahasználatot?!?
De gondolom akkor is ki kéne ha egy ember akarna két különböző motorral pályázni...köcsögök
Ki volt tufa, a fukszos 50 körüli faszi?
Ez elég érdekes hozzáállás volt a részéről. Szerencsénkre jött a pályatulaj, és megengedte, hogy mehessünk. De volt még egy érdekesség. Aki nem fizet a pályáért, az nem állhat a betonozott részre. Jött velünk a sógorom egy 1000 RR-rel és mivel esett az eső nem szívesen állította volna a múrvára. Egy srác viszont elég rosszul járt ő odaállt és fel is borult a motorja. Ez szerintem elég gáz. Oké a szabály az szabály, de azért ennyire ne legyen merev valaki. Most azt nem tudom, hogy csak velünk ilyen az ember, nekünk szentel ennyi figyelemet, vagy esetleg mással is előfordult? Ja még valami. A lány, aki velünk volt, szintén először volt lent, és gondoltuk menjen helyettem a párja, hogy tudjon neki segíteni. Az emberünk ezt is észrevette és kiszedte. De azt már nem hogy két supermotos beállt a speedesek közé, erre mi hívtük fel a figyelmét. Ez gáz.
Bocsi mindenkitől, ha sokat írtam és fárasztó volt, de ezt le kellett írnom.
és ismét emberünk volt ott, aki közölte, hogy sajnos ma nem lehet motorozni a pályán. Egy hét múlva, azaz tegnap megint lementünk és ismét emberünk volt ott. Esett az eső, mielőtt odaértünk, tiszta víz volt még a pálya ekkor fél 1 volt. Kipakoltunk, megvártuk a többieket volt már 3/4 1, mikor is a párom odaállt a pályára, hogy szeretné melegíteni a gumit. Az emberünk nem engedte fel, kicsit stresszes lett, miért kell ilyen merevnek és korlátoltnak lenni és egy két csúnya szó is elhangzott, amit sajna emberünk meghallott. A párom elment az off-road részt megnézni és emberünk betalált engemm hogy oda nem lehet menni, csak ha fizetünk, de elég érdekes stílussal.Oké nincs gond! Megjegyzem még a pálya se száradt fel nemhogy a homokos off road rész, slickkel elég érdekes lett volna. Szerettem volna én is motorozni és volt velem egy másik lány is, de sajna nekik is csak egy motor van és nekünk is. Az emberünk kitalálta, hogy csak a supermotosokkal mehetünk, és őt nagyon nem érdekli, hogy csak egy motor van vegyünk mi is magunknak és mehetünk mi is külön. Na ehhez már pofa kell. Kicsit felháborodtamhiszen a múlkor is a speedesekkel mehettem, akkor most miért nem?
Sziasztok!
Szeretnék megosztani veletek egy \"élményt\", ami tegnap történt velünk Kakucson. Hozzáteszem nagyon szerettjük azt a pályát és mindenkinek csak dícsérni tudom. Kezdem a történetem elején. Tavaly voltunk ott előszőr még május végén én, mint full full amatőr soha nem supermotóztam azelőtt és nem kellett másra figyelnem, csak magamra. Itt azonban más volt a helyzet sok profi motoros volt rajtam kívül és számomra nagyon ijesztő volt a motorosok \"közelsége\", beparáztam, de miután kifizettem a pályahasználati díjat, azt a napot bebuktam és inkább a pálya széléről szemléltem az eseményeket. 1 hónap múlva azonban újból megpróbálkoztam a dologgal és rámentem a pályára fizetés nélkül, mert pár sráctól azt hallotttam lehet ilyet is csinálni, hogy mehetsz egy kört mielőtt fizetnél.Na a problémák itt kezdődtek. Az ember akinek fizetni kell észrevette ezt, odajött a pályára és intett, hogy álljak ki. Ezzel még nem is lett volna gond, ha leérne a lábam, és figyelt volna a párom aki ált. ilyenkor megfog, de nem így történt, nem figyelt és mentem még egy kört jelezve a páromnak, hogy gáz van. Az ember ezért csak miattam leállította az összes srácot aki a pályán ment és olyan szinten el kezdett velem üvölteni és kiabállni, hogy én azt se tudtam ilyenkor fiú vagyok e vagy lány. Olyan szinten megszégyenített mindenki előtt, nagyon égő volt. Természetesen nem akartam ingyen használni a pályát! Kifizettem a 3000.-ot, és bár nem túl sok kedvvel, de motoroztam. Hozzáteszem utána az emberünk odajött és elnézést kért, de bennem már akkor eltört valami. A párom még egyszer- kétszer lement motorozni, de én csak kísérő voltam. Na gondoltam idén ismét megpróbáljuk. Május elején idén először lementünk, nem az emberünk volt ott, hanem egy nagyon aranyos és tündéri idősebb férfi. Vele abszolut nem volt semmi gond, tök jót motoroztunk és végre én is tanulhatam.Május 25.-én ismét lementünk, de pechünkre foglalt volt a pálya
Köszönöm mindekinek (az ezután íróknak is ) a tanácsokat!
Kialakul ez, szépen lassan összeáll a kép! (a lassú jelzô csak részben függ össze a fejemben dolgozó proceszor sebességével! )
Kipróbálom, úgy néz ki, össze tudok énekelni egy "tesztfutamra" elegendô felszerelést, teljesen igazatok van, a puding próbája...
egyertelmu cross csizma - utcan is sokkal tobbet ved.
bukobol mindenkepp probalj ki mind2 stilusbol parat, hogy a te igenyeidenek mi a megfelelobb.
kar nem fog benned okozni egy crossbuko abban biztos lehetsz.
Palyan a szelzaj sem zavaro(hosszu orszaguti szakaszokon annal inkabb), nagy sebessegnel sokkal jobban rangatja a szel cserebe szellosebb - zart bukoba felforr a fejed ha tuzo napon palyazol.
Okés!

Lehet holnap már aktuális is!

Hogy neked aktuális-e az más kérdés
Én mindenképpen a krossz- vagy endurocsizmát javaslom, egyrészt esésnél is sokkal jobban védenek mint a túra- vagy speedcsizmák (nekem már csúszott a lábamon a motorom, krosszcsizmában+térdvédőben meg sem éreztem - ugyanezt utcai cuccban nem próbálnám ki) , másrészt berugáskor (motor berúgásakor ) is sokkal praktikusabb, nem fog félév után kilyukadni a talpa a berúgókartól.
Krosszsisak sztem sokkal praktikusabb városi+pályás használatra (szellőzés), esésnél meg elképzelni nem tudom hogyan tehetne kárt benned
Én egyébként hosszabb utakra is krosszbukóban megyek, füldugóval teljesen jó zajilag is, ha meg nagyon zavar hogy tépkedi a fejedet a szél, még mindig leszerelheted a sildet (nekem eddig még nem volt szükségem ilyen beavatkozásra pedig volt hogy mentem 600 km-t SM-val egy nap alatt)...
http://www.hasznaltauto.hu/1765598_husqvarna_te450_2006
Szer
intetek ez?
Csizmához hozzá tudok szólni. Nekem volt speed is (normális, nem gagyi), és most mx van. Nem lehet összehasonlítani! Egy cross csizma sokkal de sokkal jobban tart!
Bocsánat, de egy (szerintem) tök láma témához kérném a segítségeteket.
Öltözködés a supermocin!
Kérdezem, ha én nagy valszínûség szerint nem sokat (illetve semmit) sem fogok egy ilyen moci nyergében a terepen tölteni, annál többet a gokart- és egyéb pályák aszfaltjain, akkor is "illik-e" motocross-csizmát és cross-sisakot magamra öltenem? Tudom, hogy ez a "vizuális inger" jut az ember eszébe, hogyha azt hallja, supermoto, de most elvonatkoztatva ettôl, a célszerûség, mint érv felé kacsingatva mi a meglátásotok?
A csizma a kanyarvételi technika függvénye is, ez OK, de a sityak csak zúg meg fütyül, ráadásul egy esetleges (nálam szinte törvényszerû ) esésnél még bennem is nagyobb eséllyel kárt tesz, mint a speedes társa.
Hát ilyen nagy horderejû kérdésben kérem a segítségeteket ill. véleményeteket!
Júni 12-ig
Hülye vagyok! Június 12-ig!
Még annyit, hogy előtte mindenképpen szólj rám, most 2 hétig nem megyek haza, azaz legkésőbb júni 19-én, hogy akkor kell-e, mi kell stb. mert el fogom felejteni!
hello!lenne 1 kérdésem nem tudtok wmi infót gas gas sm250-ről(2005)?néztem egyet csak nem látok semmi fórumot ahol írnának róla!mondják h a gas gas elég szervízigényes!nem tom mi igaz ebből!kössz a segítséget előre is!üdw:Tomi
Köszönöm!
Nekem is Bp az ideális
Szia! 2500-ből telerakod. Asszem max 8 liter megy bele (bár ha így mennek fel az üzemanyagárak, akkor lassan 10.000-ből sem megy tele. Az én motorom (FE 550) fogyasztása gázállástól függően 4-4,5 liter max. az nem tudom mennyi, de szerintem 10 liter környékén is lehet vele etetni, de akkor nagyon bután kell menned . Az biztos, hogy otthonról feljöttem vele Pestre 1 tank benzinből, ami 180 km. Szerintem ez elég korrekt, csak utána 2 napig nem akartam ráülni. De az lehet inkább az én hibám.
Szia! Nekem is van mindenem ami neked kellene, és nekem is csak 2 hét múlva lenne jó, de látom már megoldottad. Ha esetleg közbejönne valami a másik vonalon, akkor írj bátran megoldjuk. Nem tudom te merre laksz, esetemben Budapest az ideális helyszín! Üdv.
Én 2003-ast néztem,de gondolom az megegyezik a tieddel. A motorról olvastam amit csak találtam,de pár kérdés nálam még kicsit homályos:- Valamilyen műszerfal féle van a motoron gyárilag? -Gyújtáskapcsoló van rajta(hallottam olyant is,hogy gyárilag nincs)?-mondjuk ez elég könnyen pótolható.
-Szervízigényéről mit lehet tudni? Bár majdnem mind1,mert annyira beléjük szeretem,hogy nem érdekel ha naponta kell szerelnem is
csendélet