Érdekes ez a túlfolyó téma. Először akkor leszel ideges, amikor a te folyadékodon esik el a mögötted lévő, aztán meg majd akkor, ha a saját slicked alá folyik, és azon fikázol el...a focihoz labda kell, kapu, stoplis cípő, stb. A supermotohoz slick, jó fék, és túlfolyó tartály...ennyi...
Tolómérővel pontosabban lemértem, és így találtam egy hasonlót, a csavarok helyét kell majd felfúrni. A fogaskerék belső oldalától félek, hogy nem lesz jó, mert két síkban van a mostani, nem tudom milyet küldenek :\
apropó. akkor ha pályára mennénk, akkor most szenvedjek egy sort az ilyen túlfolyókkal hogy egy helyre húzzam őket és valami kis tartályba vezessem, vagy itt nem kell?
Örülök A kavics állandó téma itt. Már 6 ismerősöm ítélte a motorját kényszer javításra a nyomorult felhordások miatt (és nem száguldozott mind, persze 2en azért), és is kaptam kis meglepit de szerencsére számítottam rá. Pedig a Miskolciakkal már voltunk kint egy napot söpörni a hegyen.. 2 napig volt olyan, utána bácsika vödörbe lapátolta a követ.. és vélhetően ment szétszórni ismét.
Nincs itt semmi csoda, egyszerűen a 260-as tárcsát, az úszó, kétdugattyús nyereggel nem supermotozásra találták ki. A bütykös gumi a szűk keresztmetszet a terepen vett féktáv alkalmával, nem a kis teljesítményű fék. A supermoto kerék, illetve a rajta lévő gumi sokall intenzívebb fékezést tud átvinni a talajra, de ezt nem bírja a fék, és túlhevül. Nagyobb tárcsa, komolyabb nyereg, és radiális pumpa szükséges a jó sm fékhez.
Hát szívesen... Tényleg szuper a Bükk, és a burkolat is jobb mint vártam, a kavicsfelhordásokra meg figyeltünk, jó, hogy szóltál. Sajnos nem fogok minden hétvégén arra járni, egyszerre tényleg nem volt kis táv, de minél előbb megyünk újra!
Elég távoli még az időpont, de egyelőre úgy tűnik részemről nincs akadálya! Félúton benézhettek hozzám, ha már nagyon nem bírjátok Sajnos túl sok látnivaló nincs a közelben... De a pálya frankó.
Fém fék csöves a rendszer, mert ha nem sok a veszteség a gumi lélegzése miatt, melegedés lehet a beragadó dugóktól vagy úszónyeregtől is sőt havernak gumifékcső befelé dagadt meg fékezéskor átengedte az olajat vissza már nem és azért melegedett, szegény mire rájött a bajára...
Átalakításhoz meg csak egy jó esztergályos- marós kell és nincs lehetetlen.
Az sm szettre kellene faragni valami komolyabb első féket, a gyári nyereg a 260as tárcsájával nem valami harapós. Illetve pár fékezés után a féknyereg olyan forró, hogy 10 perc után is alig lehet megfogni szinte. Eddigi motorjaimon ilyet nem vettem észre... ez mitől lehet?
Illetve, hogy tudok felszerelni egy másik tárcsát, ha 4 csavaros a felfogatásom a gyári agyon? Ezek a fránya olaszok...
Az nem semmi... Fém fékcsövem van. majd ránézek a dugókra, de valamit csinálni kell vele mert ez nem állapot
Átalakításhoz meg csak egy jó esztergályos- marós kell és nincs lehetetlen.
Nemrég vettem egy 525ös Betát.
Az sm szettre kellene faragni valami komolyabb első féket, a gyári nyereg a 260as tárcsájával nem valami harapós. Illetve pár fékezés után a féknyereg olyan forró, hogy 10 perc után is alig lehet megfogni szinte. Eddigi motorjaimon ilyet nem vettem észre... ez mitől lehet?
Illetve, hogy tudok felszerelni egy másik tárcsát, ha 4 csavaros a felfogatásom a gyári agyon? Ezek a fránya olaszok...
Valakinek ötlete, ill eladó cucca?
Edem
Continental ContiSportAttack
Oszt, ha nagyon béna leszek majd ráfogom a gumira.