Sziasztok.végre volt egy kis szabad időm leszedni a lánckereket hogy megnézzem hogy miért folyik az olaj.Le volt lazulva a fogaskerék rögzítő csavar.szimeringet szeretnék cserélni.De valahogy nem igazán akar kijönni.Hogyan szedjem ki hogy azért ne sérüljön annyira mert ez lenne a minta hogy vegyek egyet.
köszi a válaszotokat.
Szia!
Én is kiszedtem az enyémből.Ledugóztam a kipufogó toroknál,a szívó torokhoz meg betekertem egy csavart.Számottevő változást nem tapasztaltam kb ennyi.
Sziasztok!
Mi a módja a Secondary Air System (ez a gázvisszavezetős fojtás) eltávolításának az LC4-en? A henger elején ahol a 2 kipufugócsonk kijön, azok közt csatlakozik ez be, mit kell oda tenni ennek a helyére? Az SMC már úgy lett véve hogy ezt leszerelték róla, csak nem tudjuk van-e valami amire oda kellene figyelni.
Az én ülésemből kifaragott az előző tulaj.Jó kemény is lett,meg csúnya is.Nekem az eleje be van eresztve kormányig,a hátulja meg hangulattól függ.Ha kemény a terep,jó ha leér a lábam.A futóműgeometria meg biztos változott,de én nem érzékeltem.
hatul kutyacsontot kicsereled ,az mar kis lepes,de amugy igazabol mas rugo vagy teljes telo csere kellene.elöl ugy szinten csak elöl eleg csak a rugot kicserelni es mas olajat beleönteni
Ha egyszer le akarja ültetni, akkor mindenképp változik a geometria, vagy nem?
Amúgy gondolom hogy érted, hegyesebb lesz a villaszög (vagy mi), tehát a hátulját is le kell valahogy ereszteni.
köszi a válaszotokat.