Nem hiszem, hogy hanyatt tudna vágni, hiszen csak 70le!
Vajon az Rxv-ben milyen lehet a gyári?
Amúgy Köszönöm, de közben sikerült úgy néz ki megoldanom!
Hali,
Sajna csak egyben szeretnék eladni az sxv ruháját (egyenlőre)
A gyorsgázzal kapcsolatban nézd meg a felső kör kerületű, majd egyre oválisabbbá válik a kerülete.
Valószínűleg a legalsó a "leggyorsabb" mert hirtelen válik röviddé az útja az elliptikus forma miatt. vigyázz vele mert azonnal hanyatt basz ha erős a masinád
Azé' az még kicsit odébb van mire érzed hogy endúrón ülsz nem szupermotón.... És te elmondásod szerint nem vérre menő csatákat akarsz vívni a másodpercekkel Ez a vas közép útnak bőven sok. Bár nem tudom mennyire vagy benne a szupermotózásban de ha egy vénember tanácsát elfogadod... akkor először tanuld meg "írni" a kört aztán ha ez már megy akkor tudsz gyorsulni lassan majd mikor már gyors vagy kezded rövidíteni a féktávot ezzel párhuzamosan csökken a biztonság érzeted a fékben, ergo fejlesztened kell majd.
De először FÉK nélkül írd a köröket állandó gáztartás ejtés nélkül és mindíg ugyanott.
A 620 sc-hez kell!
Fém fékcsövön kívül semmi.. sajna! Mondjuk már gondolkoztam, valami komolyabban, csak a kérdés megéri-e! Gondolok itt arra, ez egy enduro soha nem lesz supermoto! Terepen, meg még így is bőven elég! Szóval, ha komolyabban supermotoznék, akkor nem ezzel tenném! De mivel csak egy gép van így marad a középút! Mondom én azt tudom, hogy a 320-as tárcsa ezzel a nyereggel elég volt nekem, de gyengébbet vagy rosszabbat már nem akarok!
A pályán a pályán legyen a szemed különben földhöz vág a vas ebben biztos lehetsz.
Ha tényleg fékezni akarsz röviden akkor felejtsd el a gyári rendszert azt nem tudod melegedés mentesre fejleszteni!
Ha az adatlapodon lévő motorok valamelyikével mész akkor meg főleg kell a fékerő hiszen eléggé nehéz vasak. A Ktm könnyű eset vannak pár forintért alkatrészek a fékhez amik nem, vagy nem annyira melegednek hogy elmenjen a féked.
De fejlesztened kell, vagy igen bátornak lenni.
Erről nem tudok semmit. RM 125-nek a váltóját szidják, hogy nem bírja a kettes, 250 2T túl hárdkór. CR 125 lesz, vagy újabb 250-es négyütem. Crossozni és néha-néha endurozni is használnám. Majd később endurocross topikban is megkereslek, hogy hogy vált be eddig a CRF
Lenne hozzátok egy kérdésem! Gondolom ti jobban értetek hozzá mint én!
Vettem tegnap egy gyári Behr supermoto szettet és az első tárcsa nem 320-as hanem 300-as! Én eddig csak 320-as tárcsát használtam, és a kérdésem, mennyivel lesz rosszabb a 300-as tárcsa illtve elég-e ez amatőr pályázásra, utcára! Azért vagyok bizonytalan, mert anno mikor elkezdtem utcán motorozni és nem volt 320-as ra átalakítóm kipróbáltam a gyári 280-as tárcsával! és nem jutottam sokáig! 10 perc motorozás után elment a fékem, felforrt a fékolaj stb...! A 320-as tárcsákkal még sosem volt ilyen gondom! Szóval érdemes csináltatnom ehhez a 300-ashoz átalakítót, vagy inkább cseréljem le nagyobbra?
Bocs, ha hosszú lett! Remélem mond valaki, valami okosat!
Ja meg erre rájön egy pár gumi, fékbetétek, teleszkópszerviz, láncszett.
A hondánál figyelj oda, 09 től van kormányteleszkóp (nekem akartak adni 08as motort 09esnek). És ehhez az évjárathoz adtak pluszba egy dugattyút. Érdemes rákérdezni, mi lett a sorsa.
Vajon az Rxv-ben milyen lehet a gyári?
Amúgy Köszönöm, de közben sikerült úgy néz ki megoldanom!
Sajna csak egyben szeretnék eladni az sxv ruháját (egyenlőre)
A gyorsgázzal kapcsolatban nézd meg a felső kör kerületű, majd egyre oválisabbbá válik a kerülete.
Valószínűleg a legalsó a "leggyorsabb" mert hirtelen válik röviddé az útja az elliptikus forma miatt. vigyázz vele mert azonnal hanyatt basz ha erős a masinád
El tudná valaki magyarázni nekem pontosan, hogy melyik "kütyü" hogyan manipulálja a gázreakciót?
Mondjuk fentről lefelé!
Köszönöm...
De először FÉK nélkül írd a köröket állandó gáztartás ejtés nélkül és mindíg ugyanott.
Végső konklúzió... fék nélkül kell motyózni!
Csak olyan komolyan nyomulsz, hogy nem figyeled őket... Bezzeg Ők figyelnek tégedet!
Van már valami hír a lámpáról?
A 620 sc-hez kell!
Fém fékcsövön kívül semmi.. sajna! Mondjuk már gondolkoztam, valami komolyabban, csak a kérdés megéri-e! Gondolok itt arra, ez egy enduro soha nem lesz supermoto! Terepen, meg még így is bőven elég! Szóval, ha komolyabban supermotoznék, akkor nem ezzel tenném! De mivel csak egy gép van így marad a középút! Mondom én azt tudom, hogy a 320-as tárcsa ezzel a nyereggel elég volt nekem, de gyengébbet vagy rosszabbat már nem akarok!
Ha tényleg fékezni akarsz röviden akkor felejtsd el a gyári rendszert azt nem tudod melegedés mentesre fejleszteni!
Ha az adatlapodon lévő motorok valamelyikével mész akkor meg főleg kell a fékerő hiszen eléggé nehéz vasak. A Ktm könnyű eset vannak pár forintért alkatrészek a fékhez amik nem, vagy nem annyira melegednek hogy elmenjen a féked.
De fejlesztened kell, vagy igen bátornak lenni.
Persze,nem a vb-n fogok indulni vele! Az utolsó ezred mp azért belefér, főleg, ha előtte a csajokat lestem!
De a viccet félre téve, a féknyergem is gyári, semmi extra!, csak ez a melegedés probléma aggaszt egy kicsit! Mert az pont a két méret között van!
A 300-as is ugyanolyan jó lesz ha nem akarsz az utolsó ezred mp. után fékezni nyélgázról, mint itt páran.
Lenne hozzátok egy kérdésem! Gondolom ti jobban értetek hozzá mint én!
Vettem tegnap egy gyári Behr supermoto szettet és az első tárcsa nem 320-as hanem 300-as! Én eddig csak 320-as tárcsát használtam, és a kérdésem, mennyivel lesz rosszabb a 300-as tárcsa illtve elég-e ez amatőr pályázásra, utcára! Azért vagyok bizonytalan, mert anno mikor elkezdtem utcán motorozni és nem volt 320-as ra átalakítóm kipróbáltam a gyári 280-as tárcsával! és nem jutottam sokáig! 10 perc motorozás után elment a fékem, felforrt a fékolaj stb...! A 320-as tárcsákkal még sosem volt ilyen gondom! Szóval érdemes csináltatnom ehhez a 300-ashoz átalakítót, vagy inkább cseréljem le nagyobbra?
Bocs, ha hosszú lett! Remélem mond valaki, valami okosat!
Üdv. Tomi
A hondánál figyelj oda, 09 től van kormányteleszkóp (nekem akartak adni 08as motort 09esnek). És ehhez az évjárathoz adtak pluszba egy dugattyút. Érdemes rákérdezni, mi lett a sorsa.