MINDENKIT VÁRUNK EGY DOBOGÓKŐ "RÁJDINGRA"!:-)
15.30-KOR TALÁLKOZUNK A NULLÁS HÍD BUDAI OLDALÁN AZ MC' Donalds-nal!
Dió, Koph, Tomekkk, Török, Kenny?, Balázs, Füzi?, xlzx stb.......
Utcán meg jó lenne ugyanez vajon? Jó lenne ha nem kéne mindig első lánckereket cserélnem.
Holnap nézek egy fűzött szettet drzből, remélem jó lesz és nagy lánckerék van rajt.
A 3 ágú sem Mito hanem Kawa kerék volt 3,5/4,5 szélességben.Most 6 "küllős" van 3,5/5 méretben.Endúró 14/47 sm pályán 14/45 de ha ki fogom próbálni a 13/45öt. sm utcán 15/45.
Még egy kérdés: milyen áttétellel mész cross meg sm szettel?
És akkor a tied ugye mito kerék? másik rövid láncot használsz, vagy sikerült mito 41 vagy 43 lánckerék helyett drz lánckereket ráfabrikálni h ne legyen túl rövid?
Nem is az, hogy elvette a kedvem.... apám esztergályos Csak úgy volt vele, hogy ilyennel szórakázzon a halál, oldjam meg máshogy. Elvitték többe mint amennyibe nekem fájt.
Holnap nézek fűzött felnit, ha bármi baja lesz, kinéztem egy pár mito kereket, a télen belejátszom ha törik ha szakad
Öhö értem.Ha a távtartó gyártás már elveszi a kedved a dologtól,hagyd a picsába.Én (meg az esztergályos)kb egy hétig játszottam vele mire összejött,hogy a menesztő/lánckeréktartó is bent maradjon.Az utolsó 3mm-t nem mondom el hogy szedtem össze.
A vágás semmiféle tapadási célt nem szolgál, csak ha utcára is kimegy vele, legyen benn minta, hogy a rendőrbácsi ne tudjon beszólni. Bár a gumikra rá van írva, h Not For Higway Use.... a rendőr hála égnek általában csak a mintát nézni. az meg van. Ha nem is gyári, legalább Uszeg minta
slicket miért vágják meg a supermotosok? nekem a tippem hogy a terep szakaszon elérjenek valamennyi kis tapadást...(haver azt mondja hogy hát csak mert az a vagány ) viszont hobbi szinten gokart pályán minek csak a közepét megvágni? sportmotorosok miért nem vágják meg?ez a dolog nem egyértelmű és senki sem adott még rá rendes választ....kollégák?
Enyém volt az SV kerék 40be... mérete 120-70 meg 160-60 szal a méret jó, de én azért adtam el, mert előre is távtartó kellett volna, meg hátra is. és a lánckeréktartó (nemtom mi a neve) olyan széles volt, h full nem fért be a hátsó kerék, túl sokat kellett volna rajt variálni. Szal SV kerék berakása semmilyen sm-be nem egyszerű!
A Mito kerék egyébként is csak 4"os,úgyhogy innentől én nem is foglalkoztam vele soha.Nekem a hátsó kb 8mm-t jobbra van a lánc miatt (az endúró kerék középvonalához képest),de ha jól tudom van aki 2 cm-rel is odébb fűzeti.Tehát ez nem nagy gond(nekem). Valaki hirdetett mostanában SV 650 kereket valami 40-ért ha jól emlékszem,én arra mennék rá ha most akarnék ócccsót.Ha jól tudom azon 160-as a gumi gyárilag,tehát jó eséllyel 5-ös,de ez nem 100%.Belefaragni meg csak sikerül
Gondoltam csinálok egy "profi" szemléltetést a törésről. Az a szép fekete vonal lenne az. Doki szerint vékonyan összeforrt, le is akarta venni a hevedert és gyógytornára küldeni! DE azért felhívott egy vállspecialistát aki megnézte a rtg-em, és egyből rávágta h jó "akkor ez még 3 hét heveder".
én is sajnálom, de nem tudok mit csinálni. majd azért egy motorozást hozzunk még össze idén!
a legjobb kalocsán lenne, szerintem neked nagyon bejönne az a hely
majd nézem hogy mikor lesz nyílt nap
az offroad részre nem engednek fel (mert felhordod a sarat a betonyra) és most amúgy is feltúrták az egészet ha jól láttam múltkor...
a pit pályáért meg külön kell fizetni (nemtom mennyit), de kapát meg kaszát vigyél mert gazos mint állat...
Kakucs rallycross Átalakították a pályát, hogy rallycross versenyeket is tudjanak rendezni!
Lacika ma ne menj oda motorozni!
15.30-KOR TALÁLKOZUNK A NULLÁS HÍD BUDAI OLDALÁN AZ MC' Donalds-nal!
Dió, Koph, Tomekkk, Török, Kenny?, Balázs, Füzi?, xlzx stb.......
Nekem terep 13/47
Utcán meg jó lenne ugyanez vajon? Jó lenne ha nem kéne mindig első lánckereket cserélnem.
Holnap nézek egy fűzött szettet drzből, remélem jó lesz és nagy lánckerék van rajt.
Köszi az infókat, majd írok mire jutottam
És akkor a tied ugye mito kerék? másik rövid láncot használsz, vagy sikerült mito 41 vagy 43 lánckerék helyett drz lánckereket ráfabrikálni h ne legyen túl rövid?
Holnap nézek fűzött felnit, ha bármi baja lesz, kinéztem egy pár mito kereket, a télen belejátszom ha törik ha szakad
Ja,meg mert az vagány
slicket miért vágják meg a supermotosok? nekem a tippem hogy a terep szakaszon elérjenek valamennyi kis tapadást...(haver azt mondja hogy hát csak mert az a vagány ) viszont hobbi szinten gokart pályán minek csak a közepét megvágni? sportmotorosok miért nem vágják meg?ez a dolog nem egyértelmű és senki sem adott még rá rendes választ....kollégák?
Enyém volt az SV kerék 40be... mérete 120-70 meg 160-60 szal a méret jó, de én azért adtam el, mert előre is távtartó kellett volna, meg hátra is. és a lánckeréktartó (nemtom mi a neve) olyan széles volt, h full nem fért be a hátsó kerék, túl sokat kellett volna rajt variálni. Szal SV kerék berakása semmilyen sm-be nem egyszerű!
Gyári sv-be adtam el.
Gondoltam csinálok egy "profi" szemléltetést a törésről. Az a szép fekete vonal lenne az. Doki szerint vékonyan összeforrt, le is akarta venni a hevedert és gyógytornára küldeni! DE azért felhívott egy vállspecialistát aki megnézte a rtg-em, és egyből rávágta h jó "akkor ez még 3 hét heveder".
a legjobb kalocsán lenne, szerintem neked nagyon bejönne az a hely
majd nézem hogy mikor lesz nyílt nap
sajnálom hogy Te nem jössz...
te reggel indulsz b-gyarmatra?
a pit pályáért meg külön kell fizetni (nemtom mennyit), de kapát meg kaszát vigyél mert gazos mint állat...