Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Este hétkor végeztem a dolgommal, egyébként úgy elkavartam pesten, jájj, mama!
Szevasztok rég írogattam az lc4-ről nagyon teccik a gépezet még mindig tegnap lenyomtam egy Siófok menetet kétszeméllyel 110-120-as tempóval semmi gond nem volt kényelmes volt nekem is de a második személy is megvolt elégedve 110-120-ról 150-ig simán durván lehet gyorsítani és nagyon komolyan megy a gép Grat Ktm én így szeretlek
Hello nem tudna valaki segiteni abban h meik mocit vegyem meg az
Aprilia Sx 50 vagy a Derbi senda x-treme sm 50 et?
Mert mind a kettöt dicsérik. És nem tom eldönteni h meiket. Azt hallotam h az aprilia tele van folytásokkal,de a Derbi meg csak a kiskategoriás motorokra teszi a hangsulyt. Segitsetek!
Sziasztok
mikor akarod venni?
csak pályázni
pályázni kell vagy utcára rendszámmal? nagyon nem mindegy. Ha mindkettőre vágysz vegyél DRZ-t. 5 kilóért sztem már utánad vágják.
Akkor ezekszerint bitang gép, de drága lenne a szervízelése?
Esetleg valami típust tudnádtok ajánlani ami kezdésnek jólenne, gondolok itt az olyanokra h jó szervízháttér, de ne lépjem át a fél millás keretet a gép ár.
Kosatt!
Nekem porosodik egy ledarált tekercs a polcon,ha kell óccsón odaadom,Csika meg megtekeri Nektek.Vagy ledarált az van?
Léptem. Nem offolom tovább a topicot.
besenyő Pista szavaival élve: Legális. NEM?
korrekt
jó hogy lamellát nem kellett venni.... Ez a kupplung van az 500 2 T-ben is. Párban kicserélhető a kupplung a meghajtó fogaskerékkel.
helye megvan de nincs benne semmi. forgalmiban meg: motoroazonosítót nem tartalmaz
jó mert én nem értek hozzá te meg igen
motorszámot meg vki ügyesen kitakarította. gyárilag mindegyikbe benne van.
csak rúgó kellett bele és fasza lett.
ilyen kuplung van benne:
én nem a hirdetést néztem, a motorról ordít messziről
Pedig a hajtókar és a főtengely alapján az a motor 620-s. Viszont 620-ból is van 2 fajta, 97 körül már nagyobb a kupplungátmérő. A 600-ban a lamellák szinterezettek, és vmi 7000 Ft / db. (8+7) x7000 lpl a kosár pedig sima alumínium.
hülye vagyok bocs. nem vettem észre a hirdetésben ott van az 580 ccm
nem akarok veled vitázni mert biztosan igazad van de amikor kuplung rugót vadásztam a gépbe akkor sikerült kideríteni hogy nem is olyan blokk van a gépben mint amilyen gyárilag kéne legyen. az átmérője kisebb a kuplungnak . 92-92 körüli a blokk a váz meg 95ös. ezért nincsen motorszám benne
Kívülről. DE hosszabb löket (78 mm) kisebb furat (95 mm) és kb fél kilóval könnyebb kupplung. Gyorsabb gázreakció, és jobban is forog. A tiédet megeszi reggelire.....
pedig ebben is ugyan az a blokk van mint az enyémben.
Ehhez nem veszel hajtókart 50-ért... a kupplung is jóval gyengébb. Viszont jobban megy az összes 620-640-nél.....A 625-660-nál azért nem.
az az