nem csak odacsörögtünk mindig,hogy hány óra van, és hogy most cserélünk.....
de szerintem azért fel lehet fogni amit írtam, olyan sok ész nem kell hozzá
plusz szerinted ha megnézeted egy szekemberrel, az nem tudja megmondani mennyi volt kb abban a szelepben? igaz nem értek hozzá, de gondolom egy 20órás meg egy teszem azt 100 között azért van valami különbség.
Ja és pluszban, ez a versenymotor nincs garancia téma.... A zsemberytől egy évet kaptam az smr-re... persze nem olyanra, hogy 20óráig nem cserélek olajat aztán szétesik..... és nem is kellet mindig felvinnem, csak felhívtuk amikor olajatcseréltünk,tőle vettük a cuccoka, ilyesmi. apróságok, de mi is korrektül álltunk a dolgokhoz, és ő is.
szóval kényes ügy ez a garancia dolog, de ha mind két fél normális, akkor szerintem nagyon sok mindent meg lehet oldani.
na uff, nem pazarlom a sorokat
na sziasztok!
csak ha már téma a szelepállítás/ellenőrzés.
ez komoly amit a zsiráf ír, hogy 3óránál ellenőrizni kell a szelepet új motornál? én nekem ilyet nem mondtak a szervízben
még szerencse hogy 46nál is gyári értéken áll ...
de lehet hogy ez a blokk gyári aztán azért.
nekem nagyon durva hogy 20óránál úgy szét megy basszus. rossz nézni a képeket..
Nagy nagy vidi!
Jól nyomja a Supermotobandita!
Fel hívnám a nagyérdemű figyelmét a hátulsó lánckerék nagyságára. Így biztos hogy jön 5. ben is van vagy 53 as!
Mindig a profit! Megspórolhattad volna a nagy igazsákereső monológodba vetett energiát! Nehogymár neked álljon feljebb? Ha normálisan álltál volna a dologhoz senki nem bántott volna, sőt abból profitáltál volna igazán! Ebből nem fogsz!
Nem kéne egyből hisztizni ha valami nem úgy van ahogy te akarod!
de szerintem azért fel lehet fogni amit írtam, olyan sok ész nem kell hozzá