Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem csak odacsörögtünk mindig,hogy hány óra van, és hogy most cserélünk.....
de szerintem azért fel lehet fogni amit írtam, olyan sok ész nem kell hozzá
Telefonon keresztül cseréltétek az olajat?
plusz szerinted ha megnézeted egy szekemberrel, az nem tudja megmondani mennyi volt kb abban a szelepben? igaz nem értek hozzá, de gondolom egy 20órás meg egy teszem azt 100 között azért van valami különbség.

Ja és pluszban, ez a versenymotor nincs garancia téma.... A zsemberytől egy évet kaptam az smr-re... persze nem olyanra, hogy 20óráig nem cserélek olajat aztán szétesik..... és nem is kellet mindig felvinnem, csak felhívtuk amikor olajatcseréltünk,tőle vettük a cuccoka, ilyesmi. apróságok, de mi is korrektül álltunk a dolgokhoz, és ő is.
szóval kényes ügy ez a garancia dolog, de ha mind két fél normális, akkor szerintem nagyon sok mindent meg lehet oldani.
na uff, nem pazarlom a sorokat
körülbelül erre gondoltam...
a gyári smr blokkomban van 168 üzemóra,gyári szelep egyszer gyűrűztem. Mégsem szakadt le. tehát ami nálam leszakadt 20 óránál abban volt előtte kb 200
na sziasztok!
csak ha már téma a szelepállítás/ellenőrzés.
ez komoly amit a zsiráf ír, hogy 3óránál ellenőrizni kell a szelepet új motornál? én nekem ilyet nem mondtak a szervízben
még szerencse hogy 46nál is gyári értéken áll ...
de lehet hogy ez a blokk gyári aztán azért.
nekem nagyon durva hogy 20óránál úgy szét megy basszus. rossz nézni a képeket..
Nagy nagy vidi!
Jól nyomja a Supermotobandita!
Fel hívnám a nagyérdemű figyelmét a hátulsó lánckerék nagyságára. Így biztos hogy jön 5. ben is van vagy 53 as!
Betyár jól nyomja a srác.
Tetszett ahogy 2:55 környékén keréken megy a nénós autó mellett.


ui.: nézegettem a fehér zokniját. Rajtam 20 éve volt utoljára ilyen. (tornaórán, meg ünnepélyen)
hmm
Mindig a profit! Megspórolhattad volna a nagy igazsákereső monológodba vetett energiát! Nehogymár neked álljon feljebb? Ha normálisan álltál volna a dologhoz senki nem bántott volna, sőt abból profitáltál volna igazán! Ebből nem fogsz!
Nem kéne egyből hisztizni ha valami nem úgy van ahogy te akarod!
ez a geci nem veszi a képeket ...nem tudok rakni ...ja hogy még még meg se nézted
persze, valami beállitási baja van. tűt kéne szerintem 1-el feljebb tenni ...
nem is sejtem mi okozhatja tiszta minden?
ez csak háromnegyed gáznál ha mész tartósan majd odavered neki picit gondolkozik.

köcsög dellorto
ááá anak venni kéne a lapot.. enyém nem torpogott
nem torpant meg néha gázra itt ott ? enyém is nemrég esett át generálon. dugó hajtókar minden
nem volt e-féle gondom 1 szer mondjuk át esett 1 teljes generálon
hát azt tudom hogy kell inditani, elsőre be is szokott indulni, csak sokan mondták hogy ez a karbi meg gyujtás kombó problémás....
könnyen ha tudod ,hogy kell berugni kerékre meg jobb mint az rmz nem olyan hirtelen... sőt már egész lentről jött
indítás? könnyen indult? hogy jött kerékre? nekem olyan furán veszi a gázt . tuti nem 100%osan van bekarburálva, mondjuk most jól indul
Pannónia ring,lehet menni pittel is igen 30 euro/nap
mire vagy kíváncsi Laca
neked nem voltak gondjaid azzal a KTM-el? van róla valami jó képed, a bal oldaláról?
adat lap
hoppá! ezt nem tudtam, jár az 5pont