Sziasztok!
Ezúton szeretném tisztázni az elmúlt néhány napban itt a fórumon személyemet ért rendkívül éles és alaptalan kritikákat! Jó néhányan vagytok ezen a csatornán, akik már régóta ismertek, és van, akivel jó személyes kapcsolatot tartok fenn. Mindezek ellenére nem értem, hogyan lehetséges az, hogy minden bizonyított alapot nélkülözve, még csak esélyt sem adva a magyarázatra, megtámadnak írásban. Néhány szó a történtekről: Tavalyi év folyamán megépítettem a már sokadik KTM blokkomat SAJÁT használatra. Nagyon sok munkaóra és odafigyelés után végre elkészültem vele és beépíteni készültem a szintén saját építésű quadomba. Sajnos az élet más forgatókönyvet szánt nekem, ezért sajnos az eladás mellet döntöttem. Mivel nem eladási céllal építettem, ezért se nem kapkodtam, se nem spóroltam a beépíteni kívánt alkatrészekkel, azok minőségével. A blokkfelújítás azon részét, amihez nem értek (hengerfej- és főtengely felújítás), minősített műhelyek végezték. A blokk eladásakor tájékoztattam a vevőt, hogy egy frissen összerakott blokkról van szó, és emiatt 3 üzemóra után, szelephézagot kell ellenőrizni, és adott esetben állítani. Ez egy versenymotor, aminek gyárilag meghatározott szervizperiódusai vannak, ahol adott üzemóránál, ellenőrzési, és alkatrész cserélési kötelezettsége van a használónak, ha eredményesen akarja használni a kötelező szervizperiódusig. Ezek fix, és elodázhatatlan költségek. Lehet kísérletezni, lehet kitolni ez az üzemóra határt, de az esetek többségében nem eredményes. Azt gondolom, hogy ezt a feltételrendszert mindenkinek el kell fogadnia, aki úgynevezett versenymotort használ, akár hobby, akár versenycélra. Ezért nem is értem a garanciára vonatkozó kirohanásokat. Én csak a saját munkámra tudok garanciát vállalni. Sem az egyéb műhelyek munkájára, vagy a beszerelt alkatrészekre nem tudok garanciát vállalni, hisz nem én gyártom őket. Ez egy versenymotor, és használt. Erre őrültség lett volna bárkinek is garanciát vállalni. Ez volt a szakmai része a levelemnek. Szeretnék az emberi oldalra is kitérni. Úgy gondolom, hogy a személyemet ért kritikát, nem a fórum nagyközönsége előtt kellett volna megvitatni, főként nem úgy, hogy az érintett fél, nem veszi fel a telefont, sms-ben, és egyéb külsős személyek közbenjárásával üzenget számomra. Ezzel a hozzáállással minden esélyét elveszti a közös megoldás keresésére.
Üdvözlettel,
Giraffe64
Sziasztok, a vasárnapi visontai motorozásról a tevírem töltött fel néhány képet a FOTÓK menü alatt a keresőbe VISONTA és a dátum alapján megtaláljátok!
Ezúton szeretném tisztázni az elmúlt néhány napban itt a fórumon személyemet ért rendkívül éles és alaptalan kritikákat! Jó néhányan vagytok ezen a csatornán, akik már régóta ismertek, és van, akivel jó személyes kapcsolatot tartok fenn. Mindezek ellenére nem értem, hogyan lehetséges az, hogy minden bizonyított alapot nélkülözve, még csak esélyt sem adva a magyarázatra, megtámadnak írásban. Néhány szó a történtekről: Tavalyi év folyamán megépítettem a már sokadik KTM blokkomat SAJÁT használatra. Nagyon sok munkaóra és odafigyelés után végre elkészültem vele és beépíteni készültem a szintén saját építésű quadomba. Sajnos az élet más forgatókönyvet szánt nekem, ezért sajnos az eladás mellet döntöttem. Mivel nem eladási céllal építettem, ezért se nem kapkodtam, se nem spóroltam a beépíteni kívánt alkatrészekkel, azok minőségével. A blokkfelújítás azon részét, amihez nem értek (hengerfej- és főtengely felújítás), minősített műhelyek végezték. A blokk eladásakor tájékoztattam a vevőt, hogy egy frissen összerakott blokkról van szó, és emiatt 3 üzemóra után, szelephézagot kell ellenőrizni, és adott esetben állítani. Ez egy versenymotor, aminek gyárilag meghatározott szervizperiódusai vannak, ahol adott üzemóránál, ellenőrzési, és alkatrész cserélési kötelezettsége van a használónak, ha eredményesen akarja használni a kötelező szervizperiódusig. Ezek fix, és elodázhatatlan költségek. Lehet kísérletezni, lehet kitolni ez az üzemóra határt, de az esetek többségében nem eredményes. Azt gondolom, hogy ezt a feltételrendszert mindenkinek el kell fogadnia, aki úgynevezett versenymotort használ, akár hobby, akár versenycélra. Ezért nem is értem a garanciára vonatkozó kirohanásokat. Én csak a saját munkámra tudok garanciát vállalni. Sem az egyéb műhelyek munkájára, vagy a beszerelt alkatrészekre nem tudok garanciát vállalni, hisz nem én gyártom őket. Ez egy versenymotor, és használt. Erre őrültség lett volna bárkinek is garanciát vállalni. Ez volt a szakmai része a levelemnek. Szeretnék az emberi oldalra is kitérni. Úgy gondolom, hogy a személyemet ért kritikát, nem a fórum nagyközönsége előtt kellett volna megvitatni, főként nem úgy, hogy az érintett fél, nem veszi fel a telefont, sms-ben, és egyéb külsős személyek közbenjárásával üzenget számomra. Ezzel a hozzáállással minden esélyét elveszti a közös megoldás keresésére.
Üdvözlettel,
Giraffe64