egyszerű,újra és újra rájövök,hogy az a tuti amit magadnak csinálsz. Számlát IS lehet szerezni jóáron,főleg ha az ismerettségi köröd éppúgy a ktm be mozog. Na mindegy át lettem baszva szerintem is.
Nem ismerem a megállapodásotokat a szerelővel, de ha vállalta a garanciát, akkor tartsa a hátát.-főleg ha ezzel csalogatott magához, mintegy extra lehetőség a többi javítóhoz képest.
Egy szakértő a maradék 3 szelepből hátha meg tudja állapítani, hogy a 20-25 órás kifizetett szelepeid, vagy régi sokórás szelepek-amivel esetleg be lettél csapva-annak minden jogos következményével.
Amúgy meg kihegyezett, üzemórás versenymotorra még a gyár sem vállal garanciát-teljesen érthetően, hiszen annak hibátlan működését órákban mérik.
ilyen nincs 20-25 üzenóránál a szöveg meg a beszólogatások helyett csinált volna rendes blokkot nem egy kókány szart ha nekem valakji ennyi pénzt kihúzna a zsebemből estére biztos kéztöréssel lenne a kórházba nem ám ilyen szöveg(háá de máá van benne 20 üzemóra)
Megdumálhatjuk majd,most egy kissé besokalltam. A henger is kuka hosszában elrepedt,a főtengely egy ponton megszorul,van tele a tököm az egésszel olyan szinten.....................
Hali!
Nem készült esetleg tegnap a ringen rólunk is kép? (2 sárga DRZ)...most voltunk először pályán és nagyon élveztük, megyünk legközelebb is, de akkor jobban rákészülünk...
sokkal több...
mivel azt olvasom hogy nem széria cucc!
Egy szakértő a maradék 3 szelepből hátha meg tudja állapítani, hogy a 20-25 órás kifizetett szelepeid, vagy régi sokórás szelepek-amivel esetleg be lettél csapva-annak minden jogos következményével.
Amúgy meg kihegyezett, üzemórás versenymotorra még a gyár sem vállal garanciát-teljesen érthetően, hiszen annak hibátlan működését órákban mérik.
Nem készült esetleg tegnap a ringen rólunk is kép? (2 sárga DRZ)...most voltunk először pályán és nagyon élveztük, megyünk legközelebb is, de akkor jobban rákészülünk...