azé 25 üó utánn nem igy kéne kinéznie biztos kicserélte a szelepeket mi? ha erre nincs gari akkor ...levágnám a kezét az illetöönek ilyen munkára aztán nekem jöhet a faszsággal ,mert a ti szinteteken minek dumával igaz nem az enyém a blokk de szét basz az ideg én is szopok a tőle vett fékkel 3 szori használat után elfosta magát és nem kapok bele karmantyúkat
Na mentem vele.
Én úgy gondoltam 3.ban gázra jön az eleje most vagy rossz fordulaton borbálom vagy 50-es lánckerék kell.
A Drz jött főféle!:-)
Nem tudok kuplunggal kerozni de lehet inkább ezt kellene megtanulni!
Én vettem egy 250 es SX et.
Hibátlanul ment. Soha semmi baja nem volt.
Ktm et is csak azok fikázzák akiknek soha nem volt ...
Én úgy gondoltam 3.ban gázra jön az eleje most vagy rossz fordulaton borbálom vagy 50-es lánckerék kell.
A Drz jött főféle!:-)
Nem tudok kuplunggal kerozni de lehet inkább ezt kellene megtanulni!
A motocrossban a kawasakik 200 órát elmennek úgy, hogy 100 óránál egy biztonsági dugattyúcsere történik.
Szerintem a VB-EB szint alatt örülni lehet egy ilyennek is.
A KTM-ek pl a crossban is törnek kívül-belül.
Kosárban végzi mindegyik, míg az 1980-as japánal rajthoz állnak amatőrbe.
De lehet én látom rosszul.
fecaleon@freemail.hu