Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Relax (&respect)! Nem kell megvédened a géped. Olvastam a történetét...

Ha egyszer az enyém is kileheli a lelkét, lehet h én sem generáloztatom, hanem motort cseréltetek benne.
Szerintem az 1000-es szerviz maradéka, mert utána ahogy lemostam, nem lett olyan többet.
Én amúgy nem kényeztetem agyon a motorom (Ő legyen értem, ne én érte) látták most is páran Kecsón a ringen és nem dzsuvás a blokk.

(most még )
Világos, nem tagadom, szép kis szív, bár tegyük hozzá, a fedelek szép bronzos bevonata már pár üzemóra után megy a levesbe a csimma súrlódásától, a tulipiros szelepfedelek az olajpára miatt odaragadt portól(nevezzük nevén:olajsár) lesznek patinásak,
illetve 20000 hiba, bontás nélkül megtett km után is így dicsérjétek, azt kívánom néktek!
csááá. az már kiderült hogy amit irtál teszten hogy olaj permetes a blokk alja az mitől volt?
Hát a kakamaki a blokkszépségversenyen (is) elbukna.
Tudod, minden tehénnek....
akkor csinálni kell
Itt, de mielőtt lázasan nekiállnál keresni, szólok, hogy kurvanagy szerencsém volt mindkettővel, mind az ár, mind a létezés tekintetében.
Egyszóval, nem találsz minden sarkon üres sxv vázat.
a vázat is meg a blokkot is itt vetted hungarisztánba?
Nameg stoppiezni is nehéz úgy, azmeg szintén egy olyan dolog, amit nem szívesen hagynék ki az életemből.
végülis így érthető, hogy miért nem ezt választottad. első kerék nélkül, nagyon sokat kellene holtponton menni vele. ez így 100%ig nem okés.
Méregettem annakidején az sv blokkot is, de több szempontból is alkalmatlan volt, egyrészt nem megfelelő az olajozása holtpont környékén, másrészt 50 cm hengerfejtől hengerfejig, ergo vagy az elsőkerék marad ki, vagy a hátsó teleszkóp.
már informáltam is!
küldtem ezzel kapcsolatosan neked egy mailt, az adatlapodon található címre.
apraszaki az sv650 es nem ment volna bele? az is olyan széles?, hogy vágni kell a vázat?
B-S alias
csmp299
ezért kell beleműteni a gixi sor 4 emet egy super vázba:D::D
Kicsit néz már szét az itteni aprón.
Valakinek van egy kerékgyártó műhelye!
És pont CRF 450 van neki!
Nem tudom nekem még a hangja is beteg nem hogy a látványa!
Bocs... Az is segítség lehet, hogy ki (hol) forgalmaz agyakat, ráfokat stb...
Köszi!
azé kérdeztem hgoy segitesz e mert ha én nekiállok flexelni a vázat, akkor talán fogpiszkálónak jó lesz ha el nem baszom:D
Nincs az az isten, hogy én mégegyszer belekezdjek!
De ha mégis belevágsz, feltétlenül told fel a jutúbra, ahogy flexeled a vázat, hadd kapjanak szívinfarktust a digók!
Már bánom, hogy én nem vettem fel.
vázastul mindenestül? papirozva minden szar? ha tényleg ennyi segitesz?:D
Ötkilóba megállt, a munkát nem számolva...
Sziasztok,
CRF450X -be keresek hátsó supermoto kereket. Ha valakinek van ötlete... Azzal is tudtok segíteni, ha valaki tudja, hogy milyen kereket (milyen méret, milyen agy stb...) lehet belefaragni hátra... Vannak nekem ktm sm kerekek (talán 5 vagy (5,5?) col széles a hátsó ráf), ami yamahába volt "annó" használva, de a hondába már nem bírom a hátsót befaragni, mert túl szélesnek bizonyul maga az agy is, és a ráf is... (az első kerék zsír...) Szóval szívesen fogadok mindenféle tanácsot, ajánlatot!
Szép nyarat mindenkinek!