Na ez sztm is DURVÁN túlzás...elárulnád nekem pl. hogy akkor az Én kis fos motorom( KTM 690 SMC (129 kg 70 LE) ) melyik kategóriába tartozik? Ha nem supermoto akkor mi? Ki ne találd hogy túra vagy fun bike Igaz, hogy nem egy SMR de annó ne felejtsd már el miből lettek ezek..És az első supermotot is milyen volt. Azóta nem hinném hoogy csak az a supermoto amin SMR, vagy SXV, vagy hasonló szép felirat van..Nemá
Igaz nem nekem szólt de elmondom én hogyan csináltam
Az előző motoromon a CRM en volt pár krikisz kraksz meg egyenes vonalak fehér matricából kivagdosva meg kalinka felirat meg ilyenek. Felspricoltam szappanos vízzel, rátettem a matricát azt lehetett így rajta tologatni, szépen beállítottam , majd hőlégfúvóval rámelegítettem és jó lett
Sziasztok!
Rá kell jönnöm,hogy ez a dekorálás sem könnyű kenyérkereset.Azt is mondhatnám,ha ezen múlna,éhen döglenék.
Tegnap elkezdtem valamit,ami eléggé siralmas lett.Legnagyobb kérdésem (Koph,többiek),hogy csak "simán" ragasztod,vagy mint az üvegre a fóliát,nedvesen?
Köszi
G.
...ha egri vagy akkor mentél Kerecsend felé biztos..az a 12 km sem fekszik már az smr-nek....jobban érzi magát Felsőtárkány felé Lilafürednek...Ebben biztos vagyok...
Nem a km-rel van nekem bajom.....hanem az egyenesekkel....SMR,SXV vagy a Berg is kanyarban működik..vagy rövid egyenesen.....de 50 km monoton zümmögés nem ezeknek való..arra ott van az lc4,drz,duke..bla,bla,bla....
Nem tudom milyen messze laksz Kakucstól.....de az igazi supermotoknak nem fekszik még 50 km országút sem.....szenved a motor.....visszafele meg már te is....Egy 110 kg-os Husaberget,Apriliat nem hasonlítanék egy kétszemély turázására is alkalmas 170 kg-os motorhoz....Sőt,én ezeket a nehezebb példányokat nem is a supermotok közé sorolom....
...ha majdnemm versenymotort veszel rá fogsz jönni ,hogy nem akar egyenesen menni három kilométert sem....Nem arra tervezték......Városban szlalomozáshoz,trükköhöz,szerpentinre,kisebb pályákra való....semmi másra....Egy ilyen motor rosszul van mikor a citadellásokkal kell pötyögnie negyvennel...
....csak akkor működnek tartósan ha full gázon tolod neki mindig és kanyar előtt sem használod sokat a motorféket....
...Országutazásra találták ki a dagi ktm-eket és drz-t pl.....de mégegyszer mondom...azokat én nem tartom supermotoknak....
Az előző motoromon a CRM en volt pár krikisz kraksz meg egyenes vonalak fehér matricából kivagdosva meg kalinka felirat meg ilyenek. Felspricoltam szappanos vízzel, rátettem a matricát azt lehetett így rajta tologatni, szépen beállítottam , majd hőlégfúvóval rámelegítettem és jó lett
Rá kell jönnöm,hogy ez a dekorálás sem könnyű kenyérkereset.Azt is mondhatnám,ha ezen múlna,éhen döglenék.
Tegnap elkezdtem valamit,ami eléggé siralmas lett.Legnagyobb kérdésem (Koph,többiek),hogy csak "simán" ragasztod,vagy mint az üvegre a fóliát,nedvesen?
Köszi
G.
...ha majdnemm versenymotort veszel rá fogsz jönni ,hogy nem akar egyenesen menni három kilométert sem....Nem arra tervezték......Városban szlalomozáshoz,trükköhöz,szerpentinre,kisebb pályákra való....semmi másra....Egy ilyen motor rosszul van mikor a citadellásokkal kell pötyögnie negyvennel...
....csak akkor működnek tartósan ha full gázon tolod neki mindig és kanyar előtt sem használod sokat a motorféket....
...Országutazásra találták ki a dagi ktm-eket és drz-t pl.....de mégegyszer mondom...azokat én nem tartom supermotoknak....