Konkrétan arra gondolok, hogy a hátsó gumiba beleér/beleért (szerencsére az elsőbe nem ) a lánc, mert túl széles a gumim. Az oldalából már leradírozott kb 3-4-5 milit. Ezt milyen praktikával vagy célszerszámmal vagy akármivel kikerülni? Mert lassan vennem kell új gummát hátra, és nem akarom, hogy annak is lerágja az oldalát.
A dugó szerintük hibátlan volt. A henger vmiért behordósodott, szerintük fordítva tették bele vmelyik gyűrűt. A használt dugó kapott uj gyűrűket, és ahoz lett a persely. Tökéletes lett a motor, erős és füstmentes. (hozzáteszem egy egy robogo volt, nem nagymotor.)
Szia. Van pesten egy jo kis műhely ahol csinálnak perselyt, akár használt dugóhoz is. Nekem már 2-t is csináltak (rmx 250 2t, vxr 200 4t) És nagyon pöpec lett mind a 2 moci blokkja! Ha érdekel adok telefonszámot!
Tapasztalat sajnos nincs nekem,de hogy egy jó darabig álmaim motorja volt az biztos.Míg ki nem jött az 525 Évente 4-5 alkalommal lebaszom magam miért nem 520-at vettem anno
És az olyan apróságokat nem említem,hogy indulás előtt a futóról kormányra landolt a gép,meg hazafelé is felborult a futón.Remekeltem a mai napon.Tehát ha valakinek van felesleges 2 bowdenes gázszektora,megvenném,mivel az enyém megmurtyant
Mit lehet az ellen tenni, hogy a lánc ne érjen bele a gummába? Láttam már verseny láncvezetőt, de nemtom hogy gyakorlatban, hogy is működne ez
A másikat már régebben is láttam! Menni kell megnézni őket mese nincs!
Jó árban vannak!
Bizony ám... meg még1et.. itt:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_520_exc-3
553878
Szerinted?
egyik rencámos...
Ezt nézted ki, ugye?
KTM 520 exc-ről van valakinek tapasztalata?