Igen lehet , hogy a triálban jobb a sherco ezzel nincs is gond de sM-ben meg más a jobb nem?! Gas-gas-ból is van triál és jók is de pl a supermotojuk nem egy nagy eresztés SŐT..sztm elég gyenge...
Majd lehet eccer felzárkóznak és télleg super lesz a motojuk, persze van akinek így is tökéletes ( az vegye is meg ). Csak azt mondom úgy ahogy anno az sxv-is sok gyerek hibával küzdött, még a sherco se forrt ki nagyon..Persze izlések és pofonok kérdése is.
A kilókra nem adunk!
,mert a bergnél nem számit
,mert most hogy már meggyógyultam és visszatértem a civil életbe úgy szöktem 100 fölé hogy észre se vettem! Pedig csak újra kosarazok meg dolgozok!
Persze igazad van, de mikor fog az sxv-ben vagy a sherco-ban elrepedni a váz ha utcán szálguldozol vele? A kerekeket pedig a kínai gyártmányok kivételével majd mindegyikbe excel-től vagy a behr-től rendelik.S gondolom a Shercora céloztok de tévedés ne essék spanyol-francia konszern s triálban meg lehet nézni miket érnek el a többivel szemben.Attól, hogy supermotot csak 2006-tól gyárt még nem jelenti azt, hogy kis cég lenne.S pl ők már 2006-tól injektorosat gyártanak amit a honda csak tavaly kezdett el!Mellékesen jegyzem meg, hogy nekem japán motorom van!Tehát nem azért írom, hogy a japánokat fikázzam.
Az a meglátásod, "hogy hogyan van használva" szinte mindenre igaz!
Nem nagy okosság! De igazad van! Ezt mi is tudjuk!
Viszont amit koph mond még igazabb!
Viszont az adatlapod szívesen látnánk meg a haverjaiddal (1 hengeresek) ahogy ültök a fa alatt!
Szerintem nem vagy nem elsősorban a kopóalkatrészekről van szó...hanem mondjuk amikor leég egy generátor, tönkremegy egy elektronika, elreped a váz, törnek a küllők...pedig azok nem üzemórás alkatrészek...és sajnos ahogy észrevettem, főképp ezeken a területeken vannak hátrányban a kisebb cégek a japán óriásokkal szemben...
Az tény, hogy sokat számít mit és hogyan használunk. Az lehet japán , kínai vagy osztrák.... mindegy.De vannak azért minőségbeli és tartósságbeli különbségek.....SŐT nem is kevés
Sziasztok!
Olvasgattam a hozzászólásokat s nem értem miért kell ócsárolni motorokat(olyat meg főleg amiről nincs tapasztalatotok).Az összes supermoto ugyan arra az elvre épül s mindegyik üzemórás!mivel versenyre szánták őket!Ha utcán használjátok akkor ez lényegtelen.10, 20 vagy 30 üóra?annyira számít?Azt az 1 l olajat olyan nagy dolog lecserélni?Ha 20 óránként egyszer cserélsz akkor ugyan ott vagy mint én a CBR-el 6 ezrenként a 4 literrel. Az, hogy melyik a jobb az is csak egy versenyzőnek számít, az utcára mind jó, csak a bátorságon meg a tudáson múlik minden.S egyszer mindegyik tönkre megy, hogy mikor az meg megint csak azon múlik, hogy használod!Pl. haver sxv-jében8700km van, másiknak a Shercoban 14000 és ők csak az olajat cserélgetik. A harmadik meg másodszor újítja fel az EXC-t de ő üti -vágja!Tehát csak az számít melyik motor tetszik neked ha venni akarsz, s hogy az jó állapotban legyen!
Bocs hogy ilyen hosszúra sikeredett.
Majd lehet eccer felzárkóznak és télleg super lesz a motojuk, persze van akinek így is tökéletes ( az vegye is meg ). Csak azt mondom úgy ahogy anno az sxv-is sok gyerek hibával küzdött, még a sherco se forrt ki nagyon..Persze izlések és pofonok kérdése is.