Hát wazze kicsit utána lestem a dolognak... elég magas az üzemeltetési költsége, ha zúzod neki a pályán meg terepen. Azt írják gyengék az utolsó fokozatok 3,4,5 hidegindítási problémák. De ami a legszörnyűbb kicsit lusta lettem. A terepen rézsün rárugdosni mikor leböffen elég nehézkes tudod... ezért jobb talán a drz ami gyengébb, nehezebb, de azért el lehet vele csapatni bárhol.
A crf-m nagyon ütős volt de giga magas volt a költség rajta ha mindent tutira betartasz, olajcsere stb...
bazz akkor valamit nekem is komolyítani kell a gépen. majd csörrenjünk már öszze telefonon, hogy mikor és melyik versenyre menjünk. áhhh már meg is van, mi lesz a csodafegyver a géped ellen. a cimborám most szerzett be egy 2006os KTM 540SXS-t és supermotósította. majd jól kibérelem minden futamra
Simán !
Tervezem, hogy indulok néhány versenyen. Lassan elkészül a kecó, lesz egy kicsit több időm.
Megjött a stroker cucc meg a nagyhenger, már csak be kell szerelni. (B.gyarmat óta nem röfögött a gép...)
sztem megyek is kiásni a házat a havból
Hát wazze kicsit utána lestem a dolognak... elég magas az üzemeltetési költsége, ha zúzod neki a pályán meg terepen. Azt írják gyengék az utolsó fokozatok 3,4,5 hidegindítási problémák. De ami a legszörnyűbb kicsit lusta lettem. A terepen rézsün rárugdosni mikor leböffen elég nehézkes tudod... ezért jobb talán a drz ami gyengébb, nehezebb, de azért el lehet vele csapatni bárhol.
A crf-m nagyon ütős volt de giga magas volt a költség rajta ha mindent tutira betartasz, olajcsere stb...
Mondjuk ez engem nem gátol meg hogy gátlástalanul motorozzak
Valaki hócsatázni?
Szóval ott tartottam kellene egy DRZ. E-s verzió ha lehet...
megadsz egy email cimet? kérdezhetek egy-két dolgot?
kosatt01@freemail.hu
Tervezem, hogy indulok néhány versenyen. Lassan elkészül a kecó, lesz egy kicsit több időm.
Megjött a stroker cucc meg a nagyhenger, már csak be kell szerelni. (B.gyarmat óta nem röfögött a gép...)