Ezzel próbálkoztam már néhányszor Bükkszentkeresztnél, de utoljára olyan cuccot adtak rám, h állitólag szar volt a kötés, aszt olyat estem, h még az egyik léc is kettétört
Azóta ha simán csak le akarom zúzni magam, elmegyek motorozni v siklóernyőzni.
Slick gumival nincs gond. Annak más a profilja és nem ér bele a lánc. Csak slickel utcán nehéz úgy mászkálni, hogy ne hűljön le. Mondjuk üzemi hőmérsékleten tudnám tartani a gumikat, de ahhoz más tempót kék diktálni
Én se viselném el ha a lánc a felnit rágná de attól még messze áll a lánc.
Most Bridgestone 160/60as gumim van. Ebből is lenyalt egy kicsit. Ezelőtt Dunlop D208 volt rajta 160/60 és kb olyan volt mint egy 180as Azt egy pöpit jobban megrágta.
Igazán nincs mit. Ezen is látni, h amig nem volt rajta ez a baszás, a 165ös gumiba kissé belecsapkodott. Másrészről a tapasztalatom alapján szte 2 gumigyártó azonos méretü gumijainak sem egyforma a profilja, ezért majdnem lehetetlen erre a bajságra biztos tippet adni. Am engem nemigen zavar, amíg nem a ráfot csapkodja a lánc.
Azóta ha simán csak le akarom zúzni magam, elmegyek motorozni v siklóernyőzni.
Mit lehet itt már tudni?
Vhol olvastam h beszakadtál a tóba. Volt a jég alatt vmi érdekes?
Én se viselném el ha a lánc a felnit rágná de attól még messze áll a lánc.
Vagy
tegyél rá guárgumit!
De nekem nem bele csapkod a lánc a gumiba, hanem konkrétan beleér ha új gumit rakok fel. Nem nagyon, de ezt se kéne.