Az enyém egyszerűen meg lett hüvelyezve, mert hallottam, hogy az utángyártott hengerszetteknél előfordulhat öntéshiba, és így olcsóbb is volt. Más nincs rajta, nemsokára át lesz fúvókázva a karbi (fő- meg alapjárati fúvóka). Egy sima Yoshimura offroad dob+összekötő gondoskodik a dübörgésről Kíváncsi vagyok a tapasztalatokra tavasszal
Ha nem lennének ezek az "okos" döntések, mindenki drz-vel járna! Csak ugye nem elég a 38 LE, sok a 135 kg, sok van belőle, ezért veszünk 1 olyan gépet, ami 50 LE+, csak 120 kg, viszont 7L-t eszik 5 helyett, 1500km-es olajcsere 5000km helyett (és talán hamarabb kopnak az alkatrészek is)... és nem utolsó sorban kb 50%-al drágább is! Ezek mennek meg a bárányfelhők!
Nekem az smcvel egy nyugis hetemen amikor nem rohantam sehova es elveztem h a meleg nyari menetszel simogat akkor produkaltam 4,9 l ert. Rekordom kozuton 7, valamennyi. Palyan ... eleg gyorsan kifogyott. Ha jol emlekszem 60 v 70 km et mutatott a szamlalo amikor visitott h tankolni kene es meg nem erem utol Jocot :D
bar ha iden is annyiszor jutok ki mint tavaly nem is fogom:P
Hát az XR gyári kezelési könyve 1000 km-ként írja elő az olajcserét...féke, futóműve még terepre is kevés, nemhogy aszfaltra...annak ellenére hogy aluvázas meg nincs se önindítója se akksija, egyáltalán nem könnyű motor (140 kg körül)...a 61 LE-ről meg ne is beszéljünk, mert az gyári állapotában jó ha van 50...nem véletlen hogy nincs is túl sok belőle...ja, alkatrész-árak terén ugye a Honda a legdrágább...
Szóval szerintem egyértelműen XT...nem egy pályagép, de "mindenes" motornak sztem teljesen jó.
Mire kellene? A yamaha inkább lenne jó túrázáshoz (100km+) mivel nagyobb a tankja kb 15l, kényelmesebb is, de nehezebb is és sajnos gyengébb is. Az XR 130kg körül van ami nagyon kevés (XT 180kg), szóval városba szerintem jobban lehet pörögni vele, a tankja is valahol 10l alatt lehet,de nem hiszem hogy ezen szívesen ülnél 2-3 órát. Nálam az XR nyerne. A súlya miatt, mivel én városban használnám legtöbbet. Erősebb is, bár többet is eszik, kényelmetlenebb is és szerintem még szervízigényesebb is.
Ui: végigolvasva utólag, ez így elég okos döntésnek tűnik ám!
Két össze nem hasonlítható motorról kérném a véleményeteket.. Az egyik az xr650R a másik meg a YamahaXt660X az xr-is supermoto szettel lenne. Tudom, hgy az xr jóval erősebb
Xr-61Le
XT-48Le
De még is nem tudom eldönteni melyiket vegyem meg.. Nekem az is számít hgy a kötelező szervizen kívül ne legyen vele gond..Hát a fogyasztás se egy utolsó dolog... Nyilván azt mondjátok akkor hgy Xt mert kevesebbet eszik stb... De összességében ti melyiket választanátok, ha válaszotokat indokoljátok azt megköszönném...
Hát ilyen: