Mint például a "milyen supermotot vegyek, ha olyan erős kell, hogy 4.-ben feljöjjön egykerékre, de közben olyan könnyű is legyen, hogy vállon föl tudjam vinni a 2. emeleti panellakásomba és persze ne legyen üzemórás, mert garázsom az nincs és szerszámaim sincsenek, olajcseréhez nem értek, meg amúgy is..." szintű kérdések?
Ez nem lenézés, csak igen megkérdőjelezhető az a 38-40 LE, amit te állítottál és erre hívtuk el a figyelmed! Az pedig csak 1 poén volt, ha gondolod szívd mellre.
Jó, oké, annyinak hazudják. De ezt ha egy ember mondja, akkor is elhiszem. Vagy nem. De ha nem, akkor akkor sem, ha az egész fórumbanda a torkomnak ugrik.
mert lehet, hogy amikor segíteni kell, nem ül éppen 5 ember a gép előtt. ráadásul néha kérnek itt olyan "segítséget", hogy inkább hozzá sem szól az ember.
Aki ismer, az tudja, hogy a déerzével kapcsolatban nagyon elfogult vagyok, álommotor volt hosszú ideig (szerencsére már nem az ). Ezért bátorkodtam kijavítani GD-t, 35-ről 40-re, hisz az én legjobb tudomásom szerint annyi. Bár igaz sosem mértem le, csak netes, meg hallomásos forrásokból táplálkozom. Ő sem, és én sem írtam, hogy hol annyi (tengelyen v keréken), amennyi. Nekem most lett megcsinálva 440-esre, és a szervízben kb 44 lóerőre saccolták a jelenlegi teljesítményt. Forgalmiban is 29 kW van, az 1.3-al szorozva 37,5 felfelé kereítve 38, ami azért közelebb áll a negyvenhez, mint a 35-höz De nem szeretnék senkivel vitatkozni ilyenkor, tévedni emberi dolog. Csak azt sajnálom, hogy ha segíteni kell (nem konkrétan nekem), akkor egyszer sem ugrik 5 ember a billentyűzethez hogy válaszoljon. Tudom, fiatal és botor vagyok még, és nem olyan penge a motorom, ez van. Félek, mikor reggel vagy vmikor géphez ülök, 20 új ímélem lesz a többiektől, akik most alszanak