Bocs, hogy beleugatok, de ha belegondolsz magad is rájöhetsz, hogy simán jó lehet ugyanaz a hajtókar. Ugyanis a lökethosszhoz a hajtókar hosszának nincs sok köze. A lökethossz a fötenely és a csapolás tengelye közti távolságának kétszerese lesz, függetlenül a hajtókar hosszától...
Nem akarok belepofázni, megnéztem az adatlapom és láttam,h nekem szürke blokkos volt. 1 évig használtam, 6000 km-t mentem vele (természetesen beinditott motorral) és nekem semmi bajom nem volt vele. Lehet hogy ez egy fekete blokkos volt, csak átfújva ?
üdv!a lényeg a lényeg h akkor az én lc4em kell megvenni! szürke blokkos de nem engedi az olajat a hengertalp, meg nincs kettétörve a hengerfej!és még jol is néz ki full extrás még riaszto is van benne!és 820ért odaadom ami a piacon a legolcsobb ár!nah mi kell még?!
Az azért erős túlzás hogy értek hozzá (eredeti szakmám kurvára messze van a belsőégésű motorok technikájától)...inkább csak minden fölösleges faszság megragad a fejemben amit olvasok, látok, hallok...
ide falura nehezen jön le az infó ezt is a nők lapjában olvastam
(ez csak poén)
Nem tom kié de szét van pályázva!
nem 640 ahnem 660 gondolom szarrákönnyítve
meg mindjárt meg is mondja valaki hogy ez kié is volt..
Amit árul 660 azt nézegettem nagyon!
duka620=L. Petya, ja