ha olyan mértékű csavaró erő hat a lábszáradra, nincs az a térdgép, ami azt megtartja. a térdficamnál, talán van jelentősége, de annak idején, amikor elég erősen bele sulykolták a fejünkbe az anatómiát, elég erősen kiveséztük ezt a problémát a dokival.ugyanis elég sok keresztszallag szakadásos csoporttársam volt.ne értsd félre, nem azt mondom, hogy nem ér semmit, de csodát senki ne várjon tőle.
Köszi, megnyugtattál. Végre valaki, aki nem a levegőbe beszél az RMX-et illetően. Eddig csak olyan véleményeket hallottam akik a motorkiállitáson ráültek . Bár az engem is meglepett, h ott nekem is azt mondták, h ugyanaz, mint az RMZ 1:1-ben, és mint irtam előbb Hollósnál jött elő,h állitólag nem teljesiti az Euros körny.véd. normákat. Én ennyit tudok.
Ezt a baromságot, mi köze az RMZ-nek a drzhez? Eröben hasonló :)
de amugy, én az rmx-et kiprobáltam olaszban, semmi más mint egy lámpásitott RMZ más mappinggel és hütőventilátorral. Kosat, véleményem szerint az aprilia jobb választás.
jelenlegi helyzet a piacon forgalombahelyezhetö verseny supermotok (125 kilo alatt és 50 paci felett):
Sziasztok!
Eladó egy ktm információs kijelző bármilyen motorra. Tud km/óra, üzemidő, stopper , idő-dátum. Ára 25 ezer forint. Ugyanitt keihin fcr 41-es kitünő állapotban 70 ezer forintért. Térdvédő lehet nem véd csavarodás ellen, de ha levered a térdkalácsod a betonra vagy enduronál beütöd egy fába akkor a legszarabb is jobban védi a térded mint a márkásra várni.
Tel 06 20 987 88 09
Ott a DRZ beszámitásával volt a gond. Azt mondták ne foglalkozzak az eladásával, mert ahogy kinéz és amilyen jó állapotban van, könnyen el tudják adni. Bevittem egyszer...megnézték...beszéltünk árat...megegyeztünk. Utána be kellett vinnem még egyszer-a szar idő miatt utánfutón-mert hogy a társának is meg kell néznie a motort...ez is megtörtént....megegyeztünk. Utána hivnak,h vigyem be harmadjára is, mert a főnök még nem látta. Ekkor veszitettem el a türelmem, mert akkor kikkel egyeztem meg előtte két alkalommal?
Hehe ez jó hasonlat.
Rokonnak s60-a van és nagy lábbal vezet.Egyszer a tükörben este látja hogy valami körlámpás vacak emberkedik.Gondolta magában mit akar ez a szar Trabant. Aztán mikor még 160 nál sem akart lemaradni,sőt ráelőzött,de nem gyengén,akkor ő is rájött,hogy nem minden kereklámpás Trabant
védő és védő között, nagyon sok különbség van, még ha azt nem si látja az ember elsőre. természetesen le lehet egyszerűsíteni a dolgot, hogy mind2 térdvédő, az egyik 10pénz a másik 25pénz. ez így van, de hagy hozzam itt fel kedvenc példámat, amivel talán kicsit tudom szemléltetni a dolgot: " a trabant 601 és a porsche 911 is autó, benzinnel megy, 4 kereke van, és körlámpás....nem értem az árban azt a cirka 30-40milla különbséget!"
gyorsba hozzá is szólnék ezekhez a védős dolgokhoz. erről a védőről sajna nincsennek információim. az aki olyat szeretne, ami véd csavarodás ellen, az fúrassa keresztbe a lábszár csontját és a combcsontját, mert olyan, ami teljességgel véd a csavarodás ellen, olyan nem létezik. a protektor nadrágokból már láttam sokfélét, számomra a dainese az, ami olyat gyárt, ami kényelmes és védelmi szempontból is jól muzsikál. a protektor ingekkel szintén így vagyok. abban is a dainese az ami teljességgel megfelelőt gyárt. jómagam fox-ot használok,, de nem merném senkinek teljességgel ajánlani. Slash- kollégának hoztam 661-t, arra azt kell mondanom, hogy ár/érték arányban, hihetetlen jó védő. mindenkinek ajánlom, hogy felejtse el ezeket a dechatlonos vackokat, az az igazán drága, GDnek igaza van, 7pénzért NAGYON drága.
Megkérdezhetem mi volt a bibi? Én is néztem ott motort. 1 SM 690et akartak rám beszélni fél éveset, kb 1000km-el, fél év garral. Deh nekem a az endúró jobban tetszett(vagyis az SM nem tetszett ) SM gummával (SMC), persze az nem volt nekik jóárasítva.
Az egységár HUF/db jó volt....és szeretném kipróbálni + megismerni.....KTM SMC 690-et szerettem volna, csak Nyházán az Orosi úton átbsztak, és az ilyet nem szeretem
de amugy, én az rmx-et kiprobáltam olaszban, semmi más mint egy lámpásitott RMZ más mappinggel és hütőventilátorral. Kosat, véleményem szerint az aprilia jobb választás.
jelenlegi helyzet a piacon forgalombahelyezhetö verseny supermotok (125 kilo alatt és 50 paci felett):
Aprilia 450/550
Husaberg 570
Husqvarna 450/510
Eladó egy ktm információs kijelző bármilyen motorra. Tud km/óra, üzemidő, stopper , idő-dátum. Ára 25 ezer forint. Ugyanitt keihin fcr 41-es kitünő állapotban 70 ezer forintért. Térdvédő lehet nem véd csavarodás ellen, de ha levered a térdkalácsod a betonra vagy enduronál beütöd egy fába akkor a legszarabb is jobban védi a térded mint a márkásra várni.
Tel 06 20 987 88 09
Rokonnak s60-a van és nagy lábbal vezet.Egyszer a tükörben este látja hogy valami körlámpás vacak emberkedik.Gondolta magában mit akar ez a szar Trabant. Aztán mikor még 160 nál sem akart lemaradni,sőt ráelőzött,de nem gyengén,akkor ő is rájött,hogy nem minden kereklámpás Trabant
Egész jó áron szereztem őket, asszem 25 ezer volt a kettő, úgy hogy 15 a térdvédő, 10 a gatya. (új volt mindkettő)
De forrást nem tudok megjelölni, kéz alatt ment a dolog, ilyen egy darabos 'ákció' volt.