Én is gondolkoztam rajta, itt is 9 fok körül volt, csak minden csupa viz és sár, nem akartam összecsapatni, utána meg mosni....Még had érjen egy kicsit a lakkozás
Á nem! Én nem tudok kerekezni!
De így is fosatós volt mert a vizes úton kétszer is kiment a fara a kis gázra és mivel nem akarok dr bácsit látni egy ideig nem forszíroztam a dolgot!
Csak a élveztem hogy rotyog a kipuf, sussan alattam az út, élvezetm a motorozást!
Nagyon jó volt!
Mivel nem bírtam tovább és az élet is úgy hozta átvittem a berget egyik barátomhoz tárolásra. Természetesen egy kis gurulással egybekötve!
Fasza idő volt nálunk 9 fok! Kurva jó volt rotyogni egyet! Ez az ajándékom magamnak!
nekünk is kb ezt a technikát mondták hogy össze kell nyomni a hátsó telót addig hogy a kihajtás tengelye síkban legyen a hátsókerék tengellyel és akkor legyen 20mm lógása a láncnak a lengőkar felé
kb
Mi úgy lőttük be a láncfeszességet, hogy ketten lenyomtuk a hátulját ,ameddig csak bírtuk, és a 3. belőtte úgy,hogy összeülve legyen pont feszes. szerintem így nagyon tuti. ki is derült, hogy előtte túl feszesen használtam,mert egyből éreztem,hogy sokkal jobban dolgozik a motor hátulja kanyarokban,és kigyorsításoknál is. hozzáteszem,hogy azóta,egy picit bele is ver a hátsógumiba,ami előtte sose fordult elő.tehát most lazábban használom,mint a gyári beállítás. remélem segít ez valamit.
üdv. :)
Szerintem meg, ha 17-es kerék van fent, akkor ugyanazon hátsókerék állásnál hosszabb láncra van szükség, mint ha 16-os kerék lenne fent...egyébként meg próbálgasd. A motoros súlya is számít, hisz ha ráülsz, és berugózik a hátsó futómű, akkor kell ideálisnak lenni a láncfeszességnek...
Ááá, apát kitúrta az ágyból a sisak.