45 üó. van a gépbe és egyelőre semmi baja a gépnek. Olajcsere 10 üó. -ként, de 8 deci olaj kell a motorba.
Erős a gép az tény, de kezelhető is, főleg a gyári áttétellel. Van ebből C meg E változat, az E-s készült utcára lámpával stb.. A C-st kimondottan pályára gyártották, se lámpa se műszerfal.
már látom...nem az érdekel ami neked van,hanem ami az asszonyodnak
most az a 10 üzemóra..... drzben is 1000 km fölött vmivle cserélem az olajat...! árban nem is oylan vészes basszus
van rajta vmi műszerfal meg tompított reflektor vagy hogy van? felszereltségben drz E ? (éncsak ehhez tudok hasonlítani)
hi
akkor sorban:
kibaszott erős
forgalomba helyezhető
szervízigény mint minden bergen 10 üó-ként olajcsere stb, (milliószor le van irva a berg topicba)
az ára a 2009-es gyártású 2008-as modellnek 1.650.000 + forgalmi, ha van még egyáltalán
valakinek láttam hogy ilyen motorja van itt FS 650 C .... (lehet hogy csaj volt ) de már nem emlékszem hogy kinek! (mostanában ritkán nézek ide be)
nem találtam iylen motort használtan,de nagyon tetszik nekem! érdeken róla pár dolog....
pl:erő,forgalomba helyezhető e,szervízigény... és legfőképpen az ÁRA ez a nem mind1 főleg erre lennék kiváncsi
valakinek a válaszát köszönöm
nincs sok minden ahogy értesültem én csak olajat cserélek 5 óóóránként szelep meg ilyesmi ....majd ha nem indul de Nyilas Lacika 2 éve vágja versenyeken még nem turkált bele
Hali!
Zsíroskenyér az RMZ-d! Én is 450-eset szeretnék a DRZ után (persze ha fenn tudom majd tartani és lesz utánfutóm meg kocsim). Meg tudnád mondani, mi a szervizigénye a gépednek? Olajcsere, illetve a motorban a kopó alkatrészek cseréje? Gondolom az olaj üzemóra, a többi évente Köcce előre is a választ!
45 üó. van a gépbe és egyelőre semmi baja a gépnek. Olajcsere 10 üó. -ként, de 8 deci olaj kell a motorba.
Erős a gép az tény, de kezelhető is, főleg a gyári áttétellel. Van ebből C meg E változat, az E-s készült utcára lámpával stb.. A C-st kimondottan pályára gyártották, se lámpa se műszerfal.
Foxy