csáó
tomi mondta hogy te tudsz használt első fékcsövet....
nekem kelene a drz-re..
ha tudsz valamit akkor írj már egy pár sort nekem..THX
meg egy kis áracskár is
Én 41 helyett tettem 44-est DRZ-re,végsebesség nem igazán változott (ha csak több nem lett ) viszont tol tisztességesen. Túrázni mondjuk elég vele,90-nél is pörög szegíny...
üdv mkinek!1 gyors kérdésem lenne hozzátok...hátso lánckerék csere elött állok.most 42 fogas van fennt,milyen lenne ha 45-re cserélném ki?tom h lassulna végseb.re,de mennyivel?42 fogassal egész türhetöen megy... am,egy 640 lc4 sm-röl van szo!elöre is köszi!
Teljes mértékben igazad van, mind a rutin szükségessége, mind a hangulat terén. Annyit fűznék hozzá, hogy azért az ilyen versenyeken mindig, mindenki fokozottan óvatos, ha lehet, még jobban vigyáz a másikra, hiszen a terep "büntet" minden hibát. Talán ebben is rejlik egy ilyen karikázásnak a szépsége, mivel nincsenek annyira váll-váll elleni csaták talán, egy picit mindenki "udvariasabb" a másikkal. E miatt is jobb a hangulat a depóban, habár rossz példák mindig akadnak. A szép emlékű Husaberg-kupa is egy idényben (2007) velünk együtt került lebonyolításra, egynémelyik Bergesnek néha elgurult a gyógyszere , volt is belőle probléma . De ez a múlt, hál'Istennek Veletek már motoroztam együtt párszor, fasza kis társaság , soha semmi baj nem volt , sőt! Legutóbb júli. 05-én Kukucskáltunk együtt, szép kis bandázás alakult ki, az biztos !
ez így igaz, ahogy mondod. én is éppen ezért kicsit tartok a dologtól, de majd a helyszínen, remélem meg tudom oldani a dolgot. a versenykiírásban is benne van, hogy: Külön felhívjuk a résztvevők figyelmét, hogy ez egy városi pálya, annak minden hátrányával. A bukóterek hiánya, a nézők és egyes műtárgyak, fák közelsége, valamint az útburkolat hibái fokozottabb elővigyázatosságot igényelnek.
a nézőszámban is teljességgel igazad van! illetve a hangulattal kapcsolatosan is.
VEGA! Nem csak neked szól, csak a te leveledre válaszolok. Nem ajánlom olyan emberkéknek ezt a versenyt, akinek nincs magabiztos pályázós rutinja, illetve nincs kimondott verseny rutinja! Egy ilyen háztömb körüli verseny mindig sokkal nagyobb erőpróba, mint egy épített pályás verseny. Itt nem nagyon lehet hibázni, mert általában nem nagyon van bukótér, és egyéb tereptárgyak is nehezítik a motorozást...Egyébiránt ezeknek a versenyeknek van a legjobb hangulata, mert általában itt sokkal nagyobb a nézőszám...
tavaly 10.000Ft volt. nevezéssel együtt, ha jól emlékszem. nem lesznek külön csoportok az előzetes tervek szerint, bár szerintem, ha olyan sokan leszünk, akkor kétség kívül, ki kellene alakítani több csoportot.
Lehet hogy kicsit alacsonyabb volt a nyomas mint kellett volna..milyen keverek ez ?Super puha,puha ,vagy kozepes.?Hasznaltal melegitot..vagy nem.?.Amior lejossz jo viszatenni a melegitore mindjart..mert nem szabad lehuljon ugyanis az egyszeri felmelegedes es lehules az egy korforgasnak-/heatcycle/-felel meg.Ilyenkor ha nagyon meleg van jobb a kozepes keverek ..s palyar a ha nincs foldes-cross szakasz magasabb nyomas kell mint supermotora!..Eyebkent egyenletesen kopott korbe a kepbol legalabb is ez latszik..szo nincs valami rendellenessegrol.
napi licence-el bárki nevezhet. a további fejleményekről, folyamatosan tájékoztatlak benneteket, mivel még jöhet akár valami galiba is. jelen pillanatban is van egy leküzdésre váró akadály, de remélhetőleg a jövőhéten ez is elhárul.
Én jägert tolok.
igyatok a kislányom egészségére! én is azt teszem!
csak egybefoglaltam sok sok írást
Majd ha fölkerül hátra a 45ös lánckerék írhatnál pár sort,hogy milyen lett...
Amúgy elöl Neked a gyári 17es van,vagy 16os?
tomi mondta hogy te tudsz használt első fékcsövet....
nekem kelene a drz-re..
ha tudsz valamit akkor írj már egy pár sort nekem..THX
meg egy kis áracskár is
A lényeg az, hogy mindent úgy csináltam mint eddig, mégis ilyen lett a gumi.
a nézőszámban is teljességgel igazad van! illetve a hangulattal kapcsolatosan is.