ÖÖö 300m, ez így nem mond semmit, mivel nem mindegy, hogy valaki lépésben, 1-2 perc alatt teszi meg a távot egykeréken vagy speed géppel 200 felett pár másodperc alatt.
Még most nem akarom eldobni XD Majd ha lenn pénzem másikra akkor veszek. Ezt meg ha el tom adni ocsó pénzé valakinek akkor hadd vigye. Csak most jelenleg azon vagyok hogy egy kicsit fehéríteni akarom a moccot. .
Apropó szemüveg? Egy ilyen lencse mint amiről akrapovicman beszél kb milyen árban lenne? és ez bármiylen szemüvegbe bele lehet tenni? Nekem HZ szemüvegem van nem tudom hogy le lehetne-e cserélni mert ez a natur ez nem jó nappal..
Hali!
Nem tudom mennyit és milyen szinten egykerekezel, de a többszáz méteres holtpont közeli egykerekezések idővel elviszik a hajtókar alsó szemet, mivel az olajszivattyú levegőt szív.
Nem akarok vészmadár lenni, de ha Szentendréről hajtókaros motorral hazamentél (ha ez több 10km hosszú út volt) akkor megvan az esélye, hogy a dugód és a hengeren a nicasil bevonatod is tönkrement. Ne legyen így, csakis azért írom le, hogy számíthass rá ha mégis ill. ne megint az legyen már, hogy milyen szar a KTM "már a 2. ami tönkrement". Persze ha ez számít valamit...
Árak:
- hajtókar szett: ~70eFt
- főtengely csapágyak: ~15eFt/db
- hengerfej töm.: ~7eft
Ezen kívül tömítések és a szerelési díj. Ezek persze a 100%-os árak, gondolom tudnak adni némi kedvezményt.
Azért őszintén remélem, hogy megúszod a legminimálisabbal!
Még egy megjegyzés: akármilyen állapotúak a főtengely csapágyak, azt mindenképp cserélj!
Íme a bukó!
2 hónappal ezelőtt azt vettem észre hogy 1 kis helyen jön fel a lakk... de mármost ott tartok hogy majdnem egy tenyérnyi helyen feljött, és az elején is elkezdett fellevegősödni..
Elég lehangoló adat
Apropó szemüveg? Egy ilyen lencse mint amiről akrapovicman beszél kb milyen árban lenne? és ez bármiylen szemüvegbe bele lehet tenni? Nekem HZ szemüvegem van nem tudom hogy le lehetne-e cserélni mert ez a natur ez nem jó nappal..
Jut eszembe, lassan esedékes lesz a szemcsi... 18500 Ft az Oakleyvel együtt?
Nem tudom mennyit és milyen szinten egykerekezel, de a többszáz méteres holtpont közeli egykerekezések idővel elviszik a hajtókar alsó szemet, mivel az olajszivattyú levegőt szív.
Nem akarok vészmadár lenni, de ha Szentendréről hajtókaros motorral hazamentél (ha ez több 10km hosszú út volt) akkor megvan az esélye, hogy a dugód és a hengeren a nicasil bevonatod is tönkrement. Ne legyen így, csakis azért írom le, hogy számíthass rá ha mégis ill. ne megint az legyen már, hogy milyen szar a KTM "már a 2. ami tönkrement". Persze ha ez számít valamit...
Árak:
- hajtókar szett: ~70eFt
- főtengely csapágyak: ~15eFt/db
- hengerfej töm.: ~7eft
Ezen kívül tömítések és a szerelési díj. Ezek persze a 100%-os árak, gondolom tudnak adni némi kedvezményt.
Azért őszintén remélem, hogy megúszod a legminimálisabbal!
Még egy megjegyzés: akármilyen állapotúak a főtengely csapágyak, azt mindenképp cserélj!
term kifizetem.
2 hónappal ezelőtt azt vettem észre hogy 1 kis helyen jön fel a lakk... de mármost ott tartok hogy majdnem egy tenyérnyi helyen feljött, és az elején is elkezdett fellevegősödni..