Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Senki nem akar beszélgetni?
Jo reggeeeellttt asdgagsdgsdgs dfgdfg dgdgshssfdgbhwrbh

majnem berugtam
nabazzeg... 21 . éig kész lesz ? de mi a fasztól?
Tök jó lett a mai nap.. hajtókaros lett az LC4 Szentendrén... Fasza.... Qva életbe
660 üres tankkal forgalmi szerint asszem 128, tele tankkal 135 ahogy luki mondta. sztem a drz nehezebb
ja tény h a 660 nem annyira fordulékony mint a drz , kormányt se tudod olyan nagy szögben elfordítani, de ez már az sx emnél is így volt... itt jön képbe a pilóta
a minap egy öreg néni a skodájával tolat ki a parkolóból és nem foglalkozott vele hogy mögötte áltam..kezdem én is azt hinni hogy veszélyes kimenni az utcára :D
Passz. Már nem nagyon motorozok utcán, mert nem lehet haladni, meg mindig el akarnak ütni .
valaki adjon már alá egy 640est vagy 660ast egy körre!
nekem meg be kell osztani a gumit ami van rajta mert ha mennénk visontára akkor azt ki kellene bírnia meg utána egy siófokra vezető 2 napos motorozást. igencsak kopogat a gumi..
Am a michelin pilot power szerintetek milyen? utcára meg néha pályára..
Akkor most tegyünk pintot a mondat végére

ktm 63 v 63 fokos villaszög alapban tekintsünk el minden mástól...
drz 63 fokos szintén

A ktmet még meredekebbre lehet állítani akkor miért fordulékonyabb a drz? okés h mentél vele aláírom de ha minden adata egyezik akkor nem csak fordulékonyabbank érzed?
mert ahogyan nézem mindent összevetve a magasságban van csupán eltérés......
Holnap, ha nem esik, lemegyünk Kakucsra, vagy Kecskemétre. Ha Kakucs lesz, akkor utána vagy Kecskemét, vagy Visonta jön..
A SM pedig a futóművétől eltekintve ugye megegyezik az S-el.
esetleg jövőhét? kecsó? hétvége valamikor?
Inkább menjünk praktizálni . Az több adrenalint felszabadít..
a 660 is 135kg volt meg a DR-Z400Sm is. a DR-Z sokkal fordulékonyabb! nézd már meg az adatlapomat, majd utánna kezdj vitába!
a drz legalábbis az S-s papíron 144 kg. Sok rajta a + súly ami az E típuson nincs.
Persze csak az sm et tekintve nem pedig az smr-t
a DR-Z nem könnyebb!
Már lehet én a supermotot néztem ahol a
drz 134kg

A ktm pedig 149 kg
Legközelebb cseréljetek motort pár kör erejéig valamelyik LC4-es kollégával aztán majd meglátjátok!
+ ugye, hogy hol ülsz a motoron; elől, középen, hátul; tartod-e a gázt kanyarodás közben, vagy gyorsítassz is; vagy kényszeríted a kormányt.. És hogy erre mennyire reagál kezesen a gép. Aztán a végén az idő dönt.
Erről beszélek rooftop ha felengeded a telót akkor meredekebb lesz a szöge, tengelytáv rövidül és bumm fordulékonyabb lesz
A többi pedig rajtunk múlik

És a geometriából kiderül h az egyik alacsonyabb a másik magasabb de attól még ugyanúgy fordulnak csak könnyedebbnek érezni a drzt......
A DRZ-S katalógus szerint 14x kg, a 625-ös meg 123...nyilván azért éreztem fordulékonyabbnak a DRZ-t mert könnyebb...muhahaha