ja tény h a 660 nem annyira fordulékony mint a drz , kormányt se tudod olyan nagy szögben elfordítani, de ez már az sx emnél is így volt... itt jön képbe a pilóta
a minap egy öreg néni a skodájával tolat ki a parkolóból és nem foglalkozott vele hogy mögötte áltam..kezdem én is azt hinni hogy veszélyes kimenni az utcára :D
nekem meg be kell osztani a gumit ami van rajta mert ha mennénk visontára akkor azt ki kellene bírnia meg utána egy siófokra vezető 2 napos motorozást. igencsak kopogat a gumi..
Am a michelin pilot power szerintetek milyen? utcára meg néha pályára..
ktm 63 v 63 fokos villaszög alapban tekintsünk el minden mástól...
drz 63 fokos szintén
A ktmet még meredekebbre lehet állítani akkor miért fordulékonyabb a drz? okés h mentél vele aláírom de ha minden adata egyezik akkor nem csak fordulékonyabbank érzed?
mert ahogyan nézem mindent összevetve a magasságban van csupán eltérés......
+ ugye, hogy hol ülsz a motoron; elől, középen, hátul; tartod-e a gázt kanyarodás közben, vagy gyorsítassz is; vagy kényszeríted a kormányt.. És hogy erre mennyire reagál kezesen a gép. Aztán a végén az idő dönt.
majnem berugtam
Am a michelin pilot power szerintetek milyen? utcára meg néha pályára..
ktm 63 v 63 fokos villaszög alapban tekintsünk el minden mástól...
drz 63 fokos szintén
A ktmet még meredekebbre lehet állítani akkor miért fordulékonyabb a drz? okés h mentél vele aláírom de ha minden adata egyezik akkor nem csak fordulékonyabbank érzed?
mert ahogyan nézem mindent összevetve a magasságban van csupán eltérés......
drz 134kg
A ktm pedig 149 kg
A többi pedig rajtunk múlik
És a geometriából kiderül h az egyik alacsonyabb a másik magasabb de attól még ugyanúgy fordulnak csak könnyedebbnek érezni a drzt......