Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

villaszög, villa előfutás, vázgeometria és még sok sok más adat...én sem értek teljesen hozzá, csak amit át tudtam menteni a BMXből. ott egy 74.5fokos fejcsőszöggel rendelkező és egy 75fokos fejcsőszöggel rendelkező váznál, azonos alkatrészekkel szerelve, a meredekebb fejcsövű sokkal fordulékonyabb. pedig csak 0.5fok különbségről beszélünk.
He he igazad lehet
most el vagyok tiltva úgy mondom... Ősök nem engednek sehova mert az írásbelik épphogy meglettek kettesre és a szóbeli jön hamarosan...de 22-e után bárhol bármikor
.. hanem a motoros ?
a fordulékonyságot a nagyon nem ezek a paraméterek határozzák meg!
Valójábban azért érzed fordulékonyabnak mert könnyebb a gép...
A Berg 6kW-os, papíron . Volt DR-Z-m, bírtam, csak aztán ki kellett próbálnom egy Berget, mert a párom meg akarta venni, aztán beleszerettem. Csak utána keveredtünk pályára.
Kecskemét, holnap, jó lenne?
Mindegy ejtem a témát.....
Az az igazság h nekem 7 éve van meg ez a gép és 75000km -t mentem már vele és a havernek drz 400sm je van annyiban tér el egymástól a kettő h a drz 400 könnyebb de a fordulékonyságát a kerékközéppont távolsága és a kormány elfordítási szöge adja ezt a magasságtól független persze ezt pedig belinkeltem ide .....
A magam részéről passzolnám a témát, fémek anyagszerkezetében nem vagyok otthon (bár érdekel a téma)...de azt el kell ismernem hogy eddig a titánról mint az acél ötvözőanyaga, nem hallottam...
ezt a tényt én is alátámasztom, ugyanis mind2 motort volt alkalmam hajszolni egy kevés ideig!
Muhahaha!
Majd' 30e km-t motoroztam LC4-gyel, szted nem vagyok tisztában vele hogy mennyire (nem) fordulékony? Mert a DRZ-hez képest kurvára nem az, elhiheted nekem...
nekem leér teljesen!

jóestét uraim
és hölgyeim
villa szöggel, előfutással, vázgeometriával mi a helyzet?
szeretem amikor olyan dolgokban kételkedik, amiben 100%ig biztos vagyok. ugyanis a srác cége, nagyjából 20 éve fémmegmunkálással foglalkozik. tudom, hogy a titániumot aluminium ötvözésére is használják, példának okáért itt van a kezemben egy pár Odyssey bmx titánium kilépő TI6AL4V ötvözet
jha meghát épphogy leér a lábam úgyhogy nem olyan vészes.
Most ha tényleg vita tárgya a fordulékonyság akkor itt egy kis ízelítő a két motor technikai adatai az lc4 tengelytávát illetően gondolom ez önmagáért beszél ... ( már a tehervonatodra értem )

gondolom kiderül ebből h az lc4 fordulékonyabb pláne ha leengeded az elejét mert akkor 25 35 mm el kerül közelebb egymáshoz a két kerék ) és máris megelőzi a drzét ennyi.......
Hát egyenlőre ez van... 19 éves fejjel saját keresetből erre futotta. Meg az a fránya jogsi... korlátos jogsi korlátos motorra. Meg most tanulnom kell a vizsgáimra.... gogo-ra szeretnék elmenni feltéve. ha találok valakit aki eljön velem mert egy motor a futón...
Meg nekem kicsit messze van kakucs.. sajna. Kecsótól délre lakom..
Szupermotós kerékkel is magas?
Akkor vegyél Berget! Az alapból alacsony .
Holnap Kakucs?
nekem nem a magassággal van bajom. vagyis azzal is van a 187 centimmel.... csak szeretem ha alacsony a motor egy kicsit.
Am a csizmát ma patkoltam meg mert kecsón az első pályanapomon le is koptattam....
Hali! Engedd le a hátuljáz is. A kormány alapból úgy sem enged sokat. Patkold meg a csizmád, mint a Luki , az is segít!
Mer a tied egy LC4, ami a DRZ-hez képest alapból annyira fordulékony mint egy tehervonat...
Eszembe se jutott de majd holnap csinálok
Nos az a kérdés hogy ez akkor miért nem jelentkezik nálam amiről beszéltek merthogy pályán 170 nél sem riszál be sőtt mondjuk 100% al nőtt meg az ívmódosításom is ezzel egyben kanyarban....

és a ráadás h nem vagyok hűdenagy termet ezért is alkalmazom ezt a leengedést is h leérjen a lábam a gépről

Figyeld csak a képet.....