Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még semennyiért! 100ba adja de szerintem elhozom legkésőbb jövőhéten! Sztem annyit lazán ér vagy tévedek?
mennyiért szerezted?
Fordítva van a hátsó gumid a felnin
csere!
2 nél már bejött Lehet azért vagyok ilyen optimista, mert még nem koppantam nagyot motorral
Akkor neked kívánom hogy minden motorodat pont olyan gondos gazdától vedd mint amilyen Te voltál...
Szelep+többi cucc cseréje 40üo után, vagy csak ellenőrzés?
"és/vagy milliomos" - szövegértelmezés 1-es!
Valamennyire én is így állok hozzá. Ha annyira szart sóznak rám ami kövi utcasarkon szétesik, akkor úgy kell nekem....
450SMR 5-10 üzemóránként olaj-olajszűrő csere, 40üó ként szelep....stb stb
Nem kell ezektől félni... Ki kell próbálni, ha nem jön be eladod
Azt nem hiszem el, hogy 5 óránként olajat kell cserélni egy motorban, ami nem verseny célokra van használva. Ez a VOR is gyárilag sm szettel jön ki, km órával. 5 óránként csere 2 hetente meg szét a blokkot?

A KTMekkel ugyanez a helyzet meg a többi típussal?

Mert akkor eddig csóró motoros voltam, simán fenntartottam a speedgépeket, most meg pénz nélkül akarok ,,gazdag lenni krosszmotorral"?
Erről az üzemórás dologról annyit, hogy én is megvettem a Suzukimat mindenki ijesztett, hogy jaj dugó gyűrű csere félévente meg csak a pénzt veszi le! Hülyeség! Ha odafigyelsz rá, rendbe tartod, jó olajat használsz amit jól keversz, akkor tovább bírja. Másik dolog, hogy nem úgy használod ahogy versenyen.... mert ott elhiszem, hogy 2 verseny 1 dugó Bár az YZF 4 ütem azokhoz nem volt még szerencsém...
ez mind igaz de ha neki ez tetszik akkor miért ne.Ilyen dolgok végett azért nem kell hogy hülye legyen.
Egy olyan motort utcán használni amiben 5 üzemóránként olajat+szűrőt, 50 üzemóra környékén meg már sokezer forintos alkatrészeket kell cserélni, mennyire okos dolog?
Olyanokról hogy kényelem meg világítás meg már ne is beszéljünk ugye...
miért?
Haverod idióta és/vagy milliomos.
Kb. ebben a sorrendben, igen (már ha a "durva" alatt azt érted hogy kibaszott kényelmetlen).
Konkrét cél nincs...mindegy csak el innen, lehetőleg minél messzebbre...
Haverom YZ 450el nyomul SM szettel utcán, az jobban útra való?
Túl ,,dúrva", túl szervízigényes? Vagy miért?
Egy kis vélemény kellene megint a szettről?
Mert te is készülsz vhova?
csak egy 5let:
magas nyomású tömlőre gondoltál már?amit a kompresszorra szoktak kötni...kicsit erősebb mint egy slag...csak nem tudom milyen széles a bilincs anyaga,hogy belemegy e...
Mondjuk addig még összejöhet nekem is valami, de azért ahhoz elég komolyan csodaszámba menő dolgoknak kéne bekövetkezniük...