Azt nem hiszem el, hogy 5 óránként olajat kell cserélni egy motorban, ami nem verseny célokra van használva. Ez a VOR is gyárilag sm szettel jön ki, km órával. 5 óránként csere 2 hetente meg szét a blokkot?
A KTMekkel ugyanez a helyzet meg a többi típussal?
Mert akkor eddig csóró motoros voltam, simán fenntartottam a speedgépeket, most meg pénz nélkül akarok ,,gazdag lenni krosszmotorral"?
Erről az üzemórás dologról annyit, hogy én is megvettem a Suzukimat mindenki ijesztett, hogy jaj dugó gyűrű csere félévente meg csak a pénzt veszi le! Hülyeség! Ha odafigyelsz rá, rendbe tartod, jó olajat használsz amit jól keversz, akkor tovább bírja. Másik dolog, hogy nem úgy használod ahogy versenyen.... mert ott elhiszem, hogy 2 verseny 1 dugó Bár az YZF 4 ütem azokhoz nem volt még szerencsém...
Egy olyan motort utcán használni amiben 5 üzemóránként olajat+szűrőt, 50 üzemóra környékén meg már sokezer forintos alkatrészeket kell cserélni, mennyire okos dolog?
Olyanokról hogy kényelem meg világítás meg már ne is beszéljünk ugye...
csak egy 5let:
magas nyomású tömlőre gondoltál már?amit a kompresszorra szoktak kötni...kicsit erősebb mint egy slag...csak nem tudom milyen széles a bilincs anyaga,hogy belemegy e...
A KTMekkel ugyanez a helyzet meg a többi típussal?
Mert akkor eddig csóró motoros voltam, simán fenntartottam a speedgépeket, most meg pénz nélkül akarok ,,gazdag lenni krosszmotorral"?
Olyanokról hogy kényelem meg világítás meg már ne is beszéljünk ugye...
magas nyomású tömlőre gondoltál már?amit a kompresszorra szoktak kötni...kicsit erősebb mint egy slag...csak nem tudom milyen széles a bilincs anyaga,hogy belemegy e...