Elvileg alig kéne használnod a hátsó féket...SM versenyen is van olyan, hogy 30 mm-t állítottunk le a fékpedálon, mert mindig rajta állt a versenyző, és lila lett a fék, meg olyan forró, hogy alig lehetett kereket cserélni rajta...
Új csapágyakkal,aluhegesztéssel,esztergálással tárcsákkal olyan 80 körül jött ki.Meglett volna 50-ből is akár,ha mito-kereket választok,de a 4,00-s hátsó felni miatt az felejtős lett. A fék meg kb 30-ból állt így össze
Köszi a választ!Lementem és megmértem.A gyári nx 650 is 220mm.A crf tárcsám pedig 240.Akkor felesleges vesződnöm a cserével?Csak a melegedés végett gondoltam.
A Goldfren is többféle minőségű, és összetételű betétet gyárt. Eddig az S3 (lila) betét volt a verseny, de azóta fejlesztettek, és van 3 új betét, ami különböző tárcsákhoz van kifejlesztve, különböző anyagösszetétellel...
Nem volt még hozzá szerencsém,sőt azt sem tudom az enyémben milyen van.Ja,a Lukinak igaza van az átlag 220mm szokott lenni.Nekem egy robogó(NRG) első tárcsája van fent hátul Talán van robogó,aminek 240-es,ha tunningot akarsz
3200 Ft-os goldfren betéttel harcolsz? Mert arra már én is rászaladtam.Elöl kékült,lilult mindent csinált csak nem fogott.Nagy tárcsával,de széria nyereggel.Lehet,hogy ha én is vettem volna egy tisztességes betétet bele,nem csináltam volna előre nagy féket.Mert nem kellett volna Merthát Sanyánk versenyzett is jódarabig a berggel nagytárcsa/adapter/széria nyereg kombóval,és nem panaszkodott rá.Feltételezem,hogy őneki tisztességes betét volt benne akkor
Féknyereg hozzápozicionálása nem gond.Legyártatomkimarattatom ha kell akkor cnc.Majd akinek ez a köre az megoldja a gondom csak egy ideális tárcsaátméröre lenne szükségem amit amatör versenyeken használnak.Ha a gyári CRF 450-es tárcsa megfelelne a célnak és jobb lenne mint a gyári NX 650 tárcsája akkor már ugrok is neki a dolgoknak és indul a csere hamarosan.Szóval egy gyári CRF tárcsától több strapabíróságot várhatok mint egy NX varrógéptárcsától?
Köcce a választ
Nem kell félni tőle,nem nagy ügy.Meg akárhányszor újrakezdheted
Viszont a 4,00-s felnivel lehet olyan gondod,hogy nem nagyon találsz rá gumit(slicket) használtan.Már a 150-es is ritkább mint a fehér holló,160 szintén nem túl sok van ezeknél kisebbet meg még nem is hallottam. Mondjuk körbe kell kérdezni 125/250 pályázós körökben sztem
Az a baja hogy elég rövid idő alatt túlmelegszik.Pedig nincs még elvékonyodva.én kicsinek találom az átméröt és gondolom én hogy túl van terhelve.Amúgy meg parasztrájder módjára nyomom csak és a gép se igazi versenygép de megállja bolondozás terén a helyét csak a fékek szarok.
Köszönöm a választ Mert nekem egy Rm-em van és most néztem rá egy szettet ami KTM alatt volt, csak azon, mint általában minden SM-en 320-as féktárcsa van, nekem pedig 260-as van, de akkor ezek szerint nekem is megoldható lesz a dolog
Na most,hogy elolvastam amit írtam,pontosítok:Amikor a kawa tárcsában a saját közepe volt,ami tányér alakú,azt befelé kellett fordítanom,és ahhoz sima 6-os vasból csináltam.Amikor meglett a"sík" közepe a tárcsának,akkor került fel ez a nyereg és akkor kellett új adapter,aminél hegeszteni is kellett.
A taló meg teló
Köcce a választ
Viszont a 4,00-s felnivel lehet olyan gondod,hogy nem nagyon találsz rá gumit(slicket) használtan.Már a 150-es is ritkább mint a fehér holló,160 szintén nem túl sok van ezeknél kisebbet meg még nem is hallottam. Mondjuk körbe kell kérdezni 125/250 pályázós körökben sztem
De Dani, én azt hittem TE is a csináld magad mozgalom élharcosai közé tartozol...
A taló meg teló
Szerintem hátra nem biztos hogy nyerő egy jó harapós féket felrakni Szerintem azt csimmában szinte lehetetlen adagolni